„Фајнанс тинк“: Пазарната моќ на малите трговци на зелените пазари е ограничена

12 Mar 2025

Анализа Институтот покажува дека пазарната моќ на малите трговци на зелените пазари е ограничена, а ценовните притисоци кои доаѓаат од големопродажбата не се пренесуваат целосно на крајните потрошувачи.

Колумни

Како македонските компании можат да изградат лојална потрошувачка база?

10 Mar 2025

Потрошувачите во Македонија честопати сметаат дека странските брендови нудат повисок квалитет, што не секогаш е точно, но перцепцијата е моќна работа.

Илија Лазовски: Каде е и каде оди FMCG секторот

03 Mar 2025

Од аспект на развојот на клучните купувачи на пазарот полека станавме пазар доминиран од хард дисконтери.

Дејан Манев: Стратегии за долгорочен напредок vs инфлација

24 Feb 2025

Кога станува збор за потрошувачката, успешните компании не ги префрлаат сите зголемени трошоци на потрошувачите. Наместо тоа, тие се фокусираат на иновации кои ќе овозможат да се создадат поекономични опции за потрошувачите.

САД: Трамп се заканува со царини од 200 отсто за европските пијалаци

14 Mar 2025

Царината на ЕУ од 50 отсто на американското виски, која преставува одговор на американските царини на челикот и алуминиумот, би требало да стапи на сила на 1 април.

Србија: Усвоена е уредба за намалување на амбалажниот отпад

14 Mar 2025

Најважната цел на регулативата е да им се овозможи на српските граѓани да го одделат амбалажниот отпад од домаќинствата погоден за рециклирање во одредени контејнери, се вели во соопштението на Владата.

Видео вести
Анализи

Свесни одлуки за паметен избор

12 Mar 2025

Потрошувачите сакаат да живеат поздраво и се стремат кон долговечност. Тие го менуваат однесувањето за да ја подобрат сопствената иднина.

Германија: „Росман“ за забрзува својата омниканална експанзија

05 Mar 2025

За тековната деловна година, „Росман“ ги зголемува инвестициите со буџет од 540 милиони евра, што е за 150 милиони евра повеќе во однос на претходната година.

Русија: Дисконтерот „Светофор“ се соочува со регулаторни и конкурентски притисоци

25 Feb 2025

Рускиот ултра-дисконт „Светофор“, кој неодамна повторно започна со работа во Западна Европа под знамето „Мај прајс“, се соочува со растечки регулаторни и конкурентни притисоци на својот домашен пазар.

Германија: dm инвестира во технологија и унапредување на искуството на купувачите

18 Feb 2025

dm дрогерие маркт, лидерот на германскиот пазар на дрогерии, продолжува да поставува индустриски стандарди со унапредување на иновациите во малопродажбата надвор од традиционалните категории.

Додатоците за сексуално здравје бележат пораст во Европа

13 Feb 2025

Овој пресврт дополнително се потврдува со последниот потег за тадалафил (лек што се користи за третман на еректилна дисфункција) да се направи достапен без рецепт во земји како што се Велика Британија, Полска и Норвешка. Оваа промена во регулаторниот

Како да го таргетирате глобалниот потрошувач?

12 Feb 2025

„Еуромонитор интернационал“ идентификува седум типа потрошувачи, кои ќе им овозможат на бизнисите да ги усовршат стратегиите и да се усогласат со тековните потрошувачки вредности, приоритети и преференции. Во продолжение ги анализираме трите најголем

Интервјуа

Комплексноста на пазарот во Централниот Адриа Регион бара партнерство со дистрибутер кој добро ги познава локалниот пазар, купувачите и конкуренцијата, бидејќи само со внимателно слушање, оригинален пристап кон развојот и промоцијата на нашите брендо

Ненад Николовски: Кариерата е маратон, а не спринт

Во 2001 година Ненад влегува во FMCG-индустријата, како дел од „П & Г“. Признава дека тогаш немал јасна перцепција што е FMCG, тоа што му било важно било дека сакал да работи во продажба, особено во престижна глобална фирма во која „тешко се влегува“

