Свет

САД: Американците имаат најмногу доверба во „Гугл“

13 Apr 2021
Технолошките компании во денешно време тешко ја добиваат довербата од корисниците, но ја губат исклучително лесно, покажуваат резултатите од истражувањето спроведено од истражувачката платформа во seoClarity.
 
Во истражувањето, во кое 1.057 Американци дадоа одговори на прашањата во кои технолошки компании имаат најголема доверба и во кои најмалку, „Фејсбук“, како и мегапопуларната апликација „ТикТок“, поминаа многу лошо.
 
Поточно, 42,6 проценти од испитаниците изразија недоверба во „Фејсбук“ во споредба со 37,8 проценти кои имаат доверба, а што се однесува до „ТикТок“, 43 проценти од испитаниците не веруваат, додека 28,1 процент имаат доверба.
 
На самиот врв е „Гугл“, со доверба од 65,7 проценти од учесниците во истражувањето, додека само 21,2 проценти имаат негативен став. На второ место е „Амазон“, кој може да се пофали со малку испитаници кои изразиле недоверба во компанијата, само 16,5 проценти, додека 65,1 процент од Американците имаат доверба во него.
 
На трето место е „Мајкрософт“ со 16,9 проценти недоверба и 63,9 проценти од оние кои имаат доверба, следен од „Епл“, кој ужива кредибилитет со 62,6 проценти од испитаниците, додека само 18,6 проценти ја негираат довербата. „Самсунг“ бележи најмал процент на недоверба - само 13 проценти, а во тоа веруваат 62,3 проценти од испитаниците.
 
Социјалната мрежа „Твитер“ исто така беше меѓу малкуте на списокот што забележа поголема доверба (42,9%) отколку недовербата кон корисниците (31,8%).


@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...