Синдикалната минимална кошница за јуни 60.325 денари

20 Jun 2024

Вредноста на синдикалната минимална кошница (СМК) за јуни изнесува 60.325 денари и е зголемена за 235 денари споредено со синдикалната минимална кошница за минатиот месец кога изнесуваше 60.090 денари.

Колумни

Колумна во понеделник: Предизвици и актуелни трендови во FMCG-индустријата

26 Jun 2023

Преку прифаќање на технологијата, одржливоста, глобализацијата и еволуирачките барања на потрошувачите, компаниите можат да се позиционираат за успех и да ја обезбедат својата позиција.

Колумна во понеделник: Неизоставен дел од секој бизнис

20 Feb 2023

Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.

Колумна во понеделник: Контролинг во функција на управување со перформансите

13 Feb 2023

Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.

Велика Британија: „Нестле“ се префрла на следливо какао во производството на чоколада

20 Jun 2024

Производителот објави дека се префрла на следливо какао во производството на неговите брендови на чоколада во Велика Британија, како што се KitKat, Quality Street, Aero, After Eight, Yorkie, Rolo и Munchies.

Видео вести
Анализи

„Минтел“: Рамнотежа меѓу технологијата и луѓето

19 Jun 2024

Во свет во кој сѐ повеќе доминираат алгоритми, ќе ни требаат човечки вештини и емоции за да го искористиме максимумот од оваа технолошка револуција.

Велика Британија: „Алди“ им помага на локалните производители на јаболка

11 Jun 2024

Просечната годишна инвестиција на „Алди“ е речиси четири пати поголема од јавното финансирање на британската влада вкупно за сите овоштари.

Како да го претворите потрошувачот во купувач на нашиот производ

05 Jun 2024

Многу купувачи обично прават планирани купувања во истите продавници. Не поради лојалност, туку поради погодност и навика.

На што ќе се фокусира автомобилската индустрија во 2024 година?

29 May 2024

Брзите технолошки промени, одржливоста, потребите на купувачите и иновациите ќе бидат одредници на кои годинава ќе се фокусираат производителите на автомобили.

Велика Британија: „Лидл“ им помага на локалните производители

28 May 2024

„Лидл“ сака да ги заштити синџирите на снабдување во секторот каде побарувачката е постојано повисока од домашното производство.

Германија: Супермаркетите стануваат еднакви со дисконтерите

21 May 2024

Во текот на последните две години, дисконтерите успеаја да го зголемат својот удел на пазарот во Германија. На крајот на 2021 година, според „Гфк – Цпс“, каналот на дисконтерите сочинувал 34,8% од германскиот пазар на FMCG секторот.

Интервјуа

Во годината кога се одбележуваат 100 години од постоењето на „Прилепска пиварница“, со Марјан Стоилов разговаравме за предизвиците да се биде и да се остане голема компанија на македонскиот пазар, за трендовите во пивската индустрија и за...

Енди Мишо: Ги слушаме потребите на нашите потрошувачи

Во сето тоа што го работиме го користиме знаењето на „Номад фудс“. Да се биде дел од мултинационална организација, во која најдобрата практика секојдневно се споредува внатре во нашите организации, значи да се забрзаат нашите процеси на учење.

 
Јован Бугарчиќ: Го лансиравме првото растително млеко произведено во Србија

Разбирањето на дигиталните алатки и платформи е од суштинско значење за современиот маркетинг.

 
Ивица Петровиќ: Соработката со најголемите светски компании е потврда за успехот на „Алма - М“

Имаме амбициозно реални планови, како во насока на остварување реален раст на бизнисот така и во насока на креирање органски раст кој ќе дојде со надополнување на постојното портфолио со нови брендови и програми.

 
Андро Жиго: Компанијата се менува согласно најновите трендови

Верувам, како и сите други учесници во FMCG-индустријата, исклучително турбулентно опкружување, забрзан деловен ритам со нагласени промени.

 
Марија Стојчевска: Иновативни и флексибилни кон потрошувачите и пазарот

Компанијата „Јус МБ“ почна со работа на почетокот од последната деценија на 20 век и како што велат оттаму, почетоците биле скромни, но низ годините оваа компанија континуирано растеше и денес прерасна во една од водечките дистрибутивни компании

 
Дарја Тержан: По 115 години, „Донат“ најавува проширување на асортиманот

Имаме нетипична, можеби дури и единствена стратегија за FMCG, всушност: „Една цена одговара за сите пазари!“

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Јуни 2024 /
MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2023/2024
MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2023/2024
Мапа на трговци 2023, Мапа на дистрибутери 2023
Мапа на трговци 2023, Мапа на дистрибутери 2023
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Велика Британија: Guinness станува официјален партнер на Премиер лигата

13 Jun 2024

За оваа можност брендот најави забавни и интересни искуства за фубалот во рамките на партнерството, вклучувајќи и лансирање на нова комуникациска платформа.

Хрватска: Лука Модриќ и Букајо Сака во нова кампања за Snickers (Видео)

Од компанијата истакнуваат дека целта на кампањата е да се истакнат „автоголовите“ кои им се случуваат на сите надвор од фудбалските терени.
13 Jun 2024

Инфлуенсер - маркетинг: Неопходност и најисплатлив сегмент во иднината на маркетингот

Влијателните потенцијални партнери на вашиот бренд можат да бидат различни - од познати личности и инфлуенсер-ѕвезди со огромна публика (и цена) до микроинфлуенсери кои имаат помала, но ангажирана публика и многу попрофитабилна цена.
12 Jun 2024

Словенија: Argeta со нова кампања (Видео)

Во рамките на кампањата, Argeta заедно со долгогодишниот амбасадор на брендот, Ален Подлесник, дава одговори на негативните коментари за пашетите кои се поставени на социјалните мрежи.
11 Jun 2024
Обуки и самити

Успешно се одржа обуката со Дарко Лукиќ организирана од „Кликер Маркетинг“ и магазинот InStore

12 Jun 2024

На обуката, која беше организирана на барање на бизнис заедницата, учествуваа компаниите „Пакомак“, „Перутнина Птуј“, „Вива Фреш“, „Филип Морис“, „Метро,“ „Кола’, „Тотал Плус“ и индивидуални професионалци за продажба.

Ениса Селмановиќ - Салкиќ: Со мотивацијата управуваме, а дисциплината е континуитет

Учесниците на обуката имаа можност преку бројни примери да ги дознаат повеќе на кој начин може успешно да се мотивираат и да ги мотивираат своите работни тимови.
05 Jun 2024

Обука: Мотивација на тимови што носат резултати со Ениса Селмановиќ – Салкиќ

InStorе на 29 мај ќе одржи еднодневна обука со Ениса Селмановиќ – Салкиќ, експерт за човечки ресурси, лидерство, личен, тимски и организациски развој на тема „Самомотивација и мотивација на тимот“.
25 Apr 2024

11 јуни, еднодневна обука: Управување со клучни купувачи и преговарање со Дарко Лукиќ

На барање на бизнис заедницата магазинот InStorе на 11 јуни повторно организира еднодневна обука на тема „Управување со клучни купувачи и преговарање“ која ќе ја води Дарко Лукиќ, директор на AMMC (Agency for Management and Marketing Consulting).
24 Apr 2024