Трговската размена меѓу Македонија и Турција изнесува 500 милиони долари
Акциите на компанијата „Кока кола“ за првпат се појавија на јавна понуда во 1919 година
![]() |
СветНа пазарот има повеќе фалсификат отколку оригинал пармезан10 дек 2019, |
![]() |
Свет„Џенерал Милс“ го намалува натриумот во производите10 дек 2019, |
![]() |
СветФАО: Највисоки цени на храната во последните 26 месеци06 дек 2019, |
Со заштитената ознака за потекло јасно се дефинирани суровините, опис на готовиот производ, географското подрачје на производство, доказ за потекло, постапката за производство...
Aнализата на мегатрендовите им овозможува на компаниите да градат долгорочна стратегија што е проактивна наместо реактивна, но и да се осигурат дека ќе останат релевантни и ќе одат напред
Одржливоста е силна тема веќе подолго време, но во 2019 година паметните трговци и производители се осмелија да ги надминат вообичаените стандарди, да бидат иновативни и да воведат целосно нови практики
Кинескиот гигант за е-трговија со напредно знаење влегува во континентална Европа, каде што онлајн-трговијата со прехранбени производи сè уште е во зародиш, а на некои пазари дури и се бори за опстанок...
Прогресијата на решенијата за наплата имплицитно е поврзана со еволуцијата на методите за плаќање
На транзитните локации низ целиот свет купувачите бараат брзо и ефикасно искуство, кое ќе се вклопи во нивниот динамичен живот
Приватните трговски марки со додадена вредност од органски, вегетаријански/вегански и еколошки прифатлив асортиман што имаат ознака за одржливост се водечки на европската сцена на иновации
Клуч за работењето во иднина е да се сфати дека потрошувачите имаат многубројни можности за избор и дека нема да постои еден канал на купување кој ќе им одговара на сите... |
Стремежот на превозниците да развијат интелигентен синџир за набавка, попаметна и побрза подвижност, како и алатки за поврзување, игра клучна улога во остварување на нивните цели
![]() |
Дарко Васелиќ: Дигиталниот пат до купувањетоОгласувачите почнуваат сè повеќе да ги користат дигиталните технологии во своите кампањи како интегрални делови од маркетинг-миксот...04 дек 2019 |
![]() |
Гордана Кадоиќ: Како вработените да дишат како еден?Во денешно време, кога секој член на тимот има различни цели, резултатот може да биде само – хаос25 ное 2019 |
![]() |
Антонио Зрилиќ: Анализа на „мртви залихи“ и „кеш менаџмент“Следниот чекор во нашето настојување да постигнеме оптимални залихи е елиминација на неконкурентните или „мртви“ залихи20 ное 2019 |
Јасни, прецизни и добро осмислени презентации, збогатени со практични вежби и конкретни примери е формулата за нашите одлични работилници
![]() |
Како да го совладате стратешкиот KA-менаџмент?На 7 и 8 ноември, во организација на магазинот InStore, ќе се одржи дводневната работилница за КА-менаџмент, наменета за професионалци за продажба, КА-менаџери и менаџери за продажба, која ќе ја води Дарко Лукиќ...01 окт 2019 |
![]() |
(ФОТО) Бренд-менаџери од големите компании задоволни по работилницата со ЛукиќУспешно заврши работилницата за бренд-менаџмент во соработка со предавачот Дарко Лукиќ, организирана од страна на тимот на магазинот InStore.04 апр 2019 |
![]() |
Како да станете успешни маркетинг или бренд-менаџери?Работилницата за сите маркетинг-менаџери и бренд-менаџери ќе се одржи на 21. и 22. март. Главниот фокус на дводневната работилница е ставен на ефикасното управување со брендот, важноста на бренд аналитиката, оптимизацијата на медиумите...14 фев 2019 |