IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 13.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Германија: dm најави партнерство со „Деметер“

22.02.2018

Дрогеријата dm најави дека ќе ја користи ознаката на органската асоцијација „Деметер" на производите од приватната трговска марка dmBio.

Трговецот постигна договор за партнерство со „Деметер", една од најголемите сертификациски организации за биодинамичко производство. Асоцијацијата ја користи ознаката за органско потекло на сите свои производи, а отсега печатот ќе може да го користат и трговците на своите приватни трговски марки, кои ги исполнуваат условите за органско производство.

Како што беше објавено на почетокот од годината, дисконтерот „Алди" во однос на продажбата стана лидер на пазарот на органски производи во Германија. Аналитичарите сметаат дека органските трговски синџири, како што се „Алнатура" и „Денри" имаат тешка задача да се изборат со конкуренцијата, но и дека dm, малопродажната дестинација за љубителите на органската храна во последните неколку години, мора да се приспособи на предизвикот.

Извор: www.lebensmittelzeitung.net


Назад
 
 
 
 
back to top