Соработката ќе има деловни и едукативни аспекти
Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.
Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.
Беше решителен и упорен човек, посветен на работата, неуморен и на неговите 77 години. За некого можеби далеку од совршен, но несомнено човек со принципи и вредности, доследен на своите верувања
Британскиот трговец „Гетир“ ги намалува цените на над 500 артикли до 50 отсто, откако инфлацијата во февруари достигна рекордни 17,1 отсто
![]() |
СветБренд на „Унилевер“ тестира паметни тегли16 мар 2023, |
![]() |
Свет„Амазон“ ќе лансира интернет-сателити во 2024 година15 мар 2023, |
![]() |
СветГолемо зголемување на цената на јајцата во ЕУ14 мар 2023, |
Изборот на конкретниот артикл од дефинирана листа производи го прави самиот трговец и ја формира цената согласно претходно постигнат договор
Сите имаме несвесни ограничувачки верувања. Ние сме на автопилот. Ваквите негативни убедувања нè носат неподготвени на преговарачка маса
Потрошувачите се сламката за спас на FMCG-секторот, а нивното однесување никогаш не престанува да се развива
За да останат во игра денес, брендовите треба да имаат дисруптивен начин на размислување...
Истражувањето покажува дека иако однесувањето се променило на многу начини, некои ставови на глобалното население останале исти, дури и добиваат на важност и вредност.
Поради зголемените грижи за животната средина на глобално ниво, компаниите се принудени да инвестираат во одржливост, додека потрошувачите бараат поеколошки производи...
Иако дигитализацијата на малопродажбата се издвојува како клучен приоритет, употребата на технологијата може да направи значителна разлика и во напредокот на другите приоритети
Работиме со полна пареа на подготовките и наскоро македонските е-купувачи ќе добијат платформа за онлајн-шопинг по светски стандарди, која ќе понуди широк асортиман на производи и корисничко искуство како во развиените земји... |
Кога искрено ќе си го поставиме прашањето: На што да го посветиме нашето (ограничено) време во животот за да оствариме најголем успех?
![]() |
(ВИДЕО) „Кока кола“ претстави кампања „Ремек - дело“Во рамки на кампањата, чија цел е да го издигне популарниот пијалак со осврт на трудовите на многу светски уметници, компанијата лансираше две минутен видео - спот и колекција дигитални колекционерски елементи за помладата публика
13 мар 2023 |
![]() |
Предности и недостатоци на аутсорсинготПостојат многу причини зошто бизнисот може да одлучи да нарачува одредена задача, работа или процес
08 мар 2023 |
![]() |
Дигитални трендови и продажба: Буката е во модаБуката кај нас создава инстиктивен (еволуциски) страв за преживување, па уште повеќе се повлекуваме во себе и се плашиме од конфронтација... А кој денес ни вика и нè плаши?
02 мар 2023 |
Разликата меѓу brand и shopper-центрична стратегија, улогата на невронауката во shopper-маркетингот и како да се привлече купувачот чии одлуки за купување најчесто не се рационални, се дел од темите на еднодневната онлајн-работилница...
![]() |
Работилници за развој на клучните вештини за успех на POSДоколку сакате полесно да го разберете и да го освоите купувачот на местото на продажбата, т.е. ги реализирате продажните резултати, пријавете се со вашите колеги...
07 апр 2022 |
![]() |
Невромаркетинг – како потрошувачите ги носат одлуките?Што е суштината на невромаркетингот и како тој може да помогне во декодирањето на однесувањето на потрошувачите е темата на еднодневната онлајн-работилница, закажана за 2 март...
03 мар 2022 |
![]() |
Работилница: Чекори во продажбата, преговарање и менаџирање со приговориНа 9 февруари ќе се одржи еднодневна онлајн-работилница за унапредување на продажно-комуникативните вештини на професионалците за продажба и на менаџерите, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
10 фев 2022 |