Регион

„Нестле“ ја продолжи кампањата „ЗдравоРастеме“

24 сеп 2020

Во последните 20 години, процентот на дебелина кај децата во Србија се зголеми за дури 60 отсто. „Нестле“ покрена проект наречен „ЗдравоРастеме“, со кој сака да ја промени оваа загрижувачка статистика. 

Преку проектот, компанијата веќе 10 години ги едуцира децата во училиштата за важноста на правилната исхрана и на редовната физичка активност. Со него се опфатени повеќе од 55.000 деца ширум Србија.  

Планирањето на исхраната е една од задачите за кои учениците покажуваат најголем интерес. Покрај правилната исхрана и обраќањето внимание на намирниците со кои се подготвуваат оброците, проектот придонесе и за поголема физичка активност кај децата -користењетпо градски превоз го заменија со возење велосипед и ролери. 

Дебелината е еден од најзастапените здравствени нарушувања на денешницата. Клиничките студии укажуваат на неверојатен податок дека во последните 50 години, бројот на дебели деца се зголемил за 300 отсто. 

 

 



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 


Слична содржина



Христо Стоичков е заштитно лице на „Т маркет“

14 окт 2020

„Фриком“ донираше 45.000 сладоледи

14 окт 2020

Словенија од денеска воведува полициски час

14 окт 2020

„Белје“ го презема производството од „Мегле“?

14 окт 2020

Месната индустрија „Браќа Пивац“ планира инвестиција во Љубушки

14 окт 2020

Хрватска: „Орбико Адриа“ отвори нова веб-страница

14 окт 2020
Вчитува уште новости...