IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 23.06.2018 || „Крафт-Хајнц“ го продава Complan?  |  Отворена е 100. „Бипа“  |  „Кока-кола“ го проширува погонот во Унгарија  |  „Прилепска пиварница“ донира за Центрите за аутизам  |  „Збербанк“ ќе биде сопственик на 39,2% од „Агрокор“  |  „НТ Болеро“ отвори погон за преработка на овошје во Топола  |  „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта  |  Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |   ||
   

Бразил: „Волмарт“ ќе користи само обновливи извори на енергија

01.09.2017

Бразилската филијала на „Волмарт" објави дека засега 70% од енергијата што ја користи е од обновливи извори, но намерата им е до 2025 година да достигнат до 100%.

За да ја постигне таа цел, „Волмарт" – Бразил е активен во Асоцијацијата на слободен пазар на енергија (Free Energy Market Association), конкурентна средина за трговија со електрична енергија, каде што учесниците може слободно да преговараат за различни услови. „Волмарт" е еден од трите најголеми потрошувачи на слободниот енергетски пазар, а до крајот на годинава, планира да стане и најголем.

Бразилскиот „Волмарт" е насочен кон енергетска ефикасност, бидејќи струјата во моментов е еден од најголемите трошоци на малопродажните синџири во земјата.

Според зборовите на Алекс Тишира, раководител на трошоците за режија во „Волмарт" – Бразил, малопродажниот синџир веќе ги намалил трошоците за осветлување за околу 7%, со вложување во ефикасна опрема и со рационализација на трошоците.

Нашата работа е да го сведеме користењето и потрошувачката на енергија на најмала можна мера, вели тој. За да им понудиме на купувачите пониска цена, мора да ги намалиме трошоците на работењето.


Назад
 
 
 
 
back to top