IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 20.05.2018 || Едукативен и инспиративен ден за паметење  |  Утре се одржува 4. FMCG Summit Скопје 2018  |  „Игло“ ја зголеми продажбата за 15%  |  Ванилата поскапа од среброто  |  Нова инвестиција на „Даути комерц“  |  Потрошувачите ги избраа производите на годината  |  „Хенкел“ останува посветен на продолжување на порастот  |  Цените на индустриските производи пониски на месечно, повисоки на годишно ниво  |  Решенија за поефикасно и поефективно работење  |  Преработувачите очекуваат поголема конкурентност на домашниот пазар  |  „Монделез“ го презема „Тејтс бејк шоп“  |  „Нестле“ ќе го продава кафето на „Старбакс“  |  Плаќање со мобилен телефон во „Меркатор“   |  Се укинуваат временските ограничувања за продажба на алкохол  |  Потрошувачката на пиво е најголема во последните пет години  |  „Подравка“ со најдобри резултати во историјата  |  Суперлативи од „Вајн адвокејт“ за три вина на „Стоби“  |  „Виталиа“ ќе вработува ученици по нивното матурирање   |  „Меркатор“ забележа загуба од 181 милион евра  |  „Лидл“ им ги зголеми платите на вработените  |   ||
   

Јужна Америка: „Унилевер“ ја презеде „Куала“

06.03.2018

Компанијата „Унилевер" соопшти дека ја заврши аквизицијата со колумбиската „Куала", чие потфолио се состои од брендови за лична хигиена и за одржување на домаќинството.

Со договорот, кој беше најавен во мај минатата година, „Унилевер" презеде бројни латиноамерикански брендови од неколку категории, вклучувајќи ги линиите за нега на коса Savital, eGo и Bio-Expert, пастите за заби Fortident и омекнувачот за алишта Aromatel.

Пол Полман, извршен директор на „Унилевер", изјави дека со инклузијата на овие брендови, FMCG-гигантот ќе ја консолидира водечката позиција во сегментот производи за нега на коса, но и во сегментите орална хигиена и средства за бричење.

Во текот на минатата година, „Унилевер"  ја прошири единицата за производи за лична нега со преземањето на компанијата „Сандајл брендс" (производи за нега на коса и на кожа), „Шмитс натуралс" (дезодоранси) и „Карвер Кореа" (козметика).

Извор: www.esmmagazine.com

Назад
 

 
 
 
back to top