Како дел од оптимизацијата на своето портфолио во работата со потрошувачките брендови, која беше најавена во февруари 2022 година, „Хенкел“ потпиша договор за продажба на своето работење со малопродажните брендови во САД на филијалата на компанијата „Фирст квалити ентерпрајсес“.
Работата вклучува производи во категориите детергенти, доработка на ткаенини и машини за миење садови кои опслужуваат неколку малопродажни купувачи во Северна Америка со годишна продажба од околу 500 милиони евра. Идентификувана е како неоснована активноста во рамките на деловната единица Consumer Brands бидејќи потенцијалот за синергија и идно стратешко вклопување со потрошувачките брендови е ограничено, се вели во соопштението на компанијата.
Додека го заоструваме нашето портфолио во Северна Америка, ја поддржуваме нашата амбиција на овој атрактивен пазар со нашето работење со брендови за потрошувачи. Со пофокусирано портфолио на брендови за потрошувачи кое се состои од водечки и доверливи брендови како што се сите, Snuggle, Dial, Schwarzkopf и got2b, дополнително ќе ја зајакнеме нашата способност да го фокусираме нашето портфолио за да им служиме на северноамериканските малопродажни партнери и потрошувачи, да поттикнеме фокусирани иновации и да поттикнеме профитабилен раст на брендот, изјави Волфганг Конинг, потпретседател за потрошувачки брендови во „Хенкел“.
Аквизицијата подлежи на вообичаени услови за затворање, вклучително и регулаторни одобренија. Компаниите се согласија да не ги откриваат финансиските детали за трансакцијата.
Со оваа трансакција, „Хенкел“ ја заокружува конечната продажба во рамките на мерките за оптимизација на портфолиото објавени како дел од спојувањето на претходно одвоените потрошувачки работења. Вклучувајќи ја оваа трансакција, „Хенкел“ продаде или прекина брендови и активности што претставуваат вкупна продажба од нешто повеќе од една милијарда евра од почетокот на 2022 година.
Градењето на победничко портфолио е клучен елемент на нашата стратегија за намерен раст. Нашето активно управување со портфолиото, без разлика дали преку превземања или продажба, е важен двигател за да се осигураме дека нашето работење е успешно во иднина. Поттикнувањето на силно и повеќе фокусирано портфолио беше клучна причина за создавање на нашата комбинирана единица за брендови за потрошувачи, а во текот на изминатите две години испорачавме опипливи резултати кои ја поддржуваат оваа стратешка образложенија. Продажбата на нашето работење со малопродажни брендови во Северна Америка го означува последниот чекор во нашите мерки за оптимизација на портфолиото објавени во 2022 година. Сега се фокусираме на развој на нашето работење со брендови преку иновации водени од технологијата кои нудат поголема вредност за потрошувачите, изјави Карстен Кнобел, извршен директор на „Хенкел“.
Извор: InStore
Фото: „Хенкел“
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.