АХВ донесе забрана за увоз и употреба на желудник од живина во производството на подготовки од месо

25 Jul 2024

Одлуката за забрана за увоз на пилешки желудници АХВ ја донесе врз основа на резултатите на направената анализа на ризик од можни опасности по здравјето на граѓаните од консумација на овој тип внатрешни органи од живина .

Колумни

Колумна во понеделник: Предизвици и актуелни трендови во FMCG-индустријата

26 Jun 2023

Преку прифаќање на технологијата, одржливоста, глобализацијата и еволуирачките барања на потрошувачите, компаниите можат да се позиционираат за успех и да ја обезбедат својата позиција.

Колумна во понеделник: Неизоставен дел од секој бизнис

20 Feb 2023

Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.

Колумна во понеделник: Контролинг во функција на управување со перформансите

13 Feb 2023

Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.

Србија: „Гомекс“ отвори нов маркет во Тител

26 Jul 2024

По повод отворањето на малопродажниот објект, компанијата подготви промотивни активности, како што се попусти, дегустации и подароци за потрошувачите

Видео вести
Анализи

Глобален преглед на малопродажбата за 2024 година

24 Jul 2024

По долгиот период на ниски потрошувачки трошоци, макроекономска и геополитичка неизвесност, како и брза промена во однесувањето на потрошувачите, глобалната малопродажна индустрија се најде на крстопат.

Борба за подобри цени

17 Jul 2024

Во Европа, онлајн-продажбата сè уште е доминантна во категоријата, но и продажбата во супермаркети брзо ја достигнува.

Хипермаркетите се минато, или можеби не?

10 Jul 2024

Трговците ја намалуваат големината на нивните продавници за да ги задоволат барањата на потрошувачите за поголема удобност и побрзо купување.

„Жапка“ планира да ја освои Романија

02 Jul 2024

Според податоците на „Ниелсен“, до крајот на 2023 година, сегментот трговија имал 13% удел во целиот пазар со мешовита стока, растејќи за 16,4% на годишно ниво

„Минтел“: Рамнотежа меѓу технологијата и луѓето

19 Jun 2024

Во свет во кој сѐ повеќе доминираат алгоритми, ќе ни требаат човечки вештини и емоции за да го искористиме максимумот од оваа технолошка револуција.

Велика Британија: „Алди“ им помага на локалните производители на јаболка

11 Jun 2024

Просечната годишна инвестиција на „Алди“ е речиси четири пати поголема од јавното финансирање на британската влада вкупно за сите овоштари.

Интервјуа

Со отворањето на форматот „Мега Макси“, нашата компанија постави нови стандарди, што претставува чекор напред кон модернизација и подобрување на искуството во големото купување.

Симона Костадинова-Саздова: Нашиот успех се должи на врвниот квалитет

„Горска“ успеа да прерасне во регионално препознатлив бренд, а сепак да ги задржи принципите на работа и вредностите на еден фамилијарен бизнис.

 
Марјан Стоилов: Иновација и квалитет за генерациите што доаѓаат

Во годината кога се одбележуваат 100 години од постоењето на „Прилепска пиварница“, со Марјан Стоилов разговаравме за предизвиците да се биде и да се остане голема компанија на македонскиот пазар, за трендовите во пивската индустрија и за...

 
Енди Мишо: Ги слушаме потребите на нашите потрошувачи

Во сето тоа што го работиме го користиме знаењето на „Номад фудс“. Да се биде дел од мултинационална организација, во која најдобрата практика секојдневно се споредува внатре во нашите организации, значи да се забрзаат нашите процеси на учење.

 
Јован Бугарчиќ: Го лансиравме првото растително млеко произведено во Србија

Разбирањето на дигиталните алатки и платформи е од суштинско значење за современиот маркетинг.

 
Ивица Петровиќ: Соработката со најголемите светски компании е потврда за успехот на „Алма - М“

Имаме амбициозно реални планови, како во насока на остварување реален раст на бизнисот така и во насока на креирање органски раст кој ќе дојде со надополнување на постојното портфолио со нови брендови и програми.

 
Андро Жиго: Компанијата се менува согласно најновите трендови

Верувам, како и сите други учесници во FMCG-индустријата, исклучително турбулентно опкружување, забрзан деловен ритам со нагласени промени.

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Мапа на трговци 2024, Мапа на дистрибутери 2024 /
MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2023/2024
MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2023/2024
Мапа на трговци 2024, Мапа на дистрибутери 2024
Мапа на трговци 2024, Мапа на дистрибутери 2024
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Велика Британија: „Алди“ лансира кампања за Олимписките игри (Видео)

25 Jul 2024

Кампањата е лансирана во соработка со агенцијата „Мекен Манчестер“.

Малопродажбата во Обединетото Кралство: Иновацијата во борбата со конкуренцијата

Се предвидува дека онлајн-продажбата до 2027 година ќе зазема 57,7% пазарен удел за разлика од 23,6% во 2020 година
24 Jul 2024

Франција: Heineken во посебно олимписко пакување

Компанијата под слоганот „ 190 држави под ѕвезда“ претстави ново, колоритно пакување со боите на знамињата на земјите во кои е присутен Heineken.
22 Jul 2024

САД: Сосовите Heinz како суперхерои (Видео)

Како дел од кампањата лансира е и спот во кој наратор е актерот Рајан Рејнолдс, кој го филмот го игра ликот на Дедпул.
19 Jul 2024
Обуки и самити

Успешно се одржа обуката со Дарко Лукиќ организирана од „Кликер Маркетинг“ и магазинот InStore

12 Jun 2024

На обуката, која беше организирана на барање на бизнис заедницата, учествуваа компаниите „Пакомак“, „Перутнина Птуј“, „Вива Фреш“, „Филип Морис“, „Метро,“ „Кола’, „Тотал Плус“ и индивидуални професионалци за продажба.

Ениса Селмановиќ - Салкиќ: Со мотивацијата управуваме, а дисциплината е континуитет

Учесниците на обуката имаа можност преку бројни примери да ги дознаат повеќе на кој начин може успешно да се мотивираат и да ги мотивираат своите работни тимови.
05 Jun 2024

Обука: Мотивација на тимови што носат резултати со Ениса Селмановиќ – Салкиќ

InStorе на 29 мај ќе одржи еднодневна обука со Ениса Селмановиќ – Салкиќ, експерт за човечки ресурси, лидерство, личен, тимски и организациски развој на тема „Самомотивација и мотивација на тимот“.
25 Apr 2024

11 јуни, еднодневна обука: Управување со клучни купувачи и преговарање со Дарко Лукиќ

На барање на бизнис заедницата магазинот InStorе на 11 јуни повторно организира еднодневна обука на тема „Управување со клучни купувачи и преговарање“ која ќе ја води Дарко Лукиќ, директор на AMMC (Agency for Management and Marketing Consulting).
24 Apr 2024