Свет

„Унилевер“ и „Хенкел“ се заинтересирани за брендовите на „Коти“

06 дек 2019

„Унилевер“ и „Хенкел“ се заинтересирани за купување на брендовите Wella и OPI од американската групација „Коти“.

Според пишувањата на ЕСМ, „Коти“ е во проблеми поради големиот долг и се обидува да се ослободи од дел од брендовите што му предизвикуваат загуби.

Се очекува американската компанија да го продаде целокупниот асортиман на производи за професионална нега, од кој најпознати се линијата за нега на коса Wella и брендот за нега на нокти OPI.

Аналитичарите проценуваат дека вредноста на продажбата на сите брендови за професионална нега би требало да достигне околу 6 милијарди евра. Од менаџментот на „Коти“ се надеваат дека брендовите ќе бидат продадени до средината на следната година.



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 


Слична содржина



Словенија донесе закон за неработни недели и празници

26 сеп 2020

„Рекит Бенкисер“ ќе продава брендови вредни милијарда евра

26 сеп 2020

„Реве“ се повлекува од Украина

26 сеп 2020

„Амазон“ отвора 3.500 работни места во Канада

26 сеп 2020

„Меркадона“ прави дистрибутивен центар од 200 милиони евра

26 сеп 2020

„Континенте“ лансира алуминиумски капсули за кафе

26 сеп 2020
Вчитува уште новости...