Свет

„Амазон“ е највреден бренд во светот

12 јун 2019

Американската компанија „Амазон“ е највреден бренд во светот со проценета вредност од 315, 5 милијарди долари, со што ги претекна „Епл“ и „Гугл“, покажа најновото рангирање на глобалните брендови на листата „Брандс Топ 100“, која го спроведува истражувачката агенција „Кантар“.

Податокот покажува дека вредноста на брендот „Амазон“ е зголемена дури за 52 отсто во споредба со минатата година. 

„Епл“ се најде на второ место, со проценета вредност од 309,5 милијарди долари. „Гугл“ е на трето место, со вредност од 309 милијарди долари.

„Гугл“ и „Епл“ менувајќи си ги позициите поминаа 12 години на врвот на листата. 

На четврто место се најде „Мајкрософт“ со вредност ос 251,2 милијарди долари, компанијата „Виза“ со 177,9 милиони долари е на петтото место. Во првите десет се и „Фејсбук“ со 159 милиони долари, „Алибаба“ со 131,2 милијарди долари и „Мекдоналдс“ со 130,4 милиони долари. 



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 


Слична содржина



Се намали потрошувачката на сладолед во Италија

06 јул 2020

„Пени“ воведе систем за скенирање во стотици продавници

06 јул 2020

Германија го ограничува бројот на работни визи за Балканот

06 јул 2020

„Ц & Ц груп“ ја презема дистрибуцијата на Budweiser во Ирска

06 јул 2020

„Алберт Хеин“ презема пет продавници „Џамбо Хершап“

06 јул 2020

САД: Повеќе од 3.400 компании поднесоа барања за банкрот

06 јул 2020
Вчитува уште новости...