Холандската пиварница „Хајнекен“ постигна договор за купување на јужноафриканскиот производител на вино и алкохолни пијалоци „Дистел“ за 2,2 милијарди евра.
Така компанијата создаде нова регионална групација за да се соочи со поголемиот конкурент „Инбев“ и гигантот во производството на алкохолни пијалоци „Дијаџо.“ „Хајнекен“, исто така, ќе се обиде да купи мнозински удел во „Намибиа бреверис“, нејзиниот регионален партнер. Овој потег ќе создаде компанија во мнозинска сопственост на „Хајнекен“, со вкупна проценка од околу 4 милијарди евра. Компанијата ќе ја произведува типичната пиварница и намибискиот бренд Windhoek, плус главните производи на „Дистел“ како што се брендито Klipdrift, пијалокот со јаболко – Savanna и голем број извозни вина.
Договорот предвидува извршниот директор на „Хајнекен“, Долф ван ден Бринк, кој ја доби највисоката позиција во јуни минатата година, да ја забрза повеќедецениската стратегија на неговиот претходник Жан - Франсоа ван Боксмер, кој инвестираше стотици милиони евра на пазари како што се Брегот на Слоновата Коска и Нигерија. „Хајнекен“, исто така, се обидува да се спротивстави на трендот на намалување на продажбата на пиво во Азија.
„Намибиа бреверис“, пазарниот лидер во оваа југозападна африканска земја, извезува во 17 земји, со исклучок на Јужна Африка. Нејзините акции ќе останат котирани на берзата во Намибија, при што помалите акционери ќе продолжат да имаат малцински удел.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.