Одржани

Како да го совладате стратешкиот KA-менаџмент?

01 окт 2019
На 7 и 8 ноември, во организација на магазинот InStore, ќе се одржи дводневната работилница за КА-менаџмент, наменета за професионалци за продажба, КА-менаџери и менаџери за продажба, која ќе ја води Дарко Лукиќ.
 

ЦЕЛИ НА РАБОТИЛНИЦАТА:

  • Запознајте ги целите и предностите од имплементацијата на КА-менаџментот;
  • Дознајте зошто менаџерот за клучни купувачи е најважната алка во продажната организација и кои се клучните разлики меѓу него и класичниот продавач;
  • Совладајте ја вештината на категоризација и сегментација на купувачите;
  • Совладајте го стратешкиот KA-менаџмент;
  • Запознајте се со користењето на Planning ToolBox за клучни купувачи;
  • Совладајте го преговарањето со клучните купувачи и „Handling objections“ во преговорите со КА-менаџерите за клучните купувачи;
  • Дознајте кои се најважните трендови во развојот на интернационалните и различните КА-формати, како и во онлајн-продажбата што ќе го обележат периодот од 2019 до 2022 година за подобро да управувате со вашата идна продажба.

ЗА КОГО Е НАМЕНЕТА?

Професионалци за продажба

КА-менаџери

Менаџери за продажба

АГЕНДА

1. ден

  • КА-менаџмент: концепт, цели, задачи, предности и вештини;
  • КА-менаџер v.s. класичен продавач: експертиза и вештини;
  • Кучни купувачи: рангирање и категоризација;
  • Стратешки КА-менаџмент: процес на стратешки КАМ, планирање, евалуација, приопретизација, КАМ-стратегии;
  • Студија на случај: Toolbox за КА-планирање – анализа на купувачи, анализа на позициите на компанијата, анализа на портфолиото на купувачите и акциски план за купувачот.
  • Развојни трендови на различни формати:
  1. Екс-ју регионални трендови за развој на клучните купувачи;
  2. Развој на дисконтниот формат во Европа: супермаркетизација;
  3. Интернационалната стратегија на „Лидл“;
  4. „Амазон“ и онлајн-продажбата: трендови за развој до 2022 година.

2. ден

  • Процес, цели и планирање на преговорите со клучните купувачи;
  • Стретегии, тактики и стилови на преговарање со менаџерите на категории;
  • „Handling objections“: каталог со аргументи за службите за набавки на клучните купувачи;
  • Преговарачки „Tips & Tricks“;
  • Студија на случај: годишни преговори – доставувач v.s. клучен купувач.

ЗА ПРЕДАВАЧОТ:

Дарко Лукиќ, м-р по економски науки и консултант

Вкупно 20 години работно искуство во маркетинг, од кои 5 години искуство во агенции за истражување на пазарот и адвертајзинг, а 15 години во водечки мултинационални компании од областа на банкарството и FMCG („ING Bank“, „Nestle Adriatic“, „Henkel CEE HQ Austria“, „Henkel Srbija“).

Од 2007 до 2015 година на позицијата регионален директор за маркетинг за Србија, Косово, Црна Гора, Македонија и Албанија во компанијата „Henkel Srbija“. Портфолио: Persil, Merix, Perwoll, Silan, Bref, Mer, Somat.

Потоа, работи на позицијата регионален извршен директор на агенцијата „Firma: FCB Afirma“ од Белград. Клиенти: „Beiersdorf“, „Mondellez“, „Telenor“, „Whirlpool“, „Lesaffre“, „Ikea“. Територија: регионот на поранешна Југославија и Албанија.

Моментално работи како маркетинг-консултант за водечки српски компании и невладини органи-зации во Агенцијата за менаџмент и маркетинг-консалтинг, што ја има основано тој. Клиенти: UNICEF, Yuhor, Mioni, Fun&Fit, Danubius, Nectar Group (Nectar, Fructal). Територија: Србија.

КОТИЗАЦИИ:

1 лице – 230 евра

2 лица од компанија – 220 евра по лице

3 лица од компанија – 210 евра по лице

4 и повеќе лица од компанија – 200 евра

(Цените се без ДДВ)

Во котизацијата се вклучени:

  • Две паузи за кафе;
  • Ручек;
  • Материјали за работилниците во печатена и во електронска форма;
  • Сертификат за успешно завршена работилница.
ЛОКАЦИЈА
„Јавна соба“

ПРИЈАВИ И КОНТАКТ:

Мери Каталиниќ

е-пошта: meri@instore.mk

моб.: 071 262 441

е-пошта: edukacija@instore.mk