Фокусот ќе биде ставен на креирање на подобри услови за деловна активности во секторот трговија и зајакнување на капацитетите на Трговската комора
Реалноста е дека во денешниот нестабилен и постојано променлив пазар, клиентите го променија начинот на кој работат, а консументите ги менуваат своите навики. Она што носело успех во минатото не е гарантира дека истото ќе функционира во иднина.
Како почеток на работната недела, понеделник ви дава шанса да почнете сè од почеток 52 пати годишно! - Дејвид Двек
Кога решив да ја посветам оваа колумна на иднината на домашната трговија, знаев дека сум на лизгава почва. Секое спомнување на „домашното“ автоматски вклучува одредено сомневање за „странското“, а тоа не ми беше намерата.
Компанијата очекува да претрпи финансиски трошок од околу 82 милиони евра и во втората половина на годината
![]() |
Свет„Алди“ донира 80.000 парчиња опрема за бебиња11 авг 2022, |
![]() |
СветСе очекува поголемо производство на вино во Франција11 авг 2022, |
![]() |
СветПрвиот брод со пченица од Украина пристигна во Албанија11 авг 2022, |
Од тамошното Министерство за економија најавија дека понудата е отворена за сите заинтересирани трговци
Како што синџирите на снабдување ги надминуваат првичните влијанија од пандемијата, веројатно е дека некои компании брзо ќе се вратат на своите стари навики
„Инсајдер ИД“ изработи анализа на податоците што се достапни од Државниот завод за статистика во Македонија, Бугарија, Србија и во Албанија, од НБРМ и од интерни истражувања на агенцијата од примарен извор
Клучно за успешна стратегија во е-трговијата е компаниите да сфатат како луѓето купуваат онлајн, што купуваат и каде, да спознаат кои се двигателите и бариерите за користење на е-трговијата и што ги мотивира потрошувачите...
Целта го ослободува огромниот потенцијал на луѓето и ја поттикнува нивната имагинација и мотивација, а истовремено ги задржува и вработените во компанијата
ИДГ ги разгледува петте карактеристики што ја пренасочија продавницата од функционална дестинација за купувачите до импресивно малопродажно и разонодувачко искуство
Ви ги претставуваме податоците од истражувањето на „Пикаса аналитикс“ за периодот од 1 до 31.5.2022 година во врска со активностите и присуството на брендовите на газирани сокови во дигиталните медиуми во земјите од регионот на Западен Балкан
Во продажбата нема минат труд и затоа фокусот секогаш треба да биде на порастот, придружен со приспособливост и истрајност... |
![]() |
Актуелно Кој ќе биде на удар од новите даноци?10 авг 2022
|
![]() |
Актуелно МАПА НА ТРГОВЦИ: Пораст и во време на криза27 јул 2022
|
![]() |
Актуелно Пикаса: Колку се активни супермаркетите на социјалните мрежи?27 јул 2022
|
![]() |
Актуелно Опструкции за „Лидл“ во Црна Гора20 јул 2022
|
Трендовите во логистиката веќе оставија трага по која ќе живеат и ќе работат следните генерации. Познавањето на тие трендови е многу важно за сите што се заинтересирани за развој на овој сектор...
![]() |
КАМПАЊА: Не пиј додека пловишДлабоко под површината на морето, во близина на шведското туристичко место Смеген, се наоѓа бар на „Карлсберг“, кој предупредува за опасноста од пиење и пловење...
21 јул 2022 |
![]() |
Осврт: Подемот на климаворитеДо 2030 година рутинскиот избор на храна на консументите ќе биде насочен кон климата. Компаниите што сега се мобилизираат ќе бидат победници во иднина
14 јул 2022 |
![]() |
Дарко Васелиќ: Нови начини за управување со производитеПреку управување со категориите производи за широка потрошувачка, партнерите во FMCG-индустријата (трговците и производителите) настојуваат да го употребат неискористениот потенцијал
06 јул 2022 |
Разликата меѓу brand и shopper-центрична стратегија, улогата на невронауката во shopper-маркетингот и како да се привлече купувачот чии одлуки за купување најчесто не се рационални, се дел од темите на еднодневната онлајн-работилница...
![]() |
Работилници за развој на клучните вештини за успех на POSДоколку сакате полесно да го разберете и да го освоите купувачот на местото на продажбата, т.е. ги реализирате продажните резултати, пријавете се со вашите колеги...
07 апр 2022 |
![]() |
Невромаркетинг – како потрошувачите ги носат одлуките?Што е суштината на невромаркетингот и како тој може да помогне во декодирањето на однесувањето на потрошувачите е темата на еднодневната онлајн-работилница, закажана за 2 март...
03 мар 2022 |
![]() |
Работилница: Чекори во продажбата, преговарање и менаџирање со приговориНа 9 февруари ќе се одржи еднодневна онлајн-работилница за унапредување на продажно-комуникативните вештини на професионалците за продажба и на менаџерите, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
10 фев 2022 |