Македонија

Ден за трендовите и можностите со „Нилсен“

06 ное 2019

Преку интерактивни презентации и запознавање со алатките и услугите што ги нуди „Нилсен“, на 30 октомври во Скопје се одржа Nielsen day.

Во присуство на претставници од трговски синџири, дистрибутери и производители, воведен збор имаше Мирослав Тасиќ, генерален менаџер на „Нилсен конект адриатик“. Тој ја нагласи целта на настанот - презентирање на можностите и начините за унапредување и анализирање на бизнисите и носење стратешки одлуки.

Вкупно 50% од производите во Србија, 80% во Хрватска и 90% во Словенија се продаваат во КА. Во регионот се забележува тренд на окрупнување на малопродажбата. Во Македонија пред 15 години 85% од производите се продавале во мали продавници, а денес 30% се продаваат во КА, истакна Тасиќ.

Свои излагања имаа Милош Стојановиќ, лидер за соработка со трговските синџири кој ја претстави историјата на работењето на „Нилсен“, и Душан Грујиќ, комерцијален РМС-лидер за Србија и Македонија, кој зборуваше за методологиите за истражување на пазарот.

Марија Ѓорѓевиќ, постар консултант за consumer insights, ги презентира актуелните трендови на потрошувачите, додека Иван Крушковиќ, лидер за опсервација на малопродажните објекти и анализа на асортиманот, зборуваше за потребата од правилно воведување на категори-менаџменотот.



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 


Слична содржина



Сашко и Панде Самарџиоски мнозински сопственици на „Прилепска пиварница“

29 јун 2020

Повеќе награди за граѓаните кои скенираат сметки

29 јун 2020

Се проверуваат 30.000 приговори за домашните платежни картички

29 јун 2020

Поднесени првите барања од мали винарници за регистрација

29 јун 2020

„Кожувчанка“ инвестира во нова производствена линија

29 јун 2020

Пад на индустриското производство на месечно ниво, пораст на годишно

29 јун 2020
Вчитува уште новости...