Германскиот синџир „Лидл“ почна да ја става ознаката Animal Welling на колбасите од приватната трговска марка Metzgerfrisch.
Компанијата почна да ја става ознаката на колбасите, откако првично беше ставена на асортиманот на свежо месо во 2018 година.
Оваа етикета укажува на нивото на стандардите за добиток во синџирот на снабдување и им помага на потрошувачите да направат избор.
Трговецот има за цел да ја стави ознаката на сите видови колбаси од приватна трговска марка.
Како член и основач на иницијативата „Тирвол“ (ITW), „Лидл“ се залага за производство на месо поодржливо и во согласност со највисоките стандарди за сточарство.
Трговецот исто така вети дека ќе ги поддржи земјоделците вклучени во „Иницијативата за заштита на животните“ со над 50 милиони евра во 2021 година. Минатата година, „Лидл“ во Данска објави воведување на ознаката Animal welling во својата понуда на свежо пилешко месо.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.
Македонија Суровините (не) се закана за македонското производство27 мар 2024
|
|
Актуелно Владините економски мерки - навремени или избрзани?20 мар 2024
|
|
Регион Србија: „Гомекс“ отвори нов маркет во Панчево22 мар 2024
|
|
Регион Србија: „Др. Еткер“ ги претстави новите чоколада28 мар 2024
|
|
Македонија „Тинекс“ ја отвори новата „СПОТ“ продавница27 мар 2024
|
|
Работење Иднината на магацинското работење20 мар 2024
|