Свет

„Селекс“ ќе ја зголемува продажбата на трговските брендови

30 авг 2019

Италијанската малопродажна групација „Селекс“ настојува да го зголеми прометот од своите приватни трговски марки за повеќе од две третини до 2025 година и да достигне до 1,4 милијарда евра.

Минатата година продажбата од трговските брендови изнесувала 830 милиони евра, забележувајќи значителен пораст од 20% во сегментите здрави и премиум производи.

Повеќе од 90% од приватните доставувачи на „Селекс“ се со италијанско потекло. Групацијата нуди повеќе од 5.400 SKU под марките Selex, Vale, Vanto и Il Gigante.



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 


Слична содржина



Седиштето на „Унилевер“ се сели во Лондон

17 сеп 2020

Шведска ќе вбризга 12 милијарди долари во бизнисот

17 сеп 2020

Сопственик на синџир маркети е најбогатиот човек во Германија

17 сеп 2020

„Амазон прајм“ сега е достапен и во Турција

17 сеп 2020

Кина стана главен трговски партнер на ЕУ

17 сеп 2020

„Алди“ лансира средства за чистење

17 сеп 2020
Вчитува уште новости...