Производите на „Слога Пром“ во нови пакувања

26 окт 2021

Производите од палетата замрзнато месо на „Слога Пром“ имаат нови, модерно дизајнирани пакувања...

10 години InStore: Нашите самити се вашето место за едукација и вмрежување

01 сеп 2021

Во организација на магазинот InStore во Македонија и на „Кликер маркетинг“ досега се реализирани шест FMCG самити, а годинава организиран е и првиот SKOPJE MARKETING SUMMIT

10 години InStore: Објавени повеќе од 250 анализи и истражувања

17 јун 2021

Кои се навиките на македонските потрошувачи, каде најчесто пазарат, кој бренд од категоријата е најчесто присутен во летоците, колку често македонските потрошувачи...

10 години InStore: 450 стручни текстови од различни области

13 мај 2021

Целта ни е да бидеме доверливи и во тоа целосно успеавме. Нашите експерти од различни области најмногу придонесоа за создавањето и градењето на таа доверба...

ЕУ: Наскоро измени на ознаките за рокот на траење на храната

26 окт 2021

Кај многу прехранбени производи ќе дојде до промена на датумот на рокот на траење со цел да се спречи непотребното фрлање храна, при што Европската унија планира нов закон за трговија

Видео вести
Анализи

Ипсос: Како компаниите го градат општествено-одговорниот имиџ?

21 окт 2021

Општествената одговорност не треба да биде ад хок активност во моменти на криза, туку организиран и структуриран начин на работа интегриран во општиот modus operandi на компанијата.

Ипсос: Промотивните активности станаа дигитални

23 сеп 2021

Целта на промотивните материјали и онтрејд претставувањето е да го привлече вниманието на потрошувачот, да го информира за производот и да го информира за придобивките што би ги стекнал доколку се одлучи да го купи промовираниот производ

Нови можности за иновации во сегментот приватни трговски марки

13 сеп 2021

Комбинацијата од подобрената перцепција на купувачите за производите и моменталната економска заднина создава можности за иновации и за пораст...

Големопродажните дистрибутери го креираат патот

10 сеп 2021

Поголемата автоматизација и деловниот модел насочен на купувачот ќе им овозможат на дистрибутерите не само брзо закрепнување, туку и проширување на работењето...

Еуромонитор: Кој тип потрошувач недостига годинава и зошто?

25 авг 2021

Истражувањето продолжува да се фокусира на промената на однесувањето на потрошувачите и вклучува нови прашања за промената на приватниот и професионалниот начин на живот...

Керни: Смртта на работниот ден

18 авг 2021

Карл Маркс протестираше за тоа, а Доли Партон страсно пееше против тоа. Сега, додека компаниите се борат со работните места по ковид-19, осумчасовниот работен ден може да стане минато...

Интервјуа

За компаниите сè уште најатрактивни се еднократните донации бидејќи тие се релативно едноставни и носат видливост и промоција

Викторија Шотароска - Трајкова: Достојни партнери на производителите од прехранбената индустрија

Последниве две пандемски години се огромен предизвик за секој во секоја област, а најголем проблем се непредвидливите ситуации и промените што настануваат на дневно ниво

 
Константинос Теодосијадис: Протагонист во променливите времиња

Пред да почне да работи во малопродажниот сектор, Константинос Теодосијадис работел во производство и извоз на многубројни производи, особено во винската индустрија. Од 2016 година Константинос е генерален директор на „Тинекс“

 
Енвер Шишиќ: Нашата мисија е создавање трендови и нови стандарди

Во групацијата минатата година продадовме повеќе од 100.000 тони пилешко месо, односно производи, што во историјата на „Перутнина Птуј“ беше рекорден резултат...

 
Александар Донев: Довербата на купувачот во криза е најјакото погонско гориво

Нашата досегашна стратегија е повеќе ориентирана кон стимулација на продажбата со стоков рабат и градење „дополнителна вредност“ отколку кон, на пример, ценовни снижувања и/или промоции...

 
Горан Микаровски: Предизвикот го претворивме во предност

Од компанија со 5 вработени и дневен капацитет од 600 литри, денес „Цермат“ има 250 вработени и дневен капацитет од 100.000 литри. Производите, освен на македонскиот пазар може да се најдат и на регионалните и светските пазари

 
Зоран Петровски: Сѐ уште има простор за зголемување на продажбата

Тоа што фирмата направи избор да работи со тесен асортиман на производи беше резултат на долгогодишно размислување, одмерување на добрите и на помалку добрите страни и на крај – одлука на нашата компанија, вели основачот на „Анекс“...

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Октомври 2021 / Број. 105
Мапа на трговци 2021 бр.2 , Мапа на дистрибутери 2021 бр.1 /
Мапа на трговци 2021 бр.2 , Мапа на дистрибутери 2021 бр.1 /
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Глобалната креативна елита на фестивалот КАКТУС 2021

20 окт 2021

Најдобрите и најнаградуваните светски креативци и комуникациски стручњаци се само некои од предавачите на седмиот интернационален фестивал за интегрирани комуникации - КАКТУС 2021

Нов Закон за заштита на лични податоци - како да го спроведете

Компаниите се соочуваат со многубројни предизвици за да го усогласат своето работење со обврските од Законот за заштита на личните податоци, дел од нив се поврзани со финансиски, а дел со човечки ресурси
07 окт 2021

Кампања на Heinz - од етикетите растат домати

Од компанијата очекуваат дека со одгледувањето на сопствени домати, луѓето ќе негуваат разбирање за иницијалните процеси во производството на кечап
07 окт 2021

Ениса Селмановиќ-Салкиќ: Како да (не) одмара шефот?

Ништо не може да се случи. Ако нешто се згреши, ќе се поправи. Сè е поправливо. Има два типа луѓе во сезоната на годишен одмор...
23 сеп 2021
Обуки и самити

Одржана „Логистика во 1 клик“ со Антонио Зрилиќ

16 мар 2021

Успешно заврши првата онлајн-работилница на тема „Логистиката во 1 клик“, одржана на 10 и 11 март, на која учествуваа 23 учесници од 16 компании.

„Логистика во 1 клик“ со Антонио Зрилиќ

Стратегија, дизајн и продуктивност во складиштето... Онлајн-работилница на платформата Teams на 10 и 11 март 2021 година...
24 фев 2021

Следете нè за нови обуки

17 јун 2020

(ФОТО) Многу интеракција и практични знаења по работилницата со Дарко Лукиќ

Јасни, прецизни и добро осмислени презентации, збогатени со практични вежби и конкретни примери е формулата за нашите одлични работилници
11 ное 2019