„Рептил“ маркети со нов маркет во општина Карпош

16 мај 2022

Со него, сега „Рептил“ брои вкупно 25 маркети ширум земјава

Колумни

Колумна во понеделник: Стрес на работа!

09 мај 2022

Стресот е број еден директен (или индиректен) убиец на 21 век. Каде и да се свртите секаде се пишува за стресот, како влијае на нас, како да го намалиме, како да се справиме итн.

Колумна во понеделник: Со генерацијата Z бизнисот останува во вистински раце

18 апр 2022

Иако се млади, тие се свесни следбеници на личното критичко размислување, разбираат и се подготвени да го пофалат и забележат сето она што е добро во бизнисот што можеби и ПР-от не се сетил да го забележи

Колумна во понеделник: Метаверзум аnte рortas или аnte рortas метаверзум

11 апр 2022

Дигитализацијата e засилено употребуван термин во последно време – искрено, многу пати и во погрешен контекст, а како терминологија можеби и прилично доцна актуелизирана кај нас.

„Лидл“ користи сопствени бродови за шпедиција

13 мај 2022

„Лидл“ купи еден брод и изнајми уште три други, за да му помогнат во намалување на трошоците и доцнењата во транспортот

Србија дозволи извоз на брашно

13 мај 2022

Извозот на пченица и брашно од Србија, како и на пченка и масло, беше забранет на 10 март годинава со цел да се обезбеди снабдување на пазарите за време на кризата предизвикана од војната во Украина

Видео вести
Анализи

Топ - 10 потрошувачки трендови за 2022 (втор дел)

31 мар 2022

Купувачите се менуваат. Бизнисите мора да се менуваат заедно со нив или ризикуваат да ги изгубат

ИГД: Глобални трендови во малопродажбата во 2022 година

24 мар 2022

Кои се најновите трендови и како тие ќе го обликуваат меѓународниот пазар на малопродажната трговија?

Керни: Метаверзумот наспроти матрицата

16 мар 2022

Преку ноќ, метаверзумот стана најновиот објект на опсесивна љубовна врска на американскиот бизнис со „новото“. Но, пред да се вклучиме во матрицата, да видиме дали тој дигитален храбар нов свет навистина постои...

Керни: За вистинска промена на играта

02 мар 2022

Како со фокусираност кон потрошувачот (customer centricity) и напредна аналитика на податоци да се постигне поголема вредност

Керни: Старите решенија не се за новите проблеми

09 фев 2022

За да ги задоволат сѐ поголемите барања на потрошувачите, трговците со години постојано вложуваат во подобрување на дигиталните искуства, оптимизација на синџирите на снабдување и во преуредување на продавниците...

Трендови во прехранбената индустрија за 2022 година

26 јан 2022

Целта на извештајот „Трендови во прехранбената индустрија 2022“ е да ги отвори хоризонтите и да ги олесни процесите на стратешко планирање за наредната година...

Интервјуа

На чело сум на еден многу мотивиран тим, кој за само неколку години успеа да создаде современа млекарска компанија која е присутна на дури 17 пазари ширум светот

Јован Радосављевиќ: Луѓето се извор на мотивација

Напредувањето во хиерархијата носи голема моќ, која пак значи и голема одговорност и искушенија што го менуваат човекот

 
Радош Вукиќевиќ: Градиме „куќа на брендови“

Во „Тиквеш“ добро ја знаеме моќта на добро изградените брендови. Имаме силни брендови во нашето портфолио и стратегијата ни е да продолжиме со воведување и градење нови...

 
Јернеј Мурн: Секогаш напред без сомнеж и страв

Донесов многу погрешни одлуки, но за нив размислувам како за добри лекции за животот. Мора да правите грешки денес за да ги избегнете во иднина...

 
Сашко Блажевски: Иновациите се наше секојдневие

Во мартовското издание на InStore ја имавме честа да позборуваме со извршниот директор на „Нелт СТ“ – Македонија, Сашко Блажевски. Неговиот основен двигател е страста кон работите во кои ужива, чувството на среќа, живеење со вистински вредности

 
Денис Крсник: Искуството нѐ прави тоа што сме

Кога ќе се појават неочекувани ситуации, се справуваме со нашите одлуки без разлика какви се последиците. Затоа, нема погрешни одлуки – има само поголеми или помали предизвици

 
Даница Личанин-Блажевска: Малопродажен концепт што постојано се надградува

Преземањето на продавниците на „Макпрогрес“ е нашиот прв чекор за проширување на „Рептил“ надвор од Скопје. Вкупната инвестиција за овој проект изнесува половина милион евра...

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Мај 2022 / Број. 111
100 MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2021/2022
100 MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2021/2022
Мапа на трговци 2021 бр.2 , Мапа на дистрибутери 2021 бр.1 /
Мапа на трговци 2021 бр.2 , Мапа на дистрибутери 2021 бр.1 /
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Антонио Зрилиќ: Работата што не може да ја делегирате

11 мај 2022

Сите треба да научите еден факт поврзан со изборот на таленти. Секоја одлука што се однесува на луѓето е коцка. Потпирајќи се на силите и на тоа што човекот може да го научи, коцкањето станува рационално

Иновацијата наша насушна

Кога ќе добијат можност, луѓето прават чуда – особено оние од кои најмалку очекувате
05 мај 2022

Ќе се шокирате кога ќе видите што се случи

Убаво е да се има граници – колку може и до каде може
13 апр 2022

Дарко Васелиќ: Како да се унапреди лојалноста?

Практиката на универзална понуда за сите купувачи, со која се уништува нивната лојалност, веќе е минато...
07 апр 2022
Обуки и самити

Работилница: Управување со клучни купувачи

04 мај 2022

Како најдобро да се воспостави стратегиско управување со купувачи? На кој начин треба да се одвива процесот на преговарање? На овие и на многу други прашања ќе дознаете на онлајн-работилницата, закажана на 22 мај 2022 година.

Работилница: Како да го освоите вниманието на купувачот?

Разликата меѓу brand и shopper-центрична стратегија, улогата на невронауката во shopper-маркетингот и како да се привлече купувачот чии одлуки за купување најчесто не се рационални, се дел од темите на еднодневната онлајн-работилница...
07 апр 2022

Работилници за развој на клучните вештини за успех на POS

Доколку сакате полесно да го разберете и да го освоите купувачот на местото на продажбата, т.е. ги реализирате продажните резултати, пријавете се со вашите колеги...
07 апр 2022

Невромаркетинг – како потрошувачите ги носат одлуките?

Што е суштината на невромаркетингот и како тој може да помогне во декодирањето на однесувањето на потрошувачите е темата на еднодневната онлајн-работилница, закажана за 2 март...
03 мар 2022