IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 25.02.2018 || „Маџид ал Футам“ отвора уште 100 објекти „Карфур“  |  „Диа“ оствари бруто-продажба во износ од 10 милијарди евра  |  Рамљак поднесе неотповиклива оставка  |  Пораст на „Шпар“ од 6,5% по проширувањето  |  За 40-от роденден, Стоби Флипс во вселената  |  Успешно спроведена докапитализација на „Бадел 1862“  |  „Нектар“ закупи најголемо земјиште во Владичин Хан  |  „Фереро“ ќе лансира сладолед Kinder, кој ќе го произведува „Унилевер“  |  dm најави партнерство со „Деметер“  |  „Универекспорт“ ја демантираше поврзаноста со лажната наградна игра  |  „Рекит Бенкисер“ најавува финансиско заздравување  |  Наскоро лабораторија за контрола на квалитетот на карловачките вина  |  „Алди норд“ и „Алди зид“ ќе соработуваат во натпреварот со „Лидл“  |  Турци заинтересирани за изградба на најголемата кланица  |  „Амазон“ отвора неколку дистрибутивни центри  |  Американците се „жедни“ за Corona  |   „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |   ||
   

Свет: Позитивни резултати во третиот квартал за „Метро“

05.09.2017

Вкупната продажба на „Метро" во третиот квартал од фискалната 2016/2017 година се зголемила за 4,9 отсто на 9,3 милијарди евра.

Групацијата „Метро" покажа силен оперативен развој со зголемување на продажбата „вредност за вредност" (like-for-like) од 2,6% во однос на истиот период минатата година. Вкупната продажба се зголемила за 4,9% на 9,3 милијарди евра, поради поволното влијание на позитивните курсни ефекти и аквизицијата на „Про а про", француска компанија специјализирана за дистрибуција на храна.

ЕБИТ се зголемил на 215 милиони евра во споредба со 68 милиони евра, колку што изнесувал во истиот период минатата година. Пред специјалните ставки, ЕБИТ изнесувал 230 милиони евра, во споредба со 239 милиони евра во третиот квартал на фискалната 2015/2016 година.

Анализирајќи го споредбениот деветомесечен период, продажбата „вредност за вредност" групацијата е подобра за 0,5% во однос на претходната година. Вкупната продажба се зголемила за 1,9% на 27,9 милијарди евра. ЕБИТ се намалил од 942 милиони евра на 720 милиони евра. Падот, првенствено се припишува на посебните ставки во износ од 120 милиони евра за мерките за реструктурирање, како и капиталната добивка од продажбата на „Метро кеш & кери" – Виетнам, кои минатата година биле вклучени во пресметката.


Назад
 

 
 
 
back to top