Во февруари УЈП ќе ги исплаќа парите од скенираните сметки

22 јан 2021

Следниот месец на граѓаните кои скенирале фискални сметки во последните три месеци од 2020 година преку апликацијата МојДДВ ќе им бидат вратени 6,1 милион евра

Забрана за употреба на пластични кеси во Нови Сад

22 јан 2021

Забраната за употреба на пластични кеси за еднократна употреба на продажните и сервисните пунктови во Нови Сад стапи на сила од 1 јануари

Видео вести
Анализи

ИГД: Како ќе се развива пазарот на храна по Ковид-19

20 јан 2021

Веќе не постои сомнеж дека Ковид-19 ја забрза малопродажната еволуција и го намали јазот меѓу развиениот и малопродажниот пазар во развој

Еуромонитор: Прехранбениот национализам како контратренд

13 јан 2021

Потрошувачите со гордост ги консумираат локалните производи, не само за да ја поддржат локалната економија, туку и за да уживаат во традиционалната храна во своето локално место...

Напредок, стремеж или преживување?

30 дек 2020

Што (не) треба да правиме сега? Што ќе се случи кога сето ова ќе заврши?

ИГД: Запознајте ја генерацијата P

16 дек 2020

Опфаќајќи ги купувачите на возраст од 50 до 64 години, генерацијата P претставува клучна можност за глобалната трговија со прехранбени производи

Еуромонитор: Дигитални трендови на пазарите во развој

10 дек 2020

Ковид-19 го стави светот во досега непозната позиција, принудувајќи ги потрошувачите да ги менуваат секојдневните навики, а бизнисите да им дадат приоритет на иновациите за да останат конкурентни...

Еуромонитор: Како ќе се развива FMCG-пазарот по коронавирусот?

18 ное 2020

Крупната промена што ја донесе пандемијата ги натера потрошувачите да ги проценат приоритетите во животот, откривајќи им нови вредности и критериуми за трошење

Интервјуа

Оваа година најважно е да опстанеме, да го задржиме континуитетот, да ги исполниме очекувањата на потрошувачите. Во кризата многу се тепаат за профит или повлекуваат погрешни потези поради страв од пропаст...

Резеарта Малиќи: Предизвиците се можност за пораст

Секое време си има свои предизвици, некои поголеми - некои помали, но никогаш нема лошо време за паметни инвестиции и оптимално проширување на портфолиото

 
Лаурентиу-Флорин Димитриу, „Нестле“: Претприемачки начин на размислување

Вкупно гледано, задоволни сме со резултатите во Хрватска, тоа што постигнавме присутност во дури седум категории, следење на здравите трендови и соработка со трговските партнери по пат на традиционални и онлајн канали

 
Висар Јакупи, „Киппер“: Вработените се вистинските херои на успешната приказна

За нецели десет години мрежата на тетовскиот синџир „Киппер“ ја достигна цифрата од 57 маркети во осум града во Македонија. И не планира да запре овде

 
Виолета Ковачевиќ, Меркатор-С: Создаваме нови можности за развој на домашната економија

Нашата стратешка определба е поддршка на домашните производители бидејќи ние 97 отсто од прометот го остваруваме со стока што ја набавуваме во Србија

 
Ванчо Постоловски: Следењето на трендовите и иновациите ни се движечка сила

Секогаш настојуваме да го извлечеме позитивното во какви било услови. Впрочем, мислењето „надвор од кутијата” е една од нашите најголеми доблести...

 
Марина Савиќ, „Атлантик група“: Настојуваме да бидеме динамичен систем

Во време на предизвици, најстабилните компании ја имаат најголемата предност, но и најголемата одговорност

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Декември 2020 / Број. 82
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Антонио Зрилиќ: Логистиката како извор на конкурентни предности

20 јан 2021

Без оглед дали станува збор за корона-криза или за рецесија, секој ден се потврдува важноста на логистиката бидејќи таа влијае врз две основни стратешки цели на секое претпријатие...

Вали Марсзалек: Жената во време на пандемија

За ефикасен одговор и заздравување од пандемијата на Ковид-19 и за постигнување на целите за одржлив развој, жените мора да имаат клучна улога при донесувањето на одлуките
14 јан 2021

Антонио Зрилиќ: Одговорност за залихите

Залихите се извор на конфликти меѓу менаџерите во организацијата, особено на пониско и средно ниво...
30 дек 2020

Јелена Кнежевиќ-Влаховиќ: Зошто ни се потребни ред и дисциплина?

Нè вовлекуваат во митот дека импровизацијата е подобра од правилата, редот, формата, јасните процедури и чистите сметки. Не!
23 дек 2020
Обуки и самити

(ФОТО) Многу интеракција и практични знаења по работилницата со Дарко Лукиќ

Јасни, прецизни и добро осмислени презентации, збогатени со практични вежби и конкретни примери е формулата за нашите одлични работилници
11 ное 2019

Како да го совладате стратешкиот KA-менаџмент?

На 7 и 8 ноември, во организација на магазинот InStore, ќе се одржи дводневната работилница за КА-менаџмент, наменета за професионалци за продажба, КА-менаџери и менаџери за продажба, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
01 окт 2019

(ФОТО) Бренд-менаџери од големите компании задоволни по работилницата со Лукиќ

Успешно заврши работилницата за бренд-менаџмент во соработка со предавачот Дарко Лукиќ, организирана од страна на тимот на магазинот InStore.
04 апр 2019