IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 16.11.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Малта: „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта

19.06.2018

Еден од најголемите светски трговски синџири – „Шпар интернационал", извести за официјалниот влез на пазарот на Малта.

Преку партнерството со малтешката FMCG-групација „Азопарди", „Шпар" – Малта на 12 јуни го отвори првиот маркет во југоисточниот дел на земјата. Продавницата се простира на продажен простор од 340 квадратни метри и во понудата има голем пекарски оддел, широк избор на свежи производи, месарница, деликатесен оддел, како и голем број производи од приватната марка на трговецот.

„Шпар" – Малта планира да отвори уште три објекти до крајот на годинава и вкупно 23 до 2025 година, од кои 2 хипермаркети „Интершпар", 4 супермаркети и 17 помали продавници. Од холандската компанија соопштуваат дела влезот на Малта е дел од актуелната стратегија за експанзија во Југоисточна Европа.

Глобалната продажба на „Шпар интернационал" минатата година достигна 34,5 милијарди евра. Трговецот отвори 232 нови продавници, со што вкупната бројка на глобално ниво достигна до 12.777 објекти, кои зафаќаат вкупна површина од 7,4 милиони квадратни метри.

Извор: www.esmmagazine.com


Назад
 

 
 
 
back to top