Свет

Познати брендови се здружија против „Фејсбук“

30 јун 2020

„Унилевер“, „Старбакс“, „Кока кола“, „Херши“, „Хонда“ се меѓу повеќето од 100 големи светски компании кои почнаа да го бојкотираат „Фејсбук“ и ги повлекуваат сите нивни реклами од таа и платформата на Инстаграм во сопственост на истата компанија.

Кампањата „Stop Hate for Profit“ ги повика големите компании во Европа да се приклучат на бојкотот. Организаторите на кампањата за бојкот велат дека ова станало глобално и велат дека тие водат битка за да го зголемат притисокот за да го отстранат говорот на омраза што се шири на „Фејсбук“.  Потоа повеќе од 160 компании потпишаа дека ќе престанат да плаќаат за реклами на најголемата платформа за социјални медиуми во светот за јули.

Годишно, „Фејсбук“ генерира 70 милијарди американски долари од продажба на реклами, а околу една четвртина паѓа на големите компании.

 



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 


Слична содржина



„Пени“ воведе систем за скенирање во стотици продавници

06 јул 2020

Германија го ограничува бројот на работни визи за Балканот

06 јул 2020

„Ц & Ц груп“ ја презема дистрибуцијата на Budweiser во Ирска

06 јул 2020

„Алберт Хеин“ презема пет продавници „Џамбо Хершап“

06 јул 2020

САД: Повеќе од 3.400 компании поднесоа барања за банкрот

06 јул 2020

Кризата „укинува“ 400 милиони работни места на глобално ниво

06 јул 2020
Вчитува уште новости...