IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 16.11.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Македонија: Решенија за поефикасно и поефективно работење

11.05.2018
Компанијата „Сигма СБ" организираше настан за промоција на софтверските решенија и производите на „Зебра", на кој присутвуваа околу 90 претставници од секторот за трговија со стока за широка потрошувачка.
Настанот наречен „'Дегустација' на производите на 'Сигма-СБ" и „Зебра'" примарно беше наменет за супермаркети, маркети, логистички центри, дистрибутери и производители, на кој промотивно беа прикажани решенијата на овие две компании.

Говорниците од „Зебра", Невена Раденковиќ, Небојша Кадиќ и Јован Поповиќ накратко зборуваа за трендовите во малопродажбата, траспортот, логистиката, производството и здравството, каде се очекува дигитализацијата да навлезе во секој мал дел од работењето. Според очекувањата, на тој начин во голема мера ќе се намали времето што се троши за извршување на одредена обврска, ќе се зголеми ефикасноста, а со тоа и профитот. По, претставувањето на трендовите следуваше запознавањето со производите на „Зебра".

Во излагањето на Славчо Бујаровски од „Сигма-СБ", присутните се запознаа и со решенијата што оваа компанија ги нуди, а кои во голема мера можат да го олеснат работењето и да ја зголемат ефикасноста.



Назад
 
 
 
 
back to top