IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 21.09.2017 || Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |  „Кока-кола ХБЦ“ и „Пивара Скопје“ – лидери по четврти пат  |  Пазарџиите ќе можат да го регулираат работниот однос  |  Прв салон за жилавка   |  Златен медал за Jufka  |  „Амазон“ ќе отвора второ седиште во Северна Америка  |  Картичките ги „јадат“ продавничките  |  Gorki List ќе ги освојува САД  |  „Рибола“ прослави 25 години  |   ||
   

Бразил: „Волмарт“ ќе користи само обновливи извори на енергија

01.09.2017

Бразилската филијала на „Волмарт" објави дека засега 70% од енергијата што ја користи е од обновливи извори, но намерата им е до 2025 година да достигнат до 100%.

За да ја постигне таа цел, „Волмарт" – Бразил е активен во Асоцијацијата на слободен пазар на енергија (Free Energy Market Association), конкурентна средина за трговија со електрична енергија, каде што учесниците може слободно да преговараат за различни услови. „Волмарт" е еден од трите најголеми потрошувачи на слободниот енергетски пазар, а до крајот на годинава, планира да стане и најголем.

Бразилскиот „Волмарт" е насочен кон енергетска ефикасност, бидејќи струјата во моментов е еден од најголемите трошоци на малопродажните синџири во земјата.

Според зборовите на Алекс Тишира, раководител на трошоците за режија во „Волмарт" – Бразил, малопродажниот синџир веќе ги намалил трошоците за осветлување за околу 7%, со вложување во ефикасна опрема и со рационализација на трошоците.

Нашата работа е да го сведеме користењето и потрошувачката на енергија на најмала можна мера, вели тој. За да им понудиме на купувачите пониска цена, мора да ги намалиме трошоците на работењето.


Назад
 

        
 
 
 
back to top