Средствата можат да бидат искористени за набавка на опрема за производство на жестоки алкохолни пијалаци и ангажирање на стручно лице, технолог за производство на алкохолни пијалаци
Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.
Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.
Беше решителен и упорен човек, посветен на работата, неуморен и на неговите 77 години. За некого можеби далеку од совршен, но несомнено човек со принципи и вредности, доследен на своите верувања
Безалкохолното пиво, кое претходно ја држеше водечката позиција по продажба во пивската категорија во Русија, падна на последното место...
![]() |
Свет„Амазон фреш“ повторно ги намалува цените26 мај 2023, |
![]() |
Свет„Асда“ ќе се спои со „ЕГ груп“?26 мај 2023, |
![]() |
СветГерманската економија влезе во рецесија26 мај 2023, |
Наградата се доделува осма година по ред
Трендовите и пазарот се менуваат од ден на ден. Поради тоа, особено е важно да се биде во тек со новитетите и да се слушаат потребите на потрошувачите
Козјото млеко бележи динамичен пораст на продажбата и тоа во голема мера се должи на влијанието на трендот на здравје и благосостојба...
Во текот на 2022 година имало вкупно 1.505 споменувања, на дигитални и социјални медиуми. Од нив 186 објави се на социјалните медиуми, т.е. 14% од сите објави на темата...
Овие трендови ќе им помогнат на бизнисите да бидат во чекор со промените, да ја предвидат мотивацијата за купување и да ги исполнат незадоволените потреби на потрошувачите
Сите имаме несвесни ограничувачки верувања. Ние сме на автопилот. Ваквите негативни убедувања нè носат неподготвени на преговарачка маса
Потрошувачите се сламката за спас на FMCG-секторот, а нивното однесување никогаш не престанува да се развива
За една личност успешно да работи и да напредува во кариерата, треба да има развиени комуникациски вештини, способност да работи во тим и да размислува „надвор од кутијата“ |
Моделите за дизајн на синџирот на снабдување треба да вклучуваат поголем сет на финансиски цели, како што се капитални расходи, обртен капитал, пазарен удел, цена, пораст и проширен сет на одлуки (на пр., асортиман и лансирање)
![]() |
Антонио Зрилиќ: Како да го моделирате синџирот на снабдувањеИако, денес, глобалните синџири на снабдување се екстремно сложени и кога дојде до дисрупција во форма на ковид-криза тие почнаа да пукаат во шевовите, од друга страна, можеме да ги објасниме со едноставна input-output споредба.
11 мај 2023 |
![]() |
Емир Ганибеговиќ: Чиј глас се слуша на состанок?И кога издржавме повеќе од две години стресови и животни предизвици, приспособени на новата стварност – ни дојде таа „свеќа“ на крајот од тунелот која срамежливо го навести можниот крај на вирусот...
11 мај 2023 |
![]() |
Како (не) треба со „заштитените видови“ на работаМоже да сакате кого сакате. Може да се смеете и да одите на пиво со оние што ги чувствувате приватно блиски. Можете дури да ги наречете другари оние што ќе одберете дека ви се соодветни за дружба. Но, по работното време
04 мај 2023 |
Разликата меѓу brand и shopper-центрична стратегија, улогата на невронауката во shopper-маркетингот и како да се привлече купувачот чии одлуки за купување најчесто не се рационални, се дел од темите на еднодневната онлајн-работилница...
![]() |
Работилници за развој на клучните вештини за успех на POSДоколку сакате полесно да го разберете и да го освоите купувачот на местото на продажбата, т.е. ги реализирате продажните резултати, пријавете се со вашите колеги...
07 апр 2022 |
![]() |
Невромаркетинг – како потрошувачите ги носат одлуките?Што е суштината на невромаркетингот и како тој може да помогне во декодирањето на однесувањето на потрошувачите е темата на еднодневната онлајн-работилница, закажана за 2 март...
03 мар 2022 |
![]() |
Работилница: Чекори во продажбата, преговарање и менаџирање со приговориНа 9 февруари ќе се одржи еднодневна онлајн-работилница за унапредување на продажно-комуникативните вештини на професионалците за продажба и на менаџерите, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
10 фев 2022 |