IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 23.11.2017 || Просечната нето-плата во септември – 23.229 денари  |  Голем пораст за приватните трговски марки на „Теско“  |  Амазон оди „во шопинг“  |  „Попова кула“ со добивка од 4,8 милиони денари  |  Задолжителна квота за жени во управувањето со компаниите  |  „Дониа“ наградена со јубилејно признание  |  „Алибаба“ со нова инвестиција од 2,9 милијарди долари   |  Почнува втората потрага по „Добри брендови“  |  „Хол фудс“ со поголеми снижувања за премиум членовите на „Амазон“  |  „Тиквеш“ го претстави годинашното младо вино  |  Argeta веќе се произведува и во САД  |  Поповолна економска состојба во преработувачката индустрија во октомври   |  Зголемен прометот во индустријата во септември  |  Деловни средби за нови партнерства  |  Унапредување на трговските односи меѓу двете земји  |  „Нестле“ ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња  |  „Нимрод“ е втор снабдувач со дивеч во Европа  |  Крањските колбаси собраа 1.200 посетители  |  „Кооп“ воведува свинско без антибиотици  |  Месото најскапо во Швајцарија  |   ||
   

Хрватска: „Рибола“ прослави 25 години

12.09.2017

Со далматинска фешта за своите соработници, деловни партнери и купувачи, хрватскиот трговски синџир „Рибола" одбележа 25 години постоење, како период на инвестиции и континуиран повеќегодишен пораст.

 

Во изминатите 25 години „Рибола" успеа да израсне во трговски синџир со 77 продажни објекти, на вкупна површина од 16.500 квадратни метри, распространет во регионите Далмација и Далматинско Загорје и на големите среднодалматински острови.

Уште од своето основање, компанијата како своја основна дејност се определи за трговија на мало, пред сè, трговија со храна и пијалаци, систем во кој денес се секојдневно ангажирани 620 вработени.

Одбележувањето на 25-годишнината на „Рибола" е симболичен момент во кој накусо сите ќе подзастанеме, да се освестиме дека правиме нешто добро, дека градиме здрава, позитивна приказна и дека сме оптимисти. Гледаме како во иднина да го подобриме работењето, да бидеме пресретливи и да се прилагодуваме кон новите технологии и новитетите во малопродажбата, рече на прославата Игор Милас, директор на „Рибола"

Во 2016 година компанијата оствари приходи од околу 67 милиони евра, а во последните две години бележи стапка на пораст од 18 отсто, и препознатливост како „најдобар сосед", кон што претендира и слоганот на компанијата.


Назад
 

 
 
 
back to top