 
Александра Мартиновска - Стојческа: Зголеменото домашно производство може да ги стабилизира цените

За да се намали зависноста од увоз на храна и да се зголеми домашното земјоделско производство, неопходни се низа повеќестрани мерки за модернизација и зголемување на конкурентноста, меѓу кои може да се споменат следниве: инвестиции во современа техн

 
Марија Тасиќ: Наша најголема конкурентна предност е тоа што сме свои

Ние сме и т.н. „ловци” на нови производи, така што секој нов производ кој ќе стигне на македонскиот пазар денес, а според наши критериуми е вреден да се понуди, веќе следниот ден е поставен на нашите полици.

 
Санјин Лаганин: Иновациите се дел од нашата стратешка агенда

Лидерството е областа каде што го гледам мојот најголем придонес во периодот од јануари 2022 година.

 
Бесник Исаки: Нашата мисија е да обезбедиме доверливи решенија за вашата логистика

Наша силна страна е нашата структура: секој сектор е поддржан од професионален тим и посебен оперативен систем, што ни овозможува да се фокусираме на секој аспект на логистиката без да го оптоваруваме тимот со преголем број задачи.

 
Драган Башкарад: Ја засилуваме присутноста на регионалниот пазар

Со преземањето на словенечкиот синџир „Кеа“, „Студенац“ ја започна својата меѓународна експанзија. Драган Башкарад, член на управата за оперативни работи на „Студенац“, ги открива плановите за натамошното ширење

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Февруари 2025 / Број 138
MUST HAVE PRODUCT 2025
MUST HAVE PRODUCT 2025
Мапа на трговци 2024, Мапа на дистрибутери 2024
Мапа на трговци 2024, Мапа на дистрибутери 2024
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

БиХ: Дино Мерлин и Coca Cola ја официјализираа ексклузивната соработка

14 Mar 2025

Како дел од оваа соработка, Coca Cola во БиХ ќе ја поддржи турнејата на Мерлин, а на потрошувачите и на обожавателите ќе им биде дадена можност да освојат влезници за некој од неговите концерти преку активации и промоции.

Бавни инвестициски процедури за брзи стартапи

Со поедноставување на процедурите и унапредување на правната инфраструктура, локалниот стартап-екосистем може да прерасне во движечка сила за економскиот развој на земјата.
11 Mar 2025

Унгарија: Меган Фокс е ново заштитно лице на HELL Ice Coffee

Во моментов овој бренд е присутен во над 30 држави, а ова унгарско ладно кафе ја држи водечката позиција на пазарот во дури шест држави, освен во Унгарија (на основа на приходите од продажбата на продажните единици – Ниелсен 2024)
07 Mar 2025

Дали е изводливо флексибилно работење?

Современата работна сила сè повеќе бара работни улоги кои нудат флексибилност и рамнотежа меѓу работата и животот.
05 Mar 2025
Обуки и самити

Tony Durham: Со бихевиорална психологија до успех!

12 Feb 2025

Луѓето имаат потреба да ја зачуваат енергијата и до одреден степен се мрзливи кога станува збор за вложување напор во сите размислувања што треба да ги направат пред да донесат одлука.

Masterclass by Tony Durham: The power of behavioral science in the service of successful businesses

The training takes participants through key ideas in behavioral science and cognitive psychology that sales and marketing experts can apply in their daily work. Participants will view customer and consumer behavior from a different perspective, gaini
06 Feb 2025

Masterclass со Tony Durham Бихевиористичката наука во функција на успешните бизниси

Tony Durham на 2 април 2025 година повторно во Скопје, со обука наменета за професионалци за продажба и маркетинг.
22 Nov 2024

Македонските професионалци го усовршуваа нивото на преговарање

Во позитивна атмосфера, учесниците на обуката имаа постојана интеракција и дискусии, споделувајќи ги своите искуства и одговарајќи на поставените задачи од Лукиќ.
02 Oct 2024