„Тинекс“ воведе испорака во уште 9 градови

08 апр 2020

Дополнително, во шест поголеми супермаркети во Скопје ќе биде воведена опција за “order&collect”

Британците консумираат повеќе алкохол во карантин

08 апр 2020

61% од Британците признале дека пијат повеќе алкохол откако почнаа да се затвораат во своит домови, според истражувањето на компанијата „Витл“.

„Вино Жупа“ произведува алкохол за клиничките центри

08 апр 2020

Компанијата „Вино Жупа“ од Александровац неодамна почна да произведува медицински алкохол и дезинфекциски средства за здравствените установи во Србија...

Видео вести
Анализи

„Македонија 2025“: Владата да донесе дополнителни економски мерки

02 апр 2020

„Македонија 2025“ подготви анализа на економските мерки што ги донесоа европските земји, но дадоа и свои предлог-мерки за опоравување на македонската економија.

Еуромонитор: Топ-10 потрошувачки трендови за 2020 година

29 мар 2020

Две главни теми што се очигледни во потрошувачките трендови за годинава се погодноста и личната контрола...

Кантар: Здравјето на брендот станува кревко ако престане да се огласува

27 мар 2020

Поголемиот дел од потрошувачите не сметаат дека компаниите треба да запрат со огласување за време на пандемијата од вирусот корона, иако очекуваат дека треба да размислат за поинакви пораки и вредности...

Ипсос: Вирусот корона во Србија

26 мар 2020

Најголемиот страв не е од медицинска природа, туку е од неизвесноста за периодот што следува

ИГД: Прогнози за азискиот малопродажен пазар во 2020 година

25 мар 2020

Големината на азискиот пазар, темпото на иновации и изгледите за пораст го прават овој регион еден од највозбудливите пазари...

АТ Керни: Преглед на е-трговијата со прехранбени производи

24 мар 2020

Паметните решенија за испорака се клучна точка за успех на трговијата со прехранбени производи преку интернет...

Интервјуа

Како се справува транспортот и логистиката во време на кризата предизвикана од корона вирусот, кои се можностите за развој и кои мерки се потребни за поддршка на компаниите од овој сектор, зборувавме со Сашо Димоски, регионален менаџер и управител на

Edistraw: Македонски биоразградливи сламки што се јадат

Радовишанецот Мирко Николовски, кој е четврта година на ФИНКИ, е креатор на Edistraw – биоразградливи сламки што се јадат

 
Дарко Лукиќ: Во моменталната ситуација - инвестирајте во маркетинг

Брендовите треба да се однесуваат хумано и солидарно и на потрошувачите да им понудат содржина која во моменталната ситуација „остани дома“ нуди дополнителна вредност...

 
Д-р Јелисавета Георгиева-Јовевска: Ниту еден сектор нема да остане имун на кризата

Стопанската комора на Македонија пред една недела формира Кризен штаб, кој функционира 24/7 и во кој можат да се обратат и компаниите кои не се членки на Комората

 
Наталија Пекиќ: Семејните компании немаат многу избор

Отпорноста на компаниите генерално, е во нивната способност да ја прифатат специфичната ситуација и да преземат силни и поинакви акции...

 
ФАО: Да се зајакнат капацитетите за итна помош во храна

Главниот економист на ФАО – Максимо Тореро Кулен, ги мапира начините на кои светот може да ги ублажи шоковите врз земјоделството и системите за храна за време на кризата од Ковид-19

 
Даворка Биондиќ: Во оваа ситуација се преговара на начин „Земам и давам!“

Даворка Биондиќ Винце, тренер за преговарање и искусен професионалец со 25-годишно искуство за InStore откри кои начини на преговарање се поефективни во време на криза

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Март 2020 / Број. 75
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Филип Лунески: Нова улога или само маркетинг на маркетингот?

05 апр 2020

Сustomer маркетингот се претставува како алатка која треба да доведе до реинвенција на оперативниот модел на одредени компании, доминантно во светот на потрошувачката индустрија

Филип Лунески: Дали сме подготвени да победуваме?!

Во развиените земји секој формат нуди онлајн-можност за купување, и тој тренд од новата реалност претставува сериозен предизвик за компаниите
18 мар 2020

Е-продажба: (Не)очекувана иднина

Анализите говорат дека моменталната глобална пенетрација на онлајн-трговијата е 24%, што значи дека постои огромен потенцијал за развој на ова поле
02 мар 2020

Антонио Зрилиќ: Десет начини за враќање на мртвите залихи во живот

Ако го набљудувате зголемувањето на некурентните залихи и се чувствувате беспомошно, во овој и во следниот број ќе ви претставам десет идеи, за да ви помогнам да почнете да ги претворате во готовина
28 фев 2020
Обуки и самити

(ФОТО) Многу интеракција и практични знаења по работилницата со Дарко Лукиќ

11 ное 2019

Јасни, прецизни и добро осмислени презентации, збогатени со практични вежби и конкретни примери е формулата за нашите одлични работилници

Како да го совладате стратешкиот KA-менаџмент?

На 7 и 8 ноември, во организација на магазинот InStore, ќе се одржи дводневната работилница за КА-менаџмент, наменета за професионалци за продажба, КА-менаџери и менаџери за продажба, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
01 окт 2019

(ФОТО) Бренд-менаџери од големите компании задоволни по работилницата со Лукиќ

Успешно заврши работилницата за бренд-менаџмент во соработка со предавачот Дарко Лукиќ, организирана од страна на тимот на магазинот InStore.
04 апр 2019

Како да станете успешни маркетинг или бренд-менаџери?

Работилницата за сите маркетинг-менаџери и бренд-менаџери ќе се одржи на 21. и 22. март. Главниот фокус на дводневната работилница е ставен на ефикасното управување со брендот, важноста на бренд аналитиката, оптимизацијата на медиумите...
14 фев 2019