Опфаќајќи ги купувачите на возраст од 50 до 64 години, генерацијата P претставува клучна можност за глобалната трговија со прехранбени производи.
Извор: ИГД, www.igd.com
Дигитално умешни, опитни, подготвени да потрошат повеќе за квалитет... Една значајна група на купувачи е подготвена да го поттикне глобалниот сектор за прехранбени производи за 116 милијарди долари во наредните неколку години, создавајќи можност за 1,46 милијарда долари до 2022 година. Со удел од 30 отсто во вкупната потрошувачка на прехранбени производи и пијалаци на три клучни пазари, новото истражување на ИГД покажува дека таа е возрасната група во која треба да се инвестира во иднина. Надминувајќи ја генерацијата на милениумците, време е да се запознаете со новата генерацијата P, односно т.н. „perennial shoppers“ или трајни купувачи.
Опфаќајќи ги купувачите на возраст од 50 до 64 години, генерацијата P претставува клучна можност за глобалната трговија со прехранбени производи. Се очекува оваа група сè повеќе да расте и во големина и во значење во следните две години, особено во Велика Британија, Сингапур и во САД. На трите пазари истражувањето на ИГД идентификува можности за малопродажните трговци и доставувачите со кои ќе ги привлечат овие купувачи.
Истражувањето покажува колку се значајни овие купувачи за глобалниот пазар на прехранбени производи. Тие се ангажирана група купувачи, кои се достапни ако им се пристапи на вистинскиот начин. Конкуренцијата меѓу малопродажните трговци е веќе свирепа. Тие бараат нови начини да привлечат купувачи, а пандемијата на Ковид-19 го отежнува исцртувањето на иднината. Прецизниот фокус на вашите купувачи и знаењето како најдобро да допрете до нив ќе бидат клучни за успехот. Затоа, вистинско време е да се фокусираме на таа, честопати занемарена група, вели Сајмон Вејнрајт, директор за глобални анализи во ИГД.
Дигитално умешни, опитни, подготвени да потрошат повеќе за квалитет... Ангажирана група купувачи кои се достапни ако им се пристапи на вистинскиот начин.
Карактеристики на генерацијата P на интернационално ниво
(просечен процент, пресметан од анкетите за купувачите од Велика Британија, Сингапур и од САД)
Генерацијата P не станува дигитална само поради дигитализацијата – усвојувањето на новите технологии за нејзините припадници е водено од докажаните практични придобивки, кои го надминуваат традиционалното купување во физичките продавници.
Регионални разлики – Велика Британија, Сингапур и САД
Иако т.н. трајни купувачи се обединети со фактот што се од иста возрасна група и се во слична фаза од животот, припадниците на генерацијата P од САД, Велика Британија и од Сингапур покажуваат одредени разлики, кои произлегуваат од различните социјални, економски, културни, па дури и географски услови и карактеристики на секоја земја.
Припадници на генерацијата P од Велика Британија:
Припадници на генерацијата P од Сингапур:
Припадници на генерацијата P од САД:
Коментирајќи ги можностите со оваа возрасна група, Вејнрајт истакнува: Трајните купувачи имаат вградено дигитално и онлајн-однесување кое ќе продолжат да го развиваат и понатаму во животот. Сепак, тоа е генерација што не станува дигитална само поради дигитализацијата – усвојувањето на новите технологии за нејзините припадници е водено од докажаните практични придобивки, кои го надминуваат традиционалното купување во физичките продавници.
Трајните купувачи покажуваат аспекти на вообичаеност и во начинот на купување и во афинитетот кон производите што им се познати. Сепак, тие исто така продолжуваат да ги развиваат и вкусот и изборот, покажувајќи постојана подготвеност да пробаат нови и различни производи. Притоа, една од главните карактеристики на оваа генерација е прагматичното размислување, односно балансот на квалитетот со вредноста на парите.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.