IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 23.06.2018 || „Крафт-Хајнц“ го продава Complan?  |  Отворена е 100. „Бипа“  |  „Кока-кола“ го проширува погонот во Унгарија  |  „Прилепска пиварница“ донира за Центрите за аутизам  |  „Збербанк“ ќе биде сопственик на 39,2% од „Агрокор“  |  „НТ Болеро“ отвори погон за преработка на овошје во Топола  |  „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта  |  Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |   ||
   

Хрватска: „Рибола“ прослави 25 години

12.09.2017

Со далматинска фешта за своите соработници, деловни партнери и купувачи, хрватскиот трговски синџир „Рибола" одбележа 25 години постоење, како период на инвестиции и континуиран повеќегодишен пораст.

 

Во изминатите 25 години „Рибола" успеа да израсне во трговски синџир со 77 продажни објекти, на вкупна површина од 16.500 квадратни метри, распространет во регионите Далмација и Далматинско Загорје и на големите среднодалматински острови.

Уште од своето основање, компанијата како своја основна дејност се определи за трговија на мало, пред сè, трговија со храна и пијалаци, систем во кој денес се секојдневно ангажирани 620 вработени.

Одбележувањето на 25-годишнината на „Рибола" е симболичен момент во кој накусо сите ќе подзастанеме, да се освестиме дека правиме нешто добро, дека градиме здрава, позитивна приказна и дека сме оптимисти. Гледаме како во иднина да го подобриме работењето, да бидеме пресретливи и да се прилагодуваме кон новите технологии и новитетите во малопродажбата, рече на прославата Игор Милас, директор на „Рибола"

Во 2016 година компанијата оствари приходи од околу 67 милиони евра, а во последните две години бележи стапка на пораст од 18 отсто, и препознатливост како „најдобар сосед", кон што претендира и слоганот на компанијата.


Назад
 
 
 
 
back to top