„Виталиа“ потпиша меморандум за соработка со Фармацевтскиот факултет

20 мар 2023

Соработката ќе има деловни и едукативни аспекти

Колумни

Колумна во понеделник: Неизоставен дел од секој бизнис

20 фев 2023

Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.

Колумна во понеделник: Контролинг во функција на управување со перформансите

13 фев 2023

Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.

IN MEMORIAM: За Гоце Камчев, неуморниот визионер

06 фев 2023

Беше решителен и упорен човек, посветен на работата, неуморен и на неговите 77 години. За некого можеби далеку од совршен, но несомнено човек со принципи и вредности, доследен на своите верувања

Велика Британија: „Гетир“ ги преполовува цените на повеќе од 500 артикли

17 мар 2023

Британскиот трговец „Гетир“ ги намалува цените на над 500 артикли до 50 отсто, откако инфлацијата во февруари достигна рекордни 17,1 отсто

Трговците во Црна Гора креираат антиинфлаторна корпа

16 мар 2023

Изборот на конкретниот артикл од дефинирана листа производи го прави самиот трговец и ја формира цената согласно претходно постигнат договор

Видео вести
Анализи

Страв и недоверба во преговорите: А што ако успееш?

08 мар 2023

Сите имаме несвесни ограничувачки верувања. Ние сме на автопилот. Ваквите негативни убедувања нè носат неподготвени на преговарачка маса

Еуромонитор: Клучна е вистинската рамнотежа

15 фев 2023

Потрошувачите се сламката за спас на FMCG-секторот, а нивното однесување никогаш не престанува да се развива

Еуромонитор: Како да се биде дисруптивен бренд?

25 јан 2023

За да останат во игра денес, брендовите треба да имаат дисруптивен начин на размислување...

Ипсос: Одржливо пакување на FMCG-производи

18 јан 2023

Истражувањето покажува дека иако однесувањето се променило на многу начини, некои ставови на глобалното население останале исти, дури и добиваат на важност и вредност.

Еуромонитор: Како одржливото работење му помага на бизнисот?

11 јан 2023

Поради зголемените грижи за животната средина на глобално ниво, компаниите се принудени да инвестираат во одржливост, додека потрошувачите бараат поеколошки производи...

ИГД: Приоритети на кои индустријата треба да се фокусира

14 дек 2022

Иако дигитализацијата на малопродажбата се издвојува како клучен приоритет, употребата на технологијата може да направи значителна разлика и во напредокот на другите приоритети

Интервјуа

Работиме со полна пареа на подготовките и наскоро македонските е-купувачи ќе добијат платформа за онлајн-шопинг по светски стандарди, која ќе понуди широк асортиман на производи и корисничко искуство како во развиените земји...

Виолета Митковска: Лојалноста е темел на нашето работење

За регионално познатиот бренд, кој се произведува и кај нас, одлучивме да позборуваме со Виолета Митковска, магистер по финансиски менаџмент, која веќе 15 години работи во „Атлантик група“.

 
Сашо Tашевски: Секој поединечен успех води кон следниот

Иако економијата и дипломатијата одат рака под рака, економијата ми е прва љубов, но сепак, мора да ја издвојам дипломатијата бидејќи огромна е честа да се претставува татковината...

 
Станислав Бојаџиев: Неопходна е висока финансиска култура и дисциплина

Станислав Бојаџиев, генерален директор и член на Управниот одбор на „Орбико“ за Македонија, Албанија и Косово (МАК), има повеќе од 25 години искуство во продажба, маркетинг, бизнис-развој и финансии. Кариерата во „Орбико“ ја почна во Бугарија...

 
Иво Генчев: 2022 е предизвикувачка, но се чини и една од најуспешните во регионов

Имајќи ги во предвид сите карактеристики на поединечните пазари, креиравме долгорочна стратегија и јасна улога во овој дел на регионот, цврсто верувајќи дека има можности за пораст. И морам да признаaм дека таков пристап даде сјајни резултати

 
Тодор Димитровски: Со отворен пристап кон промените

Во менаџментот има едно многу важно правило – подобро е да се донесе одлука, па дури и погрешна, отколку да не се носат никакви одлуки...

 
Бојан Радун, „Имлек“: На теренот мора да бидат најдобрите

80 отсто од семејните компании не доаѓаат во рацете на втората генерација

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Март 2023 / Број 119
100 MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2022/2023
MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2022/2023
Мапа на трговци 2022, Мапа на дистрибутери 2022
Мапа на трговци 2022, Мапа на дистрибутери 2022
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Емир Ганибеговиќ: Чук, чук... има ли некој внатре!?

15 мар 2023

Кога искрено ќе си го поставиме прашањето: На што да го посветиме нашето (ограничено) време во животот за да оствариме најголем успех?

(ВИДЕО) „Кока кола“ претстави кампања „Ремек - дело“

Во рамки на кампањата, чија цел е да го издигне популарниот пијалак со осврт на трудовите на многу светски уметници, компанијата лансираше две минутен видео - спот и колекција дигитални колекционерски елементи за помладата публика
13 мар 2023

Предности и недостатоци на аутсорсингот

Постојат многу причини зошто бизнисот може да одлучи да нарачува одредена задача, работа или процес
08 мар 2023

Дигитални трендови и продажба: Буката е во мода

​Буката кај нас создава инстиктивен (еволуциски) страв за преживување, па уште повеќе се повлекуваме во себе и се плашиме од конфронтација... А кој денес ни вика и нè плаши?
02 мар 2023
Обуки и самити

Работилница: Како да го освоите вниманието на купувачот?

07 апр 2022

Разликата меѓу brand и shopper-центрична стратегија, улогата на невронауката во shopper-маркетингот и како да се привлече купувачот чии одлуки за купување најчесто не се рационални, се дел од темите на еднодневната онлајн-работилница...

Работилници за развој на клучните вештини за успех на POS

Доколку сакате полесно да го разберете и да го освоите купувачот на местото на продажбата, т.е. ги реализирате продажните резултати, пријавете се со вашите колеги...
07 апр 2022

Невромаркетинг – како потрошувачите ги носат одлуките?

Што е суштината на невромаркетингот и како тој може да помогне во декодирањето на однесувањето на потрошувачите е темата на еднодневната онлајн-работилница, закажана за 2 март...
03 мар 2022

Работилница: Чекори во продажбата, преговарање и менаџирање со приговори

На 9 февруари ќе се одржи еднодневна онлајн-работилница за унапредување на продажно-комуникативните вештини на професионалците за продажба и на менаџерите, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
10 фев 2022