АХВ ќе промовира кампањи за значењето на означувањето на храната

30 јул 2021

Проектот се реализира во изминатите две години

10 години InStore: Афирмација на мали и микро претпријатија

15 апр 2021

Преку рубриката InStory разговаравме со повеќе од 30 мали и микро компании, раскажувајќи ги нивните почетоци и развојот на македонскиот пазар

10 години InStore: Приказната зад брендот

31 мар 2021

Тука е и потребата да се сочуваат нашите „златни“ брендови преку текст, фотографија, сведоштво од луѓе кои биле непосредно вклучени во нивното креирање, па можат да ги раскажат анегдотите и патешествијата за раѓањето на брендот

10 години InStore - промовирани над 60 маалски продавници

16 мар 2021

Знаејќи колку се важни и најмалите алки во склопување на целата слика за FMCG секторот кај нас, уште од првиот број на InStore посветувавме особено внимание на посетата и разговорот со сопствениците на маалските продавници

Видео вести
Анализи

Македонија во бројки: Вирусот го стопи порастот кај сладоледите

14 јул 2021

Прогнозите се дека категоријата ќе достигне вредност од 3,6 милијарди денари во 2025 година

Потрошувачки трендови во Источна Европа

07 јул 2021

Иако пандемијата се одразува на трендовите на глобално ниво, честопати се забележуваат регионални варијации и забележителни разлики

Ипсос: Како картичките за лојалност да се користат правилно?

30 јун 2021

Крајната цел на секоја програма за лојалност е зголемување на верноста кај потрошувачите и зголемување на приходот на компанијата. Тоа е алатка која не треба да биде употребена изолирано и самостојно.

Антонио Зрилиќ: Што научивме од кризата?

29 јун 2021

Лекции за преживување на синџирот на снабдување (1 дел)

Иднината на трговските центри

22 јун 2021

Иднината на трговските центри, можеби дури и нивниот опстанок, зависи од способноста на производителите и трговците да научат да ги променат правилата на игра што брзо се менува

ИГД: Омниканална наспроти мултиканална продажба

17 јун 2021

Омниканалната малопродажба има солидни основи од 2019 година во Кина. Таа беше усвоена со молскавична брзина, а најзаслужна за брзото прифаќање беше популацијата со технолошки „кликер“...

Интервјуа

Од компанија со 5 вработени и дневен капацитет од 600 литри, денес „Цермат“ има 250 вработени и дневен капацитет од 100.000 литри. Производите, освен на македонскиот пазар може да се најдат и на регионалните и светските пазари

Зоран Петровски: Сѐ уште има простор за зголемување на продажбата

Тоа што фирмата направи избор да работи со тесен асортиман на производи беше резултат на долгогодишно размислување, одмерување на добрите и на помалку добрите страни и на крај – одлука на нашата компанија, вели основачот на „Анекс“...

 
Един Ибрахимовиќ: Концепт кој ги штеди времето и парите на купувачите

Фокусот беше и остана на нашите купувачи, вработени и партнери, бидејќи само во меѓусебна синергија можеме да продолжиме да растеме и да се развиваме...

 
Филип Ивановски, „Пакомак“: Трендот охрабрува, продолжуваме да ги менуваме навиките

Не може како граѓанин да барате чиста животна средина и да правите споредби со Германија и Швајцарија, а како претприемач и бизнисмен да избегнувате да плаќате за управување со отпадот

 
Игор Мањиќ: Важно е да не се успиете во величината

Дефинитивно е полесно управувањето со познатите регионални брендови, особено ако се лидери во своите категории. Но, не треба да се заборави колку всушност е тешко да се дојде до таа позиција на лидер, а потоа и да се задржи...

 
Р. Мандиќ, „Ананас“ : Многу брзо ќе се појавиме и на пазарот во Македонија

Компанијата „Делта холдинг“ подготвува регионална онлајн-платформа под називот „Ананас“. Платформата, која ќе стартува ова лето, уште отсега ја нарекуваат „српскиот Амазон“...

 
Наташа Панчевска: Горди сме на долгорочните партнерства

На позицијата оперативен и маркетинг-директор е Наташа Панчевска која веќе 20 години успешно управува со компанијата

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Мапа на трговци 2021 бр.2 , Мапа на дистрибутери 2021 бр.1 /
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Амбалажа против деца-крадливци на колачиња

28 јул 2021

За да ги чува децата подалеку од колачињата на родителите, Oreo Thins стави логоа од други брендови на пакувањето...

Како се става тон чоколадо на 200 м2 огласен простор?

Емил Тедески, сопственик на „Атлантик група“, објави фотографија на трамвај „украсен “ со реклама на најновото Jimmy Fantastic чоколадо на „Атлантик група“
21 јул 2021

Како производството на сладолед да биде во чекор со пазарот?

Во продолжение се претставени четири клучни глобални трендови во категоријата сладолед, а тоа што е особено важно за производителите – е начинот на кој може да ги искористат, т.е. да ги капитализираат
07 јул 2021

Карантинот, трговците и лојалноста

Меѓународни експерти за малопродажба спроведоа истражување и открија дека имало три големи настани во лојалноста кои не привлекле големо внимание за време на првото заклучување на земјата во март - јуни 2020 година
01 јул 2021
Обуки и самити

Одржана „Логистика во 1 клик“ со Антонио Зрилиќ

16 мар 2021

Успешно заврши првата онлајн-работилница на тема „Логистиката во 1 клик“, одржана на 10 и 11 март, на која учествуваа 23 учесници од 16 компании.

„Логистика во 1 клик“ со Антонио Зрилиќ

Стратегија, дизајн и продуктивност во складиштето... Онлајн-работилница на платформата Teams на 10 и 11 март 2021 година...
24 фев 2021

Следете нè за нови обуки

17 јун 2020

(ФОТО) Многу интеракција и практични знаења по работилницата со Дарко Лукиќ

Јасни, прецизни и добро осмислени презентации, збогатени со практични вежби и конкретни примери е формулата за нашите одлични работилници
11 ное 2019