„Пивара Скопје“ донираше паркиралиште за велосипеди во Кавадарци

29 ное 2019

Досега „Пивара Скопје“ постави вкупно 11 СКОПСКО и Coca-Cola паркиралишта за велоспеди, на различни локации ширум земјава

Видео вести
Анализи

Мегатрендови: Потрошувачите ја презедоа контролата во свои раце

29 ное 2019

Aнализата на мегатрендовите им овозможува на компаниите да градат долгорочна стратегија што е проактивна наместо реактивна, но и да се осигурат дека ќе останат релевантни и ќе одат напред

„ЛЗ ритеалитикс“: Новото лице на европскиот малопродажен пазар

26 ное 2019

Одржливоста е силна тема веќе подолго време, но во 2019 година паметните трговци и производители се осмелија да ги надминат вообичаените стандарди, да бидат иновативни и да воведат целосно нови практики

„ЛЗ ритеалитикс“: Последиците од влезот на „Алибаба“ на европскиот пазар

13 ное 2019

Кинескиот гигант за е-трговија со напредно знаење влегува во континентална Европа, каде што онлајн-трговијата со прехранбени производи сè уште е во зародиш, а на некои пазари дури и се бори за опстанок...

Анализа ИГД: Подгответе се за идните промени

04 ное 2019

Прогресијата на решенијата за наплата имплицитно е поврзана со еволуцијата на методите за плаќање

Малопродажбата на транзитни локации: Во чекор со потрошувачот во движење

08 окт 2019

На транзитните локации низ целиот свет купувачите бараат брзо и ефикасно искуство, кое ќе се вклопи во нивниот динамичен живот

Идентитетот на брендот го зголемува угледот на трговецот

04 окт 2019

Приватните трговски марки со додадена вредност од органски, вегетаријански/вегански и еколошки прифатлив асортиман што имаат ознака за одржливост се водечки на европската сцена на иновации

Интервјуа

Клуч за работењето во иднина е да се сфати дека потрошувачите имаат многубројни можности за избор и дека нема да постои еден канал на купување кој ќе им одговара на сите...

Васил Слат: Старински рецепт од струмичкото поднебје

Постојат различни приказни поврзани со потеклото на баклавата. Некои гастрономски историчари и експерти сметаат дека таа е по потекло од Ерменија, други веруваат дека е од Арабија, Месопотамија, Грција или од Турција.

 
Себастијан Ренак: Акцент на сè што е локално

Победници ќе бидат оние трговци што најдобро ги познаваат своите потрошувачи и комуницираат со нив низ познати канали

 
Винарница Кувин: Префинетост на семејното вино

Во потрага по делче од приказната за македонските вина, стигнавме до семејството Стевковски во скопската населба Ѓорче Петров, кое веќе неколку години управува со винарницата „Кувин“

 
Јован Донев, „Крашкомерц“: Брендот - адут за пазарен натпревар

Го надминавме пристапот од национален карактер и поспецифично се позанимававме со секој купувач посебно. Тоа бараше поголем и поразличен ангажман и од вработените. Одговорот од нив беше позитивен, што придонесе за позитивни резултати.

 
Алексеј Тикхонов: Автоматизацијата е клучна за дистрибуцијата

За да останеме релевантни за нашите потрошувачи, мораме постојано да бараме можности за натамошен развој на пазарот

 
Горан Арсовски, „Арис“: Не правиме отстапување во квалитетот

Во интервјуто за InStore генералниот менаџер Горан Арсовски не поведе низ патување назад во времето на отворање на фирмата, но и напред кон идните планови и новитети

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Ноември 2019 / Број. 72
Маалска продавница
Видео интервјуа на InStore

Логистика: Нов пристап за вмрежување и поврзување

04 дек 2019

Стремежот на превозниците да развијат интелигентен синџир за набавка, попаметна и побрза подвижност, како и алатки за поврзување, игра клучна улога во остварување на нивните цели

Дарко Васелиќ: Дигиталниот пат до купувањето

Огласувачите почнуваат сè повеќе да ги користат дигиталните технологии во своите кампањи како интегрални делови од маркетинг-миксот...
04 дек 2019

Гордана Кадоиќ: Како вработените да дишат како еден?

Во денешно време, кога секој член на тимот има различни цели, резултатот може да биде само – хаос
25 ное 2019

Антонио Зрилиќ: Анализа на „мртви залихи“ и „кеш менаџмент“

Следниот чекор во нашето настојување да постигнеме оптимални залихи е елиминација на неконкурентните или „мртви“ залихи
20 ное 2019
Обуки и самити

(ФОТО) Многу интеракција и практични знаења по работилницата со Дарко Лукиќ

11 ное 2019

Јасни, прецизни и добро осмислени презентации, збогатени со практични вежби и конкретни примери е формулата за нашите одлични работилници

Како да го совладате стратешкиот KA-менаџмент?

На 7 и 8 ноември, во организација на магазинот InStore, ќе се одржи дводневната работилница за КА-менаџмент, наменета за професионалци за продажба, КА-менаџери и менаџери за продажба, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
01 окт 2019

(ФОТО) Бренд-менаџери од големите компании задоволни по работилницата со Лукиќ

Успешно заврши работилницата за бренд-менаџмент во соработка со предавачот Дарко Лукиќ, организирана од страна на тимот на магазинот InStore.
04 апр 2019

Како да станете успешни маркетинг или бренд-менаџери?

Работилницата за сите маркетинг-менаџери и бренд-менаџери ќе се одржи на 21. и 22. март. Главниот фокус на дводневната работилница е ставен на ефикасното управување со брендот, важноста на бренд аналитиката, оптимизацијата на медиумите...
14 фев 2019