IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 21.09.2017 || Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |  „Кока-кола ХБЦ“ и „Пивара Скопје“ – лидери по четврти пат  |  Пазарџиите ќе можат да го регулираат работниот однос  |  Прв салон за жилавка   |  Златен медал за Jufka  |  „Амазон“ ќе отвора второ седиште во Северна Америка  |  Картичките ги „јадат“ продавничките  |  Gorki List ќе ги освојува САД  |  „Рибола“ прослави 25 години  |   ||
   

Хрватска: „Рибола“ прослави 25 години

12.09.2017

Со далматинска фешта за своите соработници, деловни партнери и купувачи, хрватскиот трговски синџир „Рибола" одбележа 25 години постоење, како период на инвестиции и континуиран повеќегодишен пораст.

 

Во изминатите 25 години „Рибола" успеа да израсне во трговски синџир со 77 продажни објекти, на вкупна површина од 16.500 квадратни метри, распространет во регионите Далмација и Далматинско Загорје и на големите среднодалматински острови.

Уште од своето основање, компанијата како своја основна дејност се определи за трговија на мало, пред сè, трговија со храна и пијалаци, систем во кој денес се секојдневно ангажирани 620 вработени.

Одбележувањето на 25-годишнината на „Рибола" е симболичен момент во кој накусо сите ќе подзастанеме, да се освестиме дека правиме нешто добро, дека градиме здрава, позитивна приказна и дека сме оптимисти. Гледаме како во иднина да го подобриме работењето, да бидеме пресретливи и да се прилагодуваме кон новите технологии и новитетите во малопродажбата, рече на прославата Игор Милас, директор на „Рибола"

Во 2016 година компанијата оствари приходи од околу 67 милиони евра, а во последните две години бележи стапка на пораст од 18 отсто, и препознатливост како „најдобар сосед", кон што претендира и слоганот на компанијата.


Назад
 

        
 
 
 
back to top