„Кожувчанка“ договори соработка со Кошаркарската федерација

23 фев 2024

„Кожувчанка“ со новото партнерство обезбедува значајна поддршка за КФСМ за да поттикне нови успеси и значајни заеднички победи на сите македонски национални тимови под капата на кошаркарската федерација

Колумни

Колумна во понеделник: Предизвици и актуелни трендови во FMCG-индустријата

26 јун 2023

Преку прифаќање на технологијата, одржливоста, глобализацијата и еволуирачките барања на потрошувачите, компаниите можат да се позиционираат за успех и да ја обезбедат својата позиција.

Колумна во понеделник: Неизоставен дел од секој бизнис

20 фев 2023

Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.

Колумна во понеделник: Контролинг во функција на управување со перформансите

13 фев 2023

Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.

Обединето Кралство: „Лидл“ воведе електронски цени

23 фев 2024

Во следните месеци, „Лилд“ постепено ќе ги воведува електронските цени во своите продавници, а се очекува тие целосно да бидат воведени до крајот на годината.

Видео вести
Анализи

Франција: „Карфур“ на пат до остварување на својата стратегија -Дигитал ритејл 2026

22 фев 2024

Меѓу другото, позитивен резултати бил остварен во заштедата на трошоците од 1,06 милијарди евра, во согласност со целта до 2026 година да бидат заштедени вкупно четири милијарди евра.

Резултатите на „Ахолд Делез“ под притисок

20 фев 2024

За 2024 година, „Ахолд Делез“, чија основна оперативна маржа е 4% или повеќе, очекува дека програмата „ Save to our Customers“, ќе генерира заштеда од една милијарда евра.

Велика Британија: „Сеинсберис“ сака да достигне повисоко ниво

12 фев 2024

Компанијата е единствената од поранешната „голема четворка“ на трговци со мешовити стоки која ја задржала пазарната позиција од почетокот на инфлацијата.

Германија: „Алди Норд“ ја консолидира логистиката и продажбата

06 фев 2024

Причина за тоа е во последните години стандардниот асортиман на производи на „Алди“, значително се проширил, што резултирало со зголемување на потребата за логистичка структура.

Еуромонитор: Најдобрите е-платформи за лансирање нови производи

31 јан 2024

Идентификацијата на платформите за е-трговија што се истакнуваат при лансирање нови производи им овозможува на брендовите да ги одредат најдобрите потенцијални онлајн-партнери за нивните стратегии...

Медиана: Големи брендови од регионот

24 јан 2024

Главната предност на базата на податоци на TGI Adria е тоа што ги содржи сите најголеми светски, регионални и локални брендови, кои се класифицирани во повеќе од 450 категории на производи и услуги, во 18 сектори...

Интервјуа

Имаме нетипична, можеби дури и единствена стратегија за FMCG, всушност: „Една цена одговара за сите пазари!“

Орде Ивановски: Целиме кон иновација и премиумизација

Во 2023 година фокусот ни беше на „будењето“ на „Бадел 1862“, т.е. повторното запознавање на македонскиот потрошувач со нашето портфолио и на зголемување на присуството на брендот во двата канала – трговија и угостителство.

 
Анатол Кутревски: Силата на брендот е клучна за успехот на компанијата

Втората генерација го продолжува успешниот бизнис, овозможувајќи ѝ на „Пекабеско“ зацврстување и напредок на работењето. За работењето, како и за идните планови, разговаравме со Анатол Кутревски, кој во 2008 година стана втор извршен директор.

 
Дритон Заири: Се зголемува интересот за нови возила

Повеќе од 24-годишно искуство во автомобилската индустрија е доволно долго да поразговараме со Дритон Заири, генерален директор на „Гранд ауто“. Со него разговаравме за автомобилската индустрија, но и за можностите што ги нуди „Гранд ауто“

 
Раде Шапчевски: Грешките се неминовни на патот кон успехот

Предноста на интернационалните компании не е само во нивната структура, туку и во начинот на правење бизнис и размена на искуства...

 
Себастиен Оберт: Создаваме вредности и ги поместуваме границите

Откривањето на моделите за убавина, кои се разликуваат од земја до земја, секако е еден од моите главни поттикнувачи на мотивација! Како да ги слушаме нашите потрошувачи, да одговориме, но и да предложиме нови производи, рутини...

 
Јованка Јолеска Поповска: 20 години инвестираме во развој на локалните компании

ПроКредит Банка на македонскиот пазар е основана пред 20 години, како германска гринфилд-инвестиција, без спојувања или преземања на други банки. По повод јубилејот, разговараме со Јованка Јолеска Поповска, претседател на Надзорниот одбор на банката.

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Февруари 2024 / Број 128
MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2023/2024
MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2023/2024
Мапа на трговци 2023, Мапа на дистрибутери 2023
Мапа на трговци 2023, Мапа на дистрибутери 2023
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Можно ли е да се воспостави интегрирана логистичка платформа?

15 фев 2024

Досегашната практика ни кажува дека при развој и имплементирање иновативни продукти во транспортот и логистиката речиси никогаш не се зема предвид човечкиот фактор, кој има важна улога во тоа каков ќе биде крајниот резултат.

Србија: „Персу“ ги изненади заљубените парови

Од компанијата посочуаат дека целта на оваа акција било да им покажат на потрошувачите колку им значат на еден поинаков и неочекуван начин.
14 фев 2024

Хрватска: Лука Модриќ и „Подравка“ со промотивен спот за Lino Lada (Видео)

Овој тв спот, како и преходниот, со Доминик Ливаковиќ, е снимен под режисерската палка на Далибор Метаниќ и под будното око на агенцијата „Мекен Загреб“, која го смислила сценариото и го реализирала во соработка со продукцијата „Вал“.
13 фев 2024

Малезија: „Кока Кола“ ја одбележува годината на Змејот со празничен дизајн

Покрај специјалниот дизајн за соковите, компанијата лансирала и филтер за сликите на социјалните мрежи кои ќе им овозможат на корисниците да изберат една од осумтте интерактивни пораки за честитање на Новата година.
13 фев 2024
Обуки и самити

Exclusive ONE-DAY WORKSHOP: Shopper Psychology and Claims Development with Tony Durham

01 фев 2024

Tony Durham in Skopje on March 6! Don't miss this unique opportunity to gain insights into how buyers make decisions, learn effective strategies to win them over, and capture their attention.

Ексклузивна ЕДНОДНЕВНА ОБУКА: „Shopper Psychology and Claims Development“ со Tony Durham

По фантастичната презентација на 9 FMCG Summit, на барање на бизнис-заедницата, Tony Durham, на 6 март конечно со професионална обука во Скопје!
17 јан 2024

Работилница: Како да го освоите вниманието на купувачот?

Разликата меѓу brand и shopper-центрична стратегија, улогата на невронауката во shopper-маркетингот и како да се привлече купувачот чии одлуки за купување најчесто не се рационални, се дел од темите на еднодневната онлајн-работилница...
07 апр 2022

Работилници за развој на клучните вештини за успех на POS

Доколку сакате полесно да го разберете и да го освоите купувачот на местото на продажбата, т.е. ги реализирате продажните резултати, пријавете се со вашите колеги...
07 апр 2022