Трговецот „Шпар“ во Австрија претстави одржливо решение за животната средина - наместо пластични, ги понуди своите најпопуларни овошни пијалаци во повратна стаклена амбалажа.
„Шпар“ понуди пет од своите најпродавани пијалаци во стаклени шишиња: минерална вода, сок од јаболка, сок од портокал, кола пијалак и сок од зеленчук. Сите пијалаци се приватна трговска марка на „Шпар“.
Ги поставуваме трендовите во областа на еднократното пакување во секторот производи за широка потрошувачка и ќе се обидеме да ја одржиме оваа позиција, рече Герхард Дрексел, извршен директор на компанијата.
Купувачите за секоја повратна амбалажа доплаќаат 0,29 евра и 3 евра за целата кутија.
Спар се здружи со австриската компанија „Егер Гетринке“ за производство на враќање на пакувањето.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.