За верните купувачи на нашите маркети оваа година организираме новогодишен караван кој со себе ќе носи голем број на новогодишни подароци, грепки и фотографирање.
Преку прифаќање на технологијата, одржливоста, глобализацијата и еволуирачките барања на потрошувачите, компаниите можат да се позиционираат за успех и да ја обезбедат својата позиција.
Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.
Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.
Според „Гросер“, компанијата аплицирала за регистрање на името на трговската марка, под класите 29,30,31, кои опфаќаат производи од растително потекло, како што се алтернативите на млеко, месо, како и овошје и зеченчук.
Резултатите покажале дека 75% редовно појадувале, додека секое четврто дете не практикувало редовен појадок. Околу 60% од децата во нивната исхрана редовно вклучувале овошје, додека зеленчукот бил на менито на околу 55% од нив.
Шесте тренда можат да бидат на различни нивоа на зрелост во малопродажната индустрија, но секој е значаен и може да биде погубен доколку не се земе предвид...
Успешните трговци на мало се студенти по историја и мајстори на нивната уметност. Тие создаваат стратегија наместо да ги следат другите, особено кога се соочуваат со бранови на макроекономски настани и предизвици во индустријата...
Создавањето емоционална врска со потрошувачите останува доминантен фактор за дополнителна вредност и зголемена ангажираност...
Климаворизмот е дефиниран како активен избор на храна врз основа на нејзините климатски влијанија, практикувајќи низа прехранбени компромиси што се во полза на планетата
Ви претставуваме преглед на огласувањето на трговците на ТВ-станиците во Македонија. Извор на податоците е „Ниелсен аудиенце меaсуремент“ – Македонија (www.nielsen.com), избран од Стопанска интересна заедница - Комитет за мерење на публиката
За специјалното издание „Мапа на трговци“ на магазинот InStore, „Пикаса Аналитикс“ подготви компаративна анализа за активностите и присуството на супермаркетите на социјалните мрежи во РС Македонија
Откривањето на моделите за убавина, кои се разликуваат од земја до земја, секако е еден од моите главни поттикнувачи на мотивација! Како да ги слушаме нашите потрошувачи, да одговориме, но и да предложиме нови производи, рутини... |
Како дел од кампањата, компанијата го претстави новиот реклам спот во кој главната улога ја има кошаркарот Шекил О’Нил.
![]() |
Дијана Кладар: Одржливоста не е само пожелна, туку и неопходнаВладите, регулаторите и потрошувачите сè повеќе вршат притисок врз компаниите да се справат со еколошките, социјалните и ризиците од управувањето (ЕСГ ризици)...
29 ное 2023 |
|
„Краш“ со нова празнична кампања (Видео)Посебно пакување добиле Dorina, Domaćica, Winter praline, Kolumbo, Mini Tortice, Moto keks и Kids Mix.
27 ное 2023 |
|
„Подравка“ со нова кампања за Vegeta (Видео)Кампањата е под името „Се има подобар вкус со Vegeta“ и вклучува два рекламни спота и наградна игра.
21 ное 2023 |
Разликата меѓу brand и shopper-центрична стратегија, улогата на невронауката во shopper-маркетингот и како да се привлече купувачот чии одлуки за купување најчесто не се рационални, се дел од темите на еднодневната онлајн-работилница...
![]() |
Работилници за развој на клучните вештини за успех на POSДоколку сакате полесно да го разберете и да го освоите купувачот на местото на продажбата, т.е. ги реализирате продажните резултати, пријавете се со вашите колеги...
07 апр 2022 |
![]() |
Невромаркетинг – како потрошувачите ги носат одлуките?Што е суштината на невромаркетингот и како тој може да помогне во декодирањето на однесувањето на потрошувачите е темата на еднодневната онлајн-работилница, закажана за 2 март...
03 мар 2022 |
![]() |
Работилница: Чекори во продажбата, преговарање и менаџирање со приговориНа 9 февруари ќе се одржи еднодневна онлајн-работилница за унапредување на продажно-комуникативните вештини на професионалците за продажба и на менаџерите, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
10 фев 2022 |