Маркетинг

САД: Pepsi лансира нова кампања инспирирана од филмот „Гладијатор II“

10 Sep 2024

Pepsi лансира нова кампања во пресрет на новата фудбалска сезона на „НФЛ“, која инспирирана од продолжението на легендарниот филм „Гладијатор“.

 Во рамките на кампањата лансиран е спот кој е режиран од Џејк Скот, син на режисерот Ридли Скот, кој ги режираше на филмовите „Гладијатор“ и „Гладијатор II“.

 Главните улоги во спотот ги имаат американските фудбалери Џош Ален, Дерик Хенри, Џастин Џеферсон и Тревис Келце, како и пејачката Меган Ти Сталион, која е задолжена за музиката во рекламата која е преработка на познатата песна на Квин „ Ви вил рок ју“.

Оваа кампања е продолжение на долгата историја на нашиот бренд да биде во првите редови на културата, да соработува со легендарни уметници и да го слави фудбалот, изјави Џени Данзи, директор за маркетинг на брендови во „Пепсико“.

 Ова не е прва кампања на Pepsi која е инспирирана од гладијаторските борби. Во 2004 година брендот ја лансира култната реклама во која пејачките Бијонсе, Бритни и Пинк одбиваат да се борат и ја пејат „Ви вил рок ју“, додека во улога на владател во спотот се појавува Енрике Иглесиас.

Извор: InStore.rs

Фото: Pepsi



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...