IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 23.06.2018 || „Крафт-Хајнц“ го продава Complan?  |  Отворена е 100. „Бипа“  |  „Кока-кола“ го проширува погонот во Унгарија  |  „Прилепска пиварница“ донира за Центрите за аутизам  |  „Збербанк“ ќе биде сопственик на 39,2% од „Агрокор“  |  „НТ Болеро“ отвори погон за преработка на овошје во Топола  |  „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта  |  Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |   ||
   

Свет: Позитивни резултати во третиот квартал за „Метро“

05.09.2017

Вкупната продажба на „Метро" во третиот квартал од фискалната 2016/2017 година се зголемила за 4,9 отсто на 9,3 милијарди евра.

Групацијата „Метро" покажа силен оперативен развој со зголемување на продажбата „вредност за вредност" (like-for-like) од 2,6% во однос на истиот период минатата година. Вкупната продажба се зголемила за 4,9% на 9,3 милијарди евра, поради поволното влијание на позитивните курсни ефекти и аквизицијата на „Про а про", француска компанија специјализирана за дистрибуција на храна.

ЕБИТ се зголемил на 215 милиони евра во споредба со 68 милиони евра, колку што изнесувал во истиот период минатата година. Пред специјалните ставки, ЕБИТ изнесувал 230 милиони евра, во споредба со 239 милиони евра во третиот квартал на фискалната 2015/2016 година.

Анализирајќи го споредбениот деветомесечен период, продажбата „вредност за вредност" групацијата е подобра за 0,5% во однос на претходната година. Вкупната продажба се зголемила за 1,9% на 27,9 милијарди евра. ЕБИТ се намалил од 942 милиони евра на 720 милиони евра. Падот, првенствено се припишува на посебните ставки во износ од 120 милиони евра за мерките за реструктурирање, како и капиталната добивка од продажбата на „Метро кеш & кери" – Виетнам, кои минатата година биле вклучени во пресметката.


Назад
 
 
 
 
back to top