„Монделез“ го лансира Oreo Zero во Кина, земајќи ги предвид трендовите на социјалните мрежи кои ги прикажуваат диетите со намален шеќер и без шеќер како клучен тренд и ограничената достапност на бисквити со нула шеќер во земјата.
Реакцијата на потрошувачите беше малку разочарувачка... поради една или друга причина, потрошувачите чувствуваат дека тоа не е вистинската работа, изјави претседателот и главен извршен директор на „Монделез“, Дирк ван де Пут. Додавајќи дека тие може да понудат нов производ, но никогаш не се знае дали тој ќе се купува и јаде.
„Монделез“ постави цел да ја зголеми продажбата на Oreo за 1 милијарда долари до крајот на 2023 година. Брендот надмина 3 милијарди долари во глобална продажба во 2019 година.
Колачињата Oreo Zero содржат малтитол наместо традиционални шеќери како сахароза и гликоза, а промената дава многу мала разлика во вкусот.
Слабата реакција на потрошувачите го нагласува предизвикот за светските производители на добро познати брендови и производ.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.