„Метро“ успешно ги искористи средствата од ИПАРД програмата

23 јан 2023

Оваа семејна компанија денес има 77 вработени и нејзиниот раст и развој многу значи за економијата на нашата држава, изјави Ковачевски

Колумни

Колумна во Понеделник: Инфлација, цени, флуктуации

13 јун 2022

Реалноста е дека во денешниот нестабилен и постојано променлив пазар, клиентите го променија начинот на кој работат, а консументите ги менуваат своите навики. Она што носело успех во минатото не е гарантира дека истото ќе функционира во иднина.

Колумна во понеделник: Понеделник: Што правиме сега?

23 мај 2022

Како почеток на работната недела, понеделник ви дава шанса да почнете сè од почеток 52 пати годишно! - Дејвид Двек

Колумна во понеделник: Иднината на домашната трговија

16 мај 2022

Кога решив да ја посветам оваа колумна на иднината на домашната трговија, знаев дека сум на лизгава почва. Секое спомнување на „домашното“ автоматски вклучува одредено сомневање за „странското“, а тоа не ми беше намерата.

Работниците на „Амазон“ го одржаа првиот штрајк во Велика Британија

26 јан 2023

„Амазон“ воведе зголемување на платите минатото лето, но работниците во магацинот велат дека тоа не одговара на зголемените трошоци за живот

Видео вести
Анализи

Еуромонитор: Како да се биде дисруптивен бренд?

25 јан 2023

За да останат во игра денес, брендовите треба да имаат дисруптивен начин на размислување...

Ипсос: Одржливо пакување на FMCG-производи

18 јан 2023

Истражувањето покажува дека иако однесувањето се променило на многу начини, некои ставови на глобалното население останале исти, дури и добиваат на важност и вредност.

Еуромонитор: Како одржливото работење му помага на бизнисот?

11 јан 2023

Поради зголемените грижи за животната средина на глобално ниво, компаниите се принудени да инвестираат во одржливост, додека потрошувачите бараат поеколошки производи...

ИГД: Приоритети на кои индустријата треба да се фокусира

14 дек 2022

Иако дигитализацијата на малопродажбата се издвојува како клучен приоритет, употребата на технологијата може да направи значителна разлика и во напредокот на другите приоритети

Еуромонитор: Топ-5 потрошувачки трендови во Источна Европа

30 ное 2022

Годинава „Еуромонитор“ направи спиноф-истражување преку анкети со повеќе од 100 аналитичари од Источна Европа, кои ги дадоа одговорите на тоа кои трендови ќе бидат значајни во овој регион...

„Пикаса“: Смрзнатата храна под радарот на медиумите

17 ное 2022

Во македонскиот интернет-простор, во текот на изминатите десет месеци, биле објавени 64 вести во кои се зборувало за смрзнатата храна, што е 75% од вкупниот број на објави за оваа категорија

Интервјуа

Иако економијата и дипломатијата одат рака под рака, економијата ми е прва љубов, но сепак, мора да ја издвојам дипломатијата бидејќи огромна е честа да се претставува татковината...

Станислав Бојаџиев: Неопходна е висока финансиска култура и дисциплина

Станислав Бојаџиев, генерален директор и член на Управниот одбор на „Орбико“ за Македонија, Албанија и Косово (МАК), има повеќе од 25 години искуство во продажба, маркетинг, бизнис-развој и финансии. Кариерата во „Орбико“ ја почна во Бугарија...

 
Иво Генчев: 2022 е предизвикувачка, но се чини и една од најуспешните во регионов

Имајќи ги во предвид сите карактеристики на поединечните пазари, креиравме долгорочна стратегија и јасна улога во овој дел на регионот, цврсто верувајќи дека има можности за пораст. И морам да признаaм дека таков пристап даде сјајни резултати

 
Тодор Димитровски: Со отворен пристап кон промените

Во менаџментот има едно многу важно правило – подобро е да се донесе одлука, па дури и погрешна, отколку да не се носат никакви одлуки...

 
Бојан Радун, „Имлек“: На теренот мора да бидат најдобрите

80 отсто од семејните компании не доаѓаат во рацете на втората генерација

 
Стефан Данчев: Чекор во вистинската насока

Секоја нова иновација или промена во „Унилевер“ почнува со прашањето дали тоа ќе биде добар потег за животната средина. Тоа треба да го прават сите компании ако сакаат да останат релевантни за младите таленти и да успеат во светот на утрешнината...

 
Александра Паланкова, „Колид фудс“: Семејна приказна која секојдневно се пишува

Во 1994 година „Колид фудс“ почна интензивно да ја шири својата дистрибутивна мрежа, за денес да биде препознатлива со широко портфолио на производи од различни категории

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Декември 2022 / Број 117
100 MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2022/2023
MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2022/2023
Мапа на трговци 2022, Мапа на дистрибутери 2022
Мапа на трговци 2022, Мапа на дистрибутери 2022
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Шопер - маркетинг одлука: Бидете храбри!

18 јан 2023

За да бидете совршено јасни, потребна ви е и храброст надвор од ѕидовите на вашата организација

Антонио Зрилиќ: Добар слуга, лош господар

Залихите се добри затоа што овозможуваат континуитет на бизнисот, но секако мора да бидат во правилни количества и во вистинска структура за да се овозможи флексибилност
12 јан 2023

Причини поради кои добрите стратегии не успеваат

Да се сонува е одлично, но потребно е соништата и да се остварат. Сепак, реалноста е дека повеќето компании не се во позиција за ефективна реализација на соништата
29 дек 2022

Предвидување на иднината

Ако Радиша веќе некое време не стигнува да направи ништо, бавен е и преморен – тогаш нешто не е во ред. Нешто го мачи. Можеби сте го преоптовариле, можеби сфатил дека е премалку платен. Нешто го мачи, а ако тоа не го решите – замина Радиша...
21 дек 2022
Обуки и самити

Работилница: Како да го освоите вниманието на купувачот?

07 апр 2022

Разликата меѓу brand и shopper-центрична стратегија, улогата на невронауката во shopper-маркетингот и како да се привлече купувачот чии одлуки за купување најчесто не се рационални, се дел од темите на еднодневната онлајн-работилница...

Работилници за развој на клучните вештини за успех на POS

Доколку сакате полесно да го разберете и да го освоите купувачот на местото на продажбата, т.е. ги реализирате продажните резултати, пријавете се со вашите колеги...
07 апр 2022

Невромаркетинг – како потрошувачите ги носат одлуките?

Што е суштината на невромаркетингот и како тој може да помогне во декодирањето на однесувањето на потрошувачите е темата на еднодневната онлајн-работилница, закажана за 2 март...
03 мар 2022

Работилница: Чекори во продажбата, преговарање и менаџирање со приговори

На 9 февруари ќе се одржи еднодневна онлајн-работилница за унапредување на продажно-комуникативните вештини на професионалците за продажба и на менаџерите, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
10 фев 2022