Стопанската комора на Македонија од утре до крајот на август ќе испраќа свои тимови на граничниот премин „Табановце“ за да утврди како течат постапките при увоз и извоз на стоки
Реалноста е дека во денешниот нестабилен и постојано променлив пазар, клиентите го променија начинот на кој работат, а консументите ги менуваат своите навики. Она што носело успех во минатото не е гарантира дека истото ќе функционира во иднина.
Како почеток на работната недела, понеделник ви дава шанса да почнете сè од почеток 52 пати годишно! - Дејвид Двек
Кога решив да ја посветам оваа колумна на иднината на домашната трговија, знаев дека сум на лизгава почва. Секое спомнување на „домашното“ автоматски вклучува одредено сомневање за „странското“, а тоа не ми беше намерата.
Дисконтерот „Лидл“ - Белгија го проширува својот вегански и вегетаријански асортиман како одговор на променливите барања на купувачите и падот на потрошувачката на месо
![]() |
Свет„Шварц“ ја засилува сајбер - безбедноста28 јун 2022, |
![]() |
Свет„Лореал“ и УНЕСКО наградија 45 жени научници28 јун 2022, |
![]() |
Свет„Диа“ лансираше производи за лична нега28 јун 2022, |
Стопанската комора на Србија (ПКС) ги покани производителите на вино и винариите од целиот регион да се пријават за учество на Првиот меѓународен саем за вино „Винска визија од Отворен Балкан“
ИДГ ги разгледува петте карактеристики што ја пренасочија продавницата од функционална дестинација за купувачите до импресивно малопродажно и разонодувачко искуство
Ви ги претставуваме податоците од истражувањето на „Пикаса аналитикс“ за периодот од 1 до 31.5.2022 година во врска со активностите и присуството на брендовите на газирани сокови во дигиталните медиуми во земјите од регионот на Западен Балкан
Целта го ослободува огромниот потенцијал на луѓето и ја поттикнува нивната имагинација и мотивација, а истовремено ги задржува и вработените во компанијата...
Додека физичката продавница е и ќе остане најважното средство на дисконтерите, дигиталните решенија играат сè поголема улога во нејзината трансформација...
Купувачите се менуваат. Бизнисите мора да се менуваат заедно со нив или ризикуваат да ги изгубат
Кои се најновите трендови и како тие ќе го обликуваат меѓународниот пазар на малопродажната трговија?
Јапонија е еден од најголемите увозници на месо и месни преработки и токму затоа гледаме потенцијал на тој пазар |
За да направите добар и успешен план за воведување, морате напамет да ја знаете „Уметност на војувањето“ и да имате „Оскар“ за најдобра режија. Не. Отворате и напишете по ред што ќе се случува од моментот кога ќе пречекори во зградата
![]() |
Тема на InStore: Имате програма за лојалност, но што потоа?Компаниите почнаа да ја препознаваат вредноста на познавањето на своите потрошувачи, градат меѓусебна доверба и соработка во кои се создава дополнителна вредност за компанијата, но и за потрошувачите...
23 јун 2022 |
![]() |
Антонио Зрилиќ: Капацитети - следната голема компаративна предностМожете да ги зголемите со брз обрт на имотот, а не со негово зголемување. Всушност, имотот се мултиплицира ако се прави брз обрт...
15 јун 2022 |
![]() |
КАМПАЊА: Бебешки пелени од 120 долариGoop предизвика големо негодување при најавата на луксузните пелени од 120 долари. Сепак, излезе дека станува збор за добро осмислен ПР-потег...
27 мај 2022 |
Разликата меѓу brand и shopper-центрична стратегија, улогата на невронауката во shopper-маркетингот и како да се привлече купувачот чии одлуки за купување најчесто не се рационални, се дел од темите на еднодневната онлајн-работилница...
![]() |
Работилници за развој на клучните вештини за успех на POSДоколку сакате полесно да го разберете и да го освоите купувачот на местото на продажбата, т.е. ги реализирате продажните резултати, пријавете се со вашите колеги...
07 апр 2022 |
![]() |
Невромаркетинг – како потрошувачите ги носат одлуките?Што е суштината на невромаркетингот и како тој може да помогне во декодирањето на однесувањето на потрошувачите е темата на еднодневната онлајн-работилница, закажана за 2 март...
03 мар 2022 |
![]() |
Работилница: Чекори во продажбата, преговарање и менаџирање со приговориНа 9 февруари ќе се одржи еднодневна онлајн-работилница за унапредување на продажно-комуникативните вештини на професионалците за продажба и на менаџерите, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
10 фев 2022 |