Признание за „Млекара Битола“

21 окт 2020

Изборот го организираше националниот Совет за безбедност и здравје при работа

„Лидл“ поставува болничка вентилација во продавниците

21 окт 2020

Овој вид вентилација е типичен само за болниците и помага при филтрирањето на воздухот за да се спречи ширењето на Кoвид-19 и на другите заразни инфекции

„Белје“ го презема производството од „Мегле“?

21 окт 2020

Со ова преземање, ќе бидат сочувани поголем број од работните места на работниците во „Мегле“ и ќе продолжи соработката со кооперантите

Видео вести
Анализи

„Еуромонитор“: Типови потрошувачи и како да ги таргетирате

14 окт 2020

Со рапидно менување на политичките, социјалните и технолошките фактори, за брендовите и за компаниите станува неопходно да се усогласат со вредностите и начинот на живот на потрошувачите

Тони Дурам: 5 чекори што треба да ги преземете сега

16 сеп 2020

Разбирањето на психологијата на потрошувачите и познавањето на навиките на купувачите е разликата меѓу успехот и поразот на пазарот во време на кризата со коронавирусот

Керни: Подем на FMCG-компаниите на следната генерација

09 сеп 2020

Индустријата за производи за широка потрошувачка и претходно веќе поминала низ драстични промени

Еуромонитор: Tипови потрошувачи и како да ги придобиете

02 сеп 2020

Разбирањето на однесувањето на потрошувачите овозможува да се создадат таргетирани маркетиншки и продажни стратегии

Еуромонитор: Што, кога и како се купува?

14 јул 2020

Истражувањето ги разгледува ефектите што коронавирусот ги има врз индустријата за пакувана храна и врз глобалните синџири на снабдување...

Керни: Како генерацијата Z влијае врз малопродажбата?

27 јун 2020

Истражувањето на „Керни“ за потрошувачите открива дека не само што генерацијата Z ќе ја одреди иднината на малопродажбата туку и дека таа е иднината...

Интервјуа

Во време на предизвици, најстабилните компании ја имаат најголемата предност, но и најголемата одговорност

Драган Јосифовски, Paket.mk: Ја јакнеме лидерската позиција

Во време кога е-трговијата станува светски тренд, со Драган Јосифовски, основач на е-супермаркетот, зборувавме за состојбата во Македонија, главните предизвици, но и можности што ги носи онлајн-продажбата

 
Ѕеферино Монини: Балканот е област со гастрономска традиција

Еден од најпознатите производители на масла – „Монини“, чии производи се на трпезата на голем број потрошувачи низ целиот свет, годинава слави 100-годишнина од постоењето...

 
Марио Мирсинов: Квалитетот и пристапните цени ни отвораат нови пазари

Имаме повеќе од 50 производи што чекаат да бидат извадени како готов производ, сè уште се во фаза на развивање и тестирање

 
Мерима Џевдетбеговиќ: Кризата треба да се гледа како промена, а не како крај

Маркетинг-кампањата не ја запревме, туку ја приспособивме на новонастанатата ситуација

 
Драган Бокан: Кризата ги одложи плановите за ширење во соседните земји

Нашиот соговорник Драган Бокан, претседател на трговскиот синџир „Воли“, ја основа компанијата од сопствени средства. Почна со еден објект и со шест вработени

 
Мери Кени, ФАО: Во време на пандемијата, секој мора да се приспособи

Ковид-19 влијае на начинот на снабдување, тргување и купување на храната, што носи нови или различни ризици што треба да се земат предвид за да се осигура безбедноста на храната во секое време

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Октомври 2020 / Број. 80
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Како да се најдат причините за залихите?

14 окт 2020

Кај управувањето со залихите – мора да имаме поголем одлив отколку прилив на залихи. Тоа значи дека мора што побрзо да се пронајдат и отстранат причините, т.е да се дознае зошто е дојдено до вишок на залихи

Е-продажба: Изберете го вистинскиот партнер

Многу е важно уште од почетокот да се воспостави соработка која ќе се темели врз принципите на транспарентност и споделување на сите достапни податоци...
07 окт 2020

Програми за лојалност – стратегија, а не награда

Додека компаниите трошат милиони за пи-ар на своите производи, задржувањето на купувачите останува голем проблем. Оттука, од витално значење за нив е да развијат дистинктивен предлог за лојалност
01 окт 2020

Глобални синџири: Одржливост во секој поглед

Се покажа во не мал број случаи дека најевтината опција на крај била многу поскапа за компанијата
23 сеп 2020
Обуки и самити

(ФОТО) Многу интеракција и практични знаења по работилницата со Дарко Лукиќ

Јасни, прецизни и добро осмислени презентации, збогатени со практични вежби и конкретни примери е формулата за нашите одлични работилници
11 ное 2019

Како да го совладате стратешкиот KA-менаџмент?

На 7 и 8 ноември, во организација на магазинот InStore, ќе се одржи дводневната работилница за КА-менаџмент, наменета за професионалци за продажба, КА-менаџери и менаџери за продажба, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
01 окт 2019

(ФОТО) Бренд-менаџери од големите компании задоволни по работилницата со Лукиќ

Успешно заврши работилницата за бренд-менаџмент во соработка со предавачот Дарко Лукиќ, организирана од страна на тимот на магазинот InStore.
04 апр 2019