На манифестацијата беа присутни и 25 интернационални вински новинари кои деновите пред настанот посетија 11 македонски винарници со цел да се запознаат со македонската винска индустрија.
Преку прифаќање на технологијата, одржливоста, глобализацијата и еволуирачките барања на потрошувачите, компаниите можат да се позиционираат за успех и да ја обезбедат својата позиција.
Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.
Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.
Фабриката кој се протега на површина од 15.700 квадратни метри, ќе отвори 200 нови работни места и ќе помогне во натамошната експанзија на производителот на пазарот, соопштуваат од компанијата.
„Лилд“ ги презема клучните чекори кон намалување на употребата на пластика и со тоа непрекинато поставува стандарди во одговорното работење.
Според германската Федерална канцеларија за труд, просечниот период на слободни работни места за продажни позиции во одделот за месо во германскиот супермаркет е 117 дена, со само 1,2 баратели на работа по огласена позиција.
„Кауфланд“ ја зајакнува својата позиција на германскиот пазар. Конкурентот во секторот на хипермаркети,„ Глобус“, објави дека постигнал договор за продажба на пет хипермаркети „Глобус“ низ Германија на „Кауфланд“.
„Алди Суд“ и „Шварц груп“, која е матична компанија на „Лидл“ и операторот на супермаркети „Кауфланд“, се обврзаа на достигнување на следното ниво на одржлива малопродажба.
Дисконтерот ја намалува површината за промоција на непрехранбени производи поради намалената побарувачка. Во замена за тоа, „Алди“ одвојува повеќе простор за свежи производи, регионални специјалитети и органска храна.
Падот на обемот на производството и значителните зголемувања на цените на свинското месо го наведоа „Лидл“ да се врати назад на фабриките за месо на сестринската компанија „Кауфланд“.
Во осум последователни месеци од годинава, британска организација на потрошувачи „Вич“ го прогласи „Алди“ за најевтиниот трговец со мешовита стока во Обединетото Кралство.
Едно од главните начела на dm гласи: „...да дејствуваме како пример за одговорна компанија во нашето опкружување!“ |
Лансирањето на избраните европски пазари и на месичкиот пазар е планирано за 2025 година.
Патот до одржлив пораст и конкурентна предностВо компаниите што сакаат да растат размислувањето за пораст е клучно – треба да го прифатат верувањето дека апсолутно ништо не е невозможно, секогаш барајќи подобрувања, заштеди и ефикасност.
18 Sep 2024 |
|
САД: Lay's е официјален спонзор на Светското фудбалско првенство 2026Светското првенство во фудбал во 2026 година ќе биде првото издание во кое ќе учествуваат 48 селекции и ќе се одржи во три земји – Канада, Мексико и Соединетите Американски Држави.
17 Sep 2024 |
|
САД: Pepsi лансира нова кампања инспирирана од филмот „Гладијатор II“ Во рамките на кампањата лансиран е спот кој е режиран од Џејк Скот, син на режисерот Ридли Скот, кој ги режираше на филмовите „Гладијатор“ и „Гладијатор II“.
10 Sep 2024 |
Во позитивна атмосфера, учесниците на обуката имаа постојана интеракција и дискусии, споделувајќи ги своите искуства и одговарајќи на поставените задачи од Лукиќ.
Обука: NEXT LEVEL ПРЕГОВОРИ за ТРГОВЦИ и ДОБАВУВАЧИ. Дали и колку сте спремни за преговори?На 1 октомври во организација на InStore ќе се одржи еднодневна обука за напредно ниво на преговарање „NEXT LEVEL ПРЕГОВОРИ за ТРГОВЦИ и ДОБАВУВАЧИ“ која ќе ја води Дарко Лукиќ, директор на AMMC. Локација: Public Room.
14 Aug 2024 |
|
Успешно се одржа обуката со Дарко Лукиќ организирана од „Кликер Маркетинг“ и магазинот InStoreНа обуката, која беше организирана на барање на бизнис заедницата, учествуваа компаниите „Пакомак“, „Перутнина Птуј“, „Вива Фреш“, „Филип Морис“, „Метро,“ „Кола’, „Тотал Плус“ и индивидуални професионалци за продажба.
12 Jun 2024 |
|
Ениса Селмановиќ - Салкиќ: Со мотивацијата управуваме, а дисциплината е континуитетУчесниците на обуката имаа можност преку бројни примери да ги дознаат повеќе на кој начин може успешно да се мотивираат и да ги мотивираат своите работни тимови.
05 Jun 2024 |