IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 24.06.2018 || „Крафт-Хајнц“ го продава Complan?  |  Отворена е 100. „Бипа“  |  „Кока-кола“ го проширува погонот во Унгарија  |  „Прилепска пиварница“ донира за Центрите за аутизам  |  „Збербанк“ ќе биде сопственик на 39,2% од „Агрокор“  |  „НТ Болеро“ отвори погон за преработка на овошје во Топола  |  „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта  |  Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |   ||
   

Европа: Трговците воведуваат премиум приватни марки

06.06.2018

Студијата на „Минтел" открива дека Европа е лидер на глобално ниво во воведувањето на премиум приватни марки.

Според студијата, минатата година речиси 6 од 10 приватни марки во Европа биле лансирани како премиум производи. Северна Америка е втора на листата, со премиум производи што сочинуваат 22% од лансираните приватни марки. „Минтел" открива и дека поголемиот дел од европските потрошувачи се согласуваат дека квалитетот на производите на приватните трговски марки станува сè подобар во последните неколку години.

Германија и Франција се пазарите што најмногу прифаќаат премиум приватни марки од категориите храна и пијалаци: 41% од германските и 37% од француските потрошувачи ги купиле овие производи во трите месеци пред анкетата на почетокот од 2018 година.


Назад
 
 
 
 
back to top