Фондот за иновации подели 4,2 милиони евра на 69 домашни компании

22 мај 2020

Средствата се наменети за набавка на опрема, дигитализација, софтвер за подобрување на организацијата и за реализација на проекти за енергетска ефикасност

Розе вино со потпис на „Долче & Габана“

22 мај 2020

Сицилијанските винари од „Донафугата“, во соработка со модната куќа „Долче & Габана“, направија ново вино розе...

Одговорно управување со пластиката во „Лидл“ – Србија

22 мај 2020

Во согласност со мотото за одржливо работење „За подобро утре“, компанијата „Лидл“ – Србија направи промени во својот асортиман, со цел одговорен однос кон природата.

Видео вести
Анализи

Нилсен: Кој е кој меѓу приватните трговски марки во Европа

20 мај 2020

Приватните трговски марки продолжуваат да освојуваат сè поголем пазарен удел низ цела Европа...

Инсајдер ИД: Ковид-19 – можност или бариера за економиите во развој, петти дел

29 апр 2020

Кластери и конзорциуми како начин на подобрување на работењето...

Инсајдер ИД: Ковид-19 – можност или бариера за економиите во развој, четврти дел

28 апр 2020

Професионални менаџерски тимови за управување составени од повеќе компании...

Инсајдер ИД: Ковид-19 – можност или бариера за економиите во развој, трет дел

27 апр 2020

Ефект врз бизнисот и проактивно поставување...

Инсајдер ИД: Ковид-19 – можност или бариера за економиите во развој, прв дел

25 апр 2020

InStore ја објавува во пет продолженија анализата на „Инсајдер ИД“ за последиците и предизиците што ги носи кризата предизвикана од пандемијата со Ковид-19...

Интервјуа

Може да се заклучи дека оваа состојба ни помогна да забрзаме некои активности што веќе ги планиравме, истакна Ненад Манчериќ кој веќе пет години е вработен во најголемиот хрватски трговски синџир „Певекс“.

Вера Димовска, психолог: На раководителите најмногу им треба психолошка поддршка

Во интервјуто за InStore Вера Димовска ја истакнува потребата за грижа за менталното здравје на вработените, особено во ова време на самоизолација и работење од дома. Прочитајте повеќе што компаниите треба да направат во таа насока.

 
Вања Панајотова: Брендовите мораат да останат автентични и веродостојни

Во време на криза, социјално дистанцирање и економска несигурност, брендовите мораат уште повеќе да соработуваат со потрошувачите

 
Сузана Јанкуловска Бицевска: Дигиталниот маркетинг добива се поголемо значење

Инвестиции во маркетинг треба да има секогаш, па и во овој период. Меѓутоа тие се „осудени“ на реструктуирање, пренасочување, приспособување, зависно за кој бренд се работи и за кој канал производот е наменет.

 
Најпогубно за брендот е да се изневери довербата на потрошувачите

Ова не е време за агресивни комерцијални пораки, туку за пораки на емпатија и поддршка и градење на односи на солидарност

 
Аљајдин Хавзиу, Трудов инспекторат: Сите фирми постапија по решенијата на инспекторите

Претставките не можеме однапред да ги планираме, но тие добиваат предност од моментот кога истите ќе ги добиеме и по нив се постапува

 
Саша Ќириќ: Не ги прекинуваме кампањите, туку ги приспособуваме

Брендовите постојано мора да инвестираат и да се стремат да бидат првиот избор на потенцијалните клиенти, особено сега во специфични околности

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Март 2020 / Број. 75
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Лазар Ѓуров: За (не)дисциплината и самодисциплината

13 мај 2020

Има ли дисциплина во компаниите, и зошто не?

Лазар Ѓуров: Кризата ги вади лидерите на површина

Кога ќе се измести тлото под нозете. Кога целосно ќе се смени начинот на живот и работење. Кога бизнисот не може да се одвива „as usual“...
23 апр 2020

Е-продажба: Бум на глобалната е-трговија

Дали е новина ако ви кажам дека е-трговијата значително се зголеми?! Секако, не – особено во текот на кризата со Ковид-19. Но, дали знаете колку се зголеми?
15 апр 2020

Е-продажба: Причини за брз пораст на онлајн-продажбата

Постојат три клучни фактори поради кои купувачите сè повеќе го прифаќаат онлајн-начинот на купување. Тоа се практичност, асортиман и цена/вредност...
12 апр 2020
Обуки и самити

KAM 1.0 – Управување со клучни купувачи и преговарање

14 мај 2020

Во организација на Кликер Маркетинг на 2 јуни ќе се одржи InStore еднодневен вебинар „KAM 1.0 – Управување со клучни купувачи и преговарање“, на кој ќе предава Дарко Лукиќ...

(ФОТО) Многу интеракција и практични знаења по работилницата со Дарко Лукиќ

Јасни, прецизни и добро осмислени презентации, збогатени со практични вежби и конкретни примери е формулата за нашите одлични работилници
11 ное 2019

Како да го совладате стратешкиот KA-менаџмент?

На 7 и 8 ноември, во организација на магазинот InStore, ќе се одржи дводневната работилница за КА-менаџмент, наменета за професионалци за продажба, КА-менаџери и менаџери за продажба, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
01 окт 2019

(ФОТО) Бренд-менаџери од големите компании задоволни по работилницата со Лукиќ

Успешно заврши работилницата за бренд-менаџмент во соработка со предавачот Дарко Лукиќ, организирана од страна на тимот на магазинот InStore.
04 апр 2019