IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 15.10.2018 || „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |  „Цедевита“ доби концесија за вода   |   ||
   

Велика Британија: „Теско“ ја објави добивката од приватните марки

11.06.2018

„Теско" соопшти дека силниот перформанс на асортиманот приватни марки придонел за значително подобрување на финансиските резултати.

Продажбата „вредност за вредност" (like-for-like) на приватните трговски марки се зголемила за 4,2% за една година, откако трговецот релансирал повеќе од 10.000 производи од редовниот и од премиум асортиманот.

„Теско" објави дека продажбата на прехранбени производи се зголемила за 2,9%, предводена од зголемената побарувачка за свежи производи. Сите продажни формати и канали на трговецот во Обединетото Кралство постигнале пораст на продажбата „вредност за вредност". Продажбата во големите формати, која до неодамна бележела слаби резултати, се зголемила за 1,9%, а интернет-продажбата на прехранбени производи забележала пораст за 5,1%.

Според „Гросер", пресвртот на резултатите се должи на зголемениот маркетинг-буџет за 2017 година.


Назад
 
 
 
 
back to top