IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 23.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

Австрија: Пораст на „Шпар“ од 6,5% по проширувањето

23.02.2018

Трговскиот синџир „Шпар" - Австрија пријави бруто приходи од продажба во износ од 14,64 милијарди евра за 2017 година, што претставува пораст од 6,5% во споредба со годината пред тоа.

Во комапнијата оценуваат дека порастот е резултат на „силната експанзија", како и на преземањето на 40 трговски објекти на „Билла" во Хрватска.

На австрискиот пазар, групацијата ја зголемила продажбата за 4,6%, на 6,7 милијарди евра. Во истиот период, на пазарите во Италија, Унгарија, Словенија и во Хрватска, бил остварен пораст од 10%, на 5,36 милијарди евра.

Во развојот на продажната мрежа во текот на минатата година групацијата вложила 650 милиони евра, со што во портфолиото на „Шпар" сега има 175 хипермаркети Interspar, и 2.689 супермаркети Spar и Eurospar, 210 спортски продавници Hervis и 29 трговски центри.

Во истиот период е забележан пораст на приватните трговски марки на „Шпар" за 7,4%. Така, органскиот бренд Spar Natur пораснал за 20%, а Spar Premium за 29%.

„Шпар" - Австрија, ќерка-фирма во состав на холандската групација, годинава планира да вложи 700 милиони евра, за развој на нови дистрибутивни центри во италија и за понатамошно проширување на меѓународните пазари.


Назад
 
 
 
 
back to top