IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 23.06.2018 || „Крафт-Хајнц“ го продава Complan?  |  Отворена е 100. „Бипа“  |  „Кока-кола“ го проширува погонот во Унгарија  |  „Прилепска пиварница“ донира за Центрите за аутизам  |  „Збербанк“ ќе биде сопственик на 39,2% од „Агрокор“  |  „НТ Болеро“ отвори погон за преработка на овошје во Топола  |  „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта  |  Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |   ||
   

Македонија: Скопје го доби првиот аутлет за храна

11.09.2017

На почетокот на септември, во центарот на Скопје, до зградата на УЈП, на бул. „11 Октомври", бр. 115, беше отворен нов концепт на маркет на македонскиот пазар. Станува збор за „Лидер фуд аутлет", кој нуди добро познати производи „под цена", односно по цени од 50% до 90% пониски од редовните. 

Водени од податокот дека огромни количества храна се фрлаат секојдневно, сопствениците на „Толлакс",  дојдоа до идеја да отворат аутлет-маркет. Овој концепт на работа добро функционира во многу држави низ светот, а најблиску во нашиот регион го има во Хрватска. Во маркетот се продава храна со краток рок на траење, во зависност од категоријата и до 6 месеци, вишоци на произведена роба во производствените капацитети и во дистрибутивните центри која е со добар рок, како и т.н. лом роба  (скршени чоколада, оштетенa амбалажа) со пониска цена, подостапна за потрошувачите, вели за InStore менаџерот на „Лидер фуд аутлет", Александер Јаковиќ. 

За да не дојде до забуни меѓу потрошувачите, во продавницата на секој од производите освен цената, јасно и видливо е истакнат и датумот на истекот на рокот на траење, односно причината за намалување на цената.

Јаковиќ ни објасни дека почетокот бил навистина тежок, со оглед на новиот концепт на работење, но дека со многу напор успеале целосно да ја снабдат продавницата за што се благодарни на доставувачите и производителите што ја поддржаа идејата. Сепак, тие и понатаму остануваат отворени за соработка со нови доставувачи, сè со цел во својата продавница да понудат квалитетни производи по вистински „аутлет"-цени. Како што најави тој, доколку концептот се покаже како успешен, најавуваат отворање на нови локации на аутлет-маркети за храна со што би биле поблиску до потрошувачите.  


Назад
 
 
 
 
back to top