IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 24.11.2017 || Просечната нето-плата во септември – 23.229 денари  |  Голем пораст за приватните трговски марки на „Теско“  |  Амазон оди „во шопинг“  |  „Попова кула“ со добивка од 4,8 милиони денари  |  Задолжителна квота за жени во управувањето со компаниите  |  „Дониа“ наградена со јубилејно признание  |  „Алибаба“ со нова инвестиција од 2,9 милијарди долари   |  Почнува втората потрага по „Добри брендови“  |  „Хол фудс“ со поголеми снижувања за премиум членовите на „Амазон“  |  „Тиквеш“ го претстави годинашното младо вино  |  Argeta веќе се произведува и во САД  |  Поповолна економска состојба во преработувачката индустрија во октомври   |  Зголемен прометот во индустријата во септември  |  Деловни средби за нови партнерства  |  Унапредување на трговските односи меѓу двете земји  |  „Нестле“ ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња  |  „Нимрод“ е втор снабдувач со дивеч во Европа  |  Крањските колбаси собраа 1.200 посетители  |  „Кооп“ воведува свинско без антибиотици  |  Месото најскапо во Швајцарија  |   ||
   

Бразил: „Волмарт“ ќе користи само обновливи извори на енергија

01.09.2017

Бразилската филијала на „Волмарт" објави дека засега 70% од енергијата што ја користи е од обновливи извори, но намерата им е до 2025 година да достигнат до 100%.

За да ја постигне таа цел, „Волмарт" – Бразил е активен во Асоцијацијата на слободен пазар на енергија (Free Energy Market Association), конкурентна средина за трговија со електрична енергија, каде што учесниците може слободно да преговараат за различни услови. „Волмарт" е еден од трите најголеми потрошувачи на слободниот енергетски пазар, а до крајот на годинава, планира да стане и најголем.

Бразилскиот „Волмарт" е насочен кон енергетска ефикасност, бидејќи струјата во моментов е еден од најголемите трошоци на малопродажните синџири во земјата.

Според зборовите на Алекс Тишира, раководител на трошоците за режија во „Волмарт" – Бразил, малопродажниот синџир веќе ги намалил трошоците за осветлување за околу 7%, со вложување во ефикасна опрема и со рационализација на трошоците.

Нашата работа е да го сведеме користењето и потрошувачката на енергија на најмала можна мера, вели тој. За да им понудиме на купувачите пониска цена, мора да ги намалиме трошоците на работењето.


Назад
 

 
 
 
back to top