„Лидл“ влегува во Македонија?

03 јун 2020

Според нашите извори, „Лидл“ ќе стартува со една продавница. Станува збор за објект кој нема да го земе под закуп, туку ќе го гради

Видео вести
Анализи

Нилсен: Кој е кој меѓу приватните трговски марки во Европа

20 мај 2020

Приватните трговски марки продолжуваат да освојуваат сè поголем пазарен удел низ цела Европа...

Инсајдер ИД: Ковид-19 – можност или бариера за економиите во развој, петти дел

29 апр 2020

Кластери и конзорциуми како начин на подобрување на работењето...

Инсајдер ИД: Ковид-19 – можност или бариера за економиите во развој, четврти дел

28 апр 2020

Професионални менаџерски тимови за управување составени од повеќе компании...

Инсајдер ИД: Ковид-19 – можност или бариера за економиите во развој, трет дел

27 апр 2020

Ефект врз бизнисот и проактивно поставување...

Инсајдер ИД: Ковид-19 – можност или бариера за економиите во развој, прв дел

25 апр 2020

InStore ја објавува во пет продолженија анализата на „Инсајдер ИД“ за последиците и предизиците што ги носи кризата предизвикана од пандемијата со Ковид-19...

Интервјуа

„Кривогаштани промет“ ги пласира своите производи под брендот Gurmano, кои се продаваат во Македонија и се извезуваат во 23 земји во светот. Компанијата минатата година освои две признанија - „Претприемач на годината“ и „Македонски квалитет 2019“.

Слободан Кутревски: Поголем пласман на домашните производи - ветер во грб за сите нас

Со Слободан Кутревски, првиот извршен директор на компанијата, разговаравме за работењето на „Пекабеско“ во изминатите четири месеци, за остварените резултати во период кога владее тешка состојба во државава.

 
Петар Лазаров: Време е за вложување во трејд-маркетинг

Во интервјуто за InStore, Петар Лазаров, член на тимот во „Македонија-експорт“ истакнува дека во време на криза најдобро може да се види кој бренд како работи и колку знае.

 
Ненад Манчериќ, „Певекс“: Им нудиме севкупно искуство на потрошувачите

Може да се заклучи дека оваа состојба ни помогна да забрзаме некои активности што веќе ги планиравме, истакна Ненад Манчериќ кој веќе пет години е вработен во најголемиот хрватски трговски синџир „Певекс“.

 
Вера Димовска, психолог: На раководителите најмногу им треба психолошка поддршка

Во интервјуто за InStore Вера Димовска ја истакнува потребата за грижа за менталното здравје на вработените, особено во ова време на самоизолација и работење од дома. Прочитајте повеќе што компаниите треба да направат во таа насока.

 
Вања Панајотова: Брендовите мораат да останат автентични и веродостојни

Во време на криза, социјално дистанцирање и економска несигурност, брендовите мораат уште повеќе да соработуваат со потрошувачите

 
Сузана Јанкуловска Бицевска: Дигиталниот маркетинг добива се поголемо значење

Инвестиции во маркетинг треба да има секогаш, па и во овој период. Меѓутоа тие се „осудени“ на реструктуирање, пренасочување, приспособување, зависно за кој бренд се работи и за кој канал производот е наменет.

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Maj 2020 / Број. 76
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Ениса Селмановиќ-Салкиќ: Што по пустошот од кризата

03 јун 2020

Некои во криза се снаоѓаат, па ќе најдат дупка во законот и ќе се протнат низ неа

Верица Мартиновска: Како (не)треба да комуницираат брендовите?

Изминатиов период претставуваше огромен предизвик за компаниите, не само во смисла на организирање на нивното работење, туку и во наоѓање на вистинскиот начин за комуницирање на нивните брендови со крајните потрошувачи.
27 мај 2020

Лазар Ѓуров: За (не)дисциплината и самодисциплината

Има ли дисциплина во компаниите, и зошто не?
13 мај 2020

Лазар Ѓуров: Кризата ги вади лидерите на површина

Кога ќе се измести тлото под нозете. Кога целосно ќе се смени начинот на живот и работење. Кога бизнисот не може да се одвива „as usual“...
23 апр 2020
Обуки и самити

(ФОТО) Многу интеракција и практични знаења по работилницата со Дарко Лукиќ

11 ное 2019

Јасни, прецизни и добро осмислени презентации, збогатени со практични вежби и конкретни примери е формулата за нашите одлични работилници

Како да го совладате стратешкиот KA-менаџмент?

На 7 и 8 ноември, во организација на магазинот InStore, ќе се одржи дводневната работилница за КА-менаџмент, наменета за професионалци за продажба, КА-менаџери и менаџери за продажба, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
01 окт 2019

(ФОТО) Бренд-менаџери од големите компании задоволни по работилницата со Лукиќ

Успешно заврши работилницата за бренд-менаџмент во соработка со предавачот Дарко Лукиќ, организирана од страна на тимот на магазинот InStore.
04 апр 2019

Како да станете успешни маркетинг или бренд-менаџери?

Работилницата за сите маркетинг-менаџери и бренд-менаџери ќе се одржи на 21. и 22. март. Главниот фокус на дводневната работилница е ставен на ефикасното управување со брендот, важноста на бренд аналитиката, оптимизацијата на медиумите...
14 фев 2019