IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 24.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

Малта: „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта

19.06.2018

Еден од најголемите светски трговски синџири – „Шпар интернационал", извести за официјалниот влез на пазарот на Малта.

Преку партнерството со малтешката FMCG-групација „Азопарди", „Шпар" – Малта на 12 јуни го отвори првиот маркет во југоисточниот дел на земјата. Продавницата се простира на продажен простор од 340 квадратни метри и во понудата има голем пекарски оддел, широк избор на свежи производи, месарница, деликатесен оддел, како и голем број производи од приватната марка на трговецот.

„Шпар" – Малта планира да отвори уште три објекти до крајот на годинава и вкупно 23 до 2025 година, од кои 2 хипермаркети „Интершпар", 4 супермаркети и 17 помали продавници. Од холандската компанија соопштуваат дела влезот на Малта е дел од актуелната стратегија за експанзија во Југоисточна Европа.

Глобалната продажба на „Шпар интернационал" минатата година достигна 34,5 милијарди евра. Трговецот отвори 232 нови продавници, со што вкупната бројка на глобално ниво достигна до 12.777 објекти, кои зафаќаат вкупна површина од 7,4 милиони квадратни метри.

Извор: www.esmmagazine.com


Назад
 

 
 
 
back to top