IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 15.10.2018 || „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |  „Цедевита“ доби концесија за вода   |   ||
   

Македонија: „Витаминка“ го рестартира производството на Брилијант

16.04.2018

Во Штип деновиве беа произведени првите количини од маслото Брилијант, по неодамнешното преземање на фабриката од индустријата за прехранбени производи „Витаминка" од Прилеп.

Како што информираат од „Витаминка", новиот Брилијант е биде висококвалитетно, тројно рафинирано масло, а во рестартирањето на производството биле ангажирани околу 70 поранешни вработени од фабриката „Брилијант".

Линијата за производството, како што се наведува, е опремена со современа технологија од германско потекло, со што фабриката во Штип е единствена во регионот со три рафинатори, со капацитет на рафинираторот од 150 тони дневно, или од 39.000 тони масло годишно.

Со рестартирањето на Брилијант, влегуваме во нова фаза од работењето и отворивме нови перспективи во развојот на компанијата. Обезбедуваме суровинска база за потребите на производството, а со новиот Брилијант добивме висококвалитетен производ, единствен по составот, чистината и технолошкиот процес, со што оваа инвестиција добива многу поголемо и пошироко значење. За „Витаминка" тоа ќе значи, пред сè, подобрена деловност и можност за растење, вели Сашо Наумоски, генерален извршен директор на „Витаминка".

Новиот Брилијант ќе биде достапен со досегашниот, препознатливи изглед, со мал редизајн на етикетата.

Со договорот за купопродажба што неодамна го потпиша, „Витаминка" стана сопственик на недвижниот и подвижниот имот и на правата од индустриска сопственост -, што вклучува трговски марки и индустриски дизајн, на поранешната фабрика за масло „Брилијант" од Штип.


Назад
 
 
 
 
back to top