IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 23.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

Европа: Трговците воведуваат премиум приватни марки

06.06.2018

Студијата на „Минтел" открива дека Европа е лидер на глобално ниво во воведувањето на премиум приватни марки.

Според студијата, минатата година речиси 6 од 10 приватни марки во Европа биле лансирани како премиум производи. Северна Америка е втора на листата, со премиум производи што сочинуваат 22% од лансираните приватни марки. „Минтел" открива и дека поголемиот дел од европските потрошувачи се согласуваат дека квалитетот на производите на приватните трговски марки станува сè подобар во последните неколку години.

Германија и Франција се пазарите што најмногу прифаќаат премиум приватни марки од категориите храна и пијалаци: 41% од германските и 37% од француските потрошувачи ги купиле овие производи во трите месеци пред анкетата на почетокот од 2018 година.


Назад
 
 
 
 
back to top