IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 24.06.2018 || „Крафт-Хајнц“ го продава Complan?  |  Отворена е 100. „Бипа“  |  „Кока-кола“ го проширува погонот во Унгарија  |  „Прилепска пиварница“ донира за Центрите за аутизам  |  „Збербанк“ ќе биде сопственик на 39,2% од „Агрокор“  |  „НТ Болеро“ отвори погон за преработка на овошје во Топола  |  „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта  |  Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |   ||
   

Македонија: „Витаминка“ го рестартира производството на Брилијант

16.04.2018

Во Штип деновиве беа произведени првите количини од маслото Брилијант, по неодамнешното преземање на фабриката од индустријата за прехранбени производи „Витаминка" од Прилеп.

Како што информираат од „Витаминка", новиот Брилијант е биде висококвалитетно, тројно рафинирано масло, а во рестартирањето на производството биле ангажирани околу 70 поранешни вработени од фабриката „Брилијант".

Линијата за производството, како што се наведува, е опремена со современа технологија од германско потекло, со што фабриката во Штип е единствена во регионот со три рафинатори, со капацитет на рафинираторот од 150 тони дневно, или од 39.000 тони масло годишно.

Со рестартирањето на Брилијант, влегуваме во нова фаза од работењето и отворивме нови перспективи во развојот на компанијата. Обезбедуваме суровинска база за потребите на производството, а со новиот Брилијант добивме висококвалитетен производ, единствен по составот, чистината и технолошкиот процес, со што оваа инвестиција добива многу поголемо и пошироко значење. За „Витаминка" тоа ќе значи, пред сè, подобрена деловност и можност за растење, вели Сашо Наумоски, генерален извршен директор на „Витаминка".

Новиот Брилијант ќе биде достапен со досегашниот, препознатливи изглед, со мал редизајн на етикетата.

Со договорот за купопродажба што неодамна го потпиша, „Витаминка" стана сопственик на недвижниот и подвижниот имот и на правата од индустриска сопственост -, што вклучува трговски марки и индустриски дизајн, на поранешната фабрика за масло „Брилијант" од Штип.


Назад
 
 
 
 
back to top