„Кожувчанка“ – партнер за развој на стручен кадар во Македонија

27 сеп 2023

Компанијата „Кожувчанка“ се приклучува во реализација на швајцарскиот проект воден од М6 Едукативниот центар, со кој приватниот сектор ќе се ангажира за развој на кадарот во државата.

Колумни

Колумна во понеделник: Предизвици и актуелни трендови во FMCG-индустријата

26 јун 2023

Преку прифаќање на технологијата, одржливоста, глобализацијата и еволуирачките барања на потрошувачите, компаниите можат да се позиционираат за успех и да ја обезбедат својата позиција.

Колумна во понеделник: Неизоставен дел од секој бизнис

20 фев 2023

Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.

Колумна во понеделник: Контролинг во функција на управување со перформансите

13 фев 2023

Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.

„Конзум“ ја отвори првата смарт продавница во регионот

27 сеп 2023

Модерната, иновативна продавница без каси и скенирање на артикли е целосно приспособена на потрошувачите, а вратите ги отвори на 20 септември во Загреб.

Видео вести
Анализи

Еуромонитор: Лојалноста и новата нормалност

06 сеп 2023

Создавањето емоционална врска со потрошувачите останува доминантен фактор за дополнителна вредност и зголемена ангажираност...

Инфлацијата е привремена, но не и климаворизмот

24 авг 2023

​Климаворизмот е дефиниран како активен избор на храна врз основа на нејзините климатски влијанија, практикувајќи низа прехранбени компромиси што се во полза на планетата

Нилсен IQ: Присуство на маркетите на ТВ

17 авг 2023

Ви претставуваме преглед на огласувањето на трговците на ТВ-станиците во Македонија. Извор на податоците е „Ниелсен аудиенце меaсуремент“ – Македонија (www.nielsen.com), избран од Стопанска интересна заедница - Комитет за мерење на публиката

Пикаса: „Кликот“ за трговците на социјалните мрежи

10 авг 2023

За специјалното издание „Мапа на трговци“ на магазинот InStore, „Пикаса Аналитикс“ подготви компаративна анализа за активностите и присуството на супермаркетите на социјалните мрежи во РС Македонија

Еуромонитор: Големата слика на трговијата

09 авг 2023

Трговците со стоки за широка потрошувачка го задржаа најголемиот удел во вредносната продажба, а малите локални трговци продолжија да бидат генерално најсилен канал

БРИМА: Каде пазарат граѓаните?

09 авг 2023

Годинава, граѓаните почесто пазарат во супермаркети и во киосци, а помалку на пазари и во специјализирани продавници

Интервјуа

Ако се земе предвид дека имаме огромно искуство и традиција во оваа професија, а истовремено во работата се вклучени сите генерации од нашето семејство и пошироко, заклучокот е дека лесно навлеговме во модерните трендови користејќи ја иновативноста н

Кристијан Балески: Автентичноста – главен адут на нашиот бренд

Нашиот соговорник Кристијан Балески има 10 години искуство во развој на брендови, од кои пет години e вклучен во развојот на брендот MAMA'S, првично како кантри-менаџер, а од 2020 година e на позицијата бренд-менаџер.

 
Дејан Сипковски: Учев од најдобрите

Од некого научив како треба правилно да се работи, од некого како не треба

 
Оливера Папестијевиќ, ДИС: Kомуникацијата со потрошувачите секогаш ни беше јасна и недвосмислена

Искуството при купувањето е сѐ поважно за купувачите, идеален баланс меѓу услугата, асортиманот и цената

 
Бобан Младеновски: Резултатите не остануваат незабележани

Особините и одликите на еден квалитетен и модерен менаџер се гледаат од испорачаните резултати и од иновативноста во насока на заедничка корист и добивка за компанијата

 
Живко Мукаетов: Креираме регионална фузија за деловен развој

За работењето на „Алкалоид“, но и за ставовите поврзани со економската состојба на земјава, за регионалните иницијативи и за многу други теми, прочитајте во интервјуто со генералниот директор и претседател на УО на „Алкалоид“, Живко Мукаетов.

 
Украински„Силпо“- еден од најпосебните трговци во светот

Катерина Охуријаиева, директорка на маркетинг во „Силпо“ – Украина, е стручњак за маркетинг во малопродажба. Последните четири години е на таа функција во „Силпо“, трговц кој во светски рамки се издвојува по дизајнот на продавниците

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Септември 2023 / Број 124
100 MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2022/2023
MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2022/2023
Мапа на трговци 2023, Мапа на дистрибутери 2023
Мапа на трговци 2023, Мапа на дистрибутери 2023
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Емир Ганибеговиќ: Вистински и проверени рецепти за успех

26 сеп 2023

Почнете да се насочувате кон вистинските и проверени рецепти за успех. Неколку од нив (еден мал дел) напишав во овие неколку редови и лично ги искусив. Верувајте дека се ефикасни...

Инспирација од сериите на „Нетфликс“

„Колс“ на австралискиот пазар претстави низа смрзнати производи инспирирани од две од најгледаните серии на „Нетфликс“ – „Stranger Things“ (Почудни нешта) и „Squid Game“ (Игра на лигни)...
25 сеп 2023

Зошто луѓето си одат?

Финансиската стабилност е број еден, без разлика кој зборува или тврди поинаку
21 сеп 2023

Дарко Васелиќ: Тактики на категориите производи

Тактичкиот план има цел да постигне конкретизација на акциите што се преземаат за да се остварат зацртаните цели на категоријата...
14 сеп 2023
Обуки и самити

Работилница: Како да го освоите вниманието на купувачот?

07 апр 2022

Разликата меѓу brand и shopper-центрична стратегија, улогата на невронауката во shopper-маркетингот и како да се привлече купувачот чии одлуки за купување најчесто не се рационални, се дел од темите на еднодневната онлајн-работилница...

Работилници за развој на клучните вештини за успех на POS

Доколку сакате полесно да го разберете и да го освоите купувачот на местото на продажбата, т.е. ги реализирате продажните резултати, пријавете се со вашите колеги...
07 апр 2022

Невромаркетинг – како потрошувачите ги носат одлуките?

Што е суштината на невромаркетингот и како тој може да помогне во декодирањето на однесувањето на потрошувачите е темата на еднодневната онлајн-работилница, закажана за 2 март...
03 мар 2022

Работилница: Чекори во продажбата, преговарање и менаџирање со приговори

На 9 февруари ќе се одржи еднодневна онлајн-работилница за унапредување на продажно-комуникативните вештини на професионалците за продажба и на менаџерите, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
10 фев 2022