Видео вести

(ВИДЕО) Патрик Зупанчич: Како до оптимизација на мерчандајзинг тимот?

11 јул 2019

Патрик Зупанчич, сопственик на „Промо.фил“ од Словенија и Хрватска, ни ги открива придобивките од користењето мобилна апликација за тимовите на терен. Воедно тој зборува и за предностите од користењето outsourcing merchandising тим: една од главните предности е оптимизација на трошоците, а втората предност е флексибилност со управувањето на човечките ресурси.

 



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 


Слична содржина



(ВИДЕО)Линкдин-кампања на „Маерск“

18 фев 2020

(ВИДЕО) Прва реклама на „Кока-кола“ во време на пандемија

18 фев 2020

(ВИДЕО) Nike порачува: Не прави го тоа!

18 фев 2020

(ВИДЕО) Ковид-19 како осамено чудовиште

18 фев 2020

„Апатинска пивара“ со новата реклама повикува на одговорност

18 фев 2020

(ВИДЕО) Нов спот на Lavazza-бурни реакции од сите што го видоа

18 фев 2020
Вчитува уште новости...