Нов закон за работни односи од следната година

27 окт 2020

Новиот закон ќе ги регулира работата од далечина или од дома, породилното отсуство, флексибилното работно време, должината на договори на определено...

„Унилевер“ со благ пад на приходите

26 окт 2020

Британско-холандскиот производител на стоки за широка потрошувачка – „Унилевер“, забележа пад на приходите од продажба во третиот квартал годинава...

Тедески: „Атлантик група“ се покажа отпорна на кризи

27 окт 2020

„Атлантик група“ покажа високо ниво на стабилност во текот на првите 9 месеци од годинава, и покрај економските превирања предизвикани од пандемијата на Ковид-19...

Видео вести
Анализи

Керни: Добре дојдовте во „ненормалноста“

25 окт 2020

Добре дојдовте во ерата на една голема радикална промена како резултат на сето она што го доживеавме годинава, но и во претходните две и пол децении. Патот напред е необележан, па дури и блиската иднина е нејасна...

„Еуромонитор“: Типови потрошувачи и како да ги таргетирате

14 окт 2020

Со рапидно менување на политичките, социјалните и технолошките фактори, за брендовите и за компаниите станува неопходно да се усогласат со вредностите и начинот на живот на потрошувачите

Тони Дурам: 5 чекори што треба да ги преземете сега

16 сеп 2020

Разбирањето на психологијата на потрошувачите и познавањето на навиките на купувачите е разликата меѓу успехот и поразот на пазарот во време на кризата со коронавирусот

Керни: Подем на FMCG-компаниите на следната генерација

09 сеп 2020

Индустријата за производи за широка потрошувачка и претходно веќе поминала низ драстични промени

Еуромонитор: Tипови потрошувачи и како да ги придобиете

02 сеп 2020

Разбирањето на однесувањето на потрошувачите овозможува да се создадат таргетирани маркетиншки и продажни стратегии

Еуромонитор: Што, кога и како се купува?

14 јул 2020

Истражувањето ги разгледува ефектите што коронавирусот ги има врз индустријата за пакувана храна и врз глобалните синџири на снабдување...

Интервјуа

Во време на предизвици, најстабилните компании ја имаат најголемата предност, но и најголемата одговорност

Драган Јосифовски, Paket.mk: Ја јакнеме лидерската позиција

Во време кога е-трговијата станува светски тренд, со Драган Јосифовски, основач на е-супермаркетот, зборувавме за состојбата во Македонија, главните предизвици, но и можности што ги носи онлајн-продажбата

 
Ѕеферино Монини: Балканот е област со гастрономска традиција

Еден од најпознатите производители на масла – „Монини“, чии производи се на трпезата на голем број потрошувачи низ целиот свет, годинава слави 100-годишнина од постоењето...

 
Марио Мирсинов: Квалитетот и пристапните цени ни отвораат нови пазари

Имаме повеќе од 50 производи што чекаат да бидат извадени како готов производ, сè уште се во фаза на развивање и тестирање

 
Мерима Џевдетбеговиќ: Кризата треба да се гледа како промена, а не како крај

Маркетинг-кампањата не ја запревме, туку ја приспособивме на новонастанатата ситуација

 
Драган Бокан: Кризата ги одложи плановите за ширење во соседните земји

Нашиот соговорник Драган Бокан, претседател на трговскиот синџир „Воли“, ја основа компанијата од сопствени средства. Почна со еден објект и со шест вработени

 
Мери Кени, ФАО: Во време на пандемијата, секој мора да се приспособи

Ковид-19 влијае на начинот на снабдување, тргување и купување на храната, што носи нови или различни ризици што треба да се земат предвид за да се осигура безбедноста на храната во секое време

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Октомври 2020 / Број. 80
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Како да се најдат причините за залихите?

14 окт 2020

Кај управувањето со залихите – мора да имаме поголем одлив отколку прилив на залихи. Тоа значи дека мора што побрзо да се пронајдат и отстранат причините, т.е да се дознае зошто е дојдено до вишок на залихи

Е-продажба: Изберете го вистинскиот партнер

Многу е важно уште од почетокот да се воспостави соработка која ќе се темели врз принципите на транспарентност и споделување на сите достапни податоци...
07 окт 2020

Програми за лојалност – стратегија, а не награда

Додека компаниите трошат милиони за пи-ар на своите производи, задржувањето на купувачите останува голем проблем. Оттука, од витално значење за нив е да развијат дистинктивен предлог за лојалност
01 окт 2020

Глобални синџири: Одржливост во секој поглед

Се покажа во не мал број случаи дека најевтината опција на крај била многу поскапа за компанијата
23 сеп 2020
Обуки и самити

(ФОТО) Многу интеракција и практични знаења по работилницата со Дарко Лукиќ

Јасни, прецизни и добро осмислени презентации, збогатени со практични вежби и конкретни примери е формулата за нашите одлични работилници
11 ное 2019

Како да го совладате стратешкиот KA-менаџмент?

На 7 и 8 ноември, во организација на магазинот InStore, ќе се одржи дводневната работилница за КА-менаџмент, наменета за професионалци за продажба, КА-менаџери и менаџери за продажба, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
01 окт 2019

(ФОТО) Бренд-менаџери од големите компании задоволни по работилницата со Лукиќ

Успешно заврши работилницата за бренд-менаџмент во соработка со предавачот Дарко Лукиќ, организирана од страна на тимот на магазинот InStore.
04 апр 2019