ЕУ прогнозира економски пораст од 3,7% на Македонија

14 мај 2021

Европската Унија прогнозира економскиот пораст во земјава годинава да биде 3,7% и закрепнувањето да се забрза во текот на годината...

10 години InStore: Афирмација на мали и микро претпријатија

15 апр 2021

Преку рубриката InStory разговаравме со повеќе од 30 мали и микро компании, раскажувајќи ги нивните почетоци и развојот на македонскиот пазар

10 години InStore: Приказната зад брендот

31 мар 2021

Тука е и потребата да се сочуваат нашите „златни“ брендови преку текст, фотографија, сведоштво од луѓе кои биле непосредно вклучени во нивното креирање, па можат да ги раскажат анегдотите и патешествијата за раѓањето на брендот

10 години InStore - промовирани над 60 маалски продавници

16 мар 2021

Знаејќи колку се важни и најмалите алки во склопување на целата слика за FMCG секторот кај нас, уште од првиот број на InStore посветувавме особено внимание на посетата и разговорот со сопствениците на маалските продавници

„Кооп“ – Италија ќе претстави шише од 100% рециклирачки материјал

14 мај 2021

Следниот месец „Кооп“ – Италија ќе претстави шише минерална вода под приватна трговска марка, изработено од 100% рециклирана пластика и со капаче што не се одделува...

Отворена 50. продавница на „Лидл“ во Србија

14 мај 2021

Вчера „Лидл“ – Србија ги отвори вратите на првата продавница во Младеновац, која воедно е и јубилејниот 50. објект на дисконтерот во земјата...

Видео вести
Анализи

Еуромонитор: Што е тука за да остане?

11 мај 2021

За да обезбедат континуитет во работењето, трговците на мало мора да разберат кои промени ќе останат трајни...

ИГД: Перспективи за 2021 година во Централна и во Источна Европа

11 мај 2021

Анализа за приспособувањето на пазарот и за петте тренда за 2021 година, со фокус на четирите најдобри пазари во регионот...

Керни: Како да се задржат женските таленти?

07 мај 2021

Компаниите ќе ги загубат женските таленти ако не се справат со дополнителните предизвици што ги носи работата од дома...

БРИМА: Се зголемува бројот на онлајн-купувачи

06 мај 2021

Откако се појави пандемијата, 9% од граѓаните почнале да купуваат намирници за потребите на домаќинството онлајн, додека 14% од нив и претходно имале навики да купуваат онлајн...

Ипсос: Е-трговија или без трговија

06 мај 2021

Значењето и важноста на правилно онлајн-постоење стануваат сè поголеми затоа што се предуслов за постоење во целина. Подготвени или не, повеќе не станува збор за привремена адаптација, туку за трајна еволуција

Еуромонитор: Топ-10 потрошувачки трендови за 2021 година (втор дел)

17 апр 2021

Флексибилноста, агилноста, транспарентноста и технологијата го трасираат патот напред...

Интервјуа

Компанијата „Делта холдинг“ подготвува регионална онлајн-платформа под називот „Ананас“. Платформата, која ќе стартува ова лето, уште отсега ја нарекуваат „српскиот Амазон“...

Наташа Панчевска: Горди сме на долгорочните партнерства

На позицијата оперативен и маркетинг-директор е Наташа Панчевска која веќе 20 години успешно управува со компанијата

 
Верица Мартиновска: InStore, носител на промените во FMCG секторот

„Кликер маркетинг“ постои од 2008 година како full service агенција, а еден од нејзините најзначајни проекти е магазинот InStore. Верица Мартиновска е главниот двигател и жена која одлично знае да препознае што му недостига на пазарот...

 
Ана Мекмахон: Позитивно влијаеме и врз потрошувачите и врз планетата

Годинава беше повик за будење на планетата. Ефектите од кризата и алармантните предупредувања за климатските промени бараат итна и храбра реакција на компаниите од целиот свет...

 
Сашо Димоски, „Гебрудер Вајс“: Далековидоста и знаењето ја движат логистиката

Сашо Димоски е национален и продажен менаџер за Македонија и управител на „Гебрудер Вајс“ во земјава, која на македонскиот пазар е присутна 11 години, а глобално работи повеќе од 500 години

 
Саша Стјепановиќ: Употребата на АИ во малопродажбата носи предвидливост и профит

Го прашавме Саша Стјепановиќ како всушност работи платформата Yieldigo - како и кога се применува оваа модерна алатка и каде ги гледа потребните промени за малопродажната индустрија да ги достигне претстојните промени и трендови во овој сегмент.

 
Марио Равлиќ: Конкуренцијата е потребна и добредојдена

Без оглед на инвестицијата во сопствена фарма, сакаме и понатаму да ги негуваме и развиваме односите со нашите околу 300 домашни доставувачи, кооперанти и семејни земјоделски стопанства

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Maj 2021 / Број. 101
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Антонио Зрилиќ: Управувајте со залихите, а не тие со вас

12 мај 2021

Дали ги мерите и споредувате индикаторите за вредност или количество? Ќе наведеме и ќе се обидеме да објасниме некои од индикаторите што се користат во управувањето со залихите

Дејан Ваневски: Магичниот круг за развој на луѓе

Центарот на вашата кружница (компанијата) се луѓето. Сѐ што правите за нив се враќа едноставно, преку третманот што тие го создаваат кон компанијата и клиентите
11 мај 2021

Дизајн-тинкинг: Развијте емпатија кон потрошувачот

Дали купувањето одреден производ е секојдневна активност за нашиот потрошувач?
28 апр 2021

Циркуларна економија: Принципи на зелената економија и насоки за развој

Големиот број принципи на зелената економија зборуваат за потребата од еден глобален и сеопфатен пристап...
22 апр 2021
Обуки и самити

Одржана „Логистика во 1 клик“ со Антонио Зрилиќ

16 мар 2021

Успешно заврши првата онлајн-работилница на тема „Логистиката во 1 клик“, одржана на 10 и 11 март, на која учествуваа 23 учесници од 16 компании.

„Логистика во 1 клик“ со Антонио Зрилиќ

Стратегија, дизајн и продуктивност во складиштето... Онлајн-работилница на платформата Teams на 10 и 11 март 2021 година...
24 фев 2021

Следете нè за нови обуки

17 јун 2020

(ФОТО) Многу интеракција и практични знаења по работилницата со Дарко Лукиќ

Јасни, прецизни и добро осмислени презентации, збогатени со практични вежби и конкретни примери е формулата за нашите одлични работилници
11 ное 2019