Свет

„Унилевер“ и „Хенкел“ се заинтересирани за брендовите на „Коти“

06 дек 2019

„Унилевер“ и „Хенкел“ се заинтересирани за купување на брендовите Wella и OPI од американската групација „Коти“.

Според пишувањата на ЕСМ, „Коти“ е во проблеми поради големиот долг и се обидува да се ослободи од дел од брендовите што му предизвикуваат загуби.

Се очекува американската компанија да го продаде целокупниот асортиман на производи за професионална нега, од кој најпознати се линијата за нега на коса Wella и брендот за нега на нокти OPI.

Аналитичарите проценуваат дека вредноста на продажбата на сите брендови за професионална нега би требало да достигне околу 6 милијарди евра. Од менаџментот на „Коти“ се надеваат дека брендовите ќе бидат продадени до средината на следната година.



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 


Слична содржина



„Нестле“ развива пијалак од протеини на грашок

11 авг 2020

„Амазон“ ќе продава лекови во Индија

11 авг 2020

Пандемијата предизвикува глобални загуби од по 375 милијарди долари месечно

11 авг 2020

„Карлсберг“ очекува пад на оперативната добивка од 10 до 15 отсто

11 авг 2020

„Алди норд“ бара работници преку Инстаграм

11 авг 2020

Поскапува нафтата на меѓународните пазари

11 авг 2020
Вчитува уште новости...