IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 13.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Австрија: Пораст на „Шпар“ од 6,5% по проширувањето

23.02.2018

Трговскиот синџир „Шпар" - Австрија пријави бруто приходи од продажба во износ од 14,64 милијарди евра за 2017 година, што претставува пораст од 6,5% во споредба со годината пред тоа.

Во комапнијата оценуваат дека порастот е резултат на „силната експанзија", како и на преземањето на 40 трговски објекти на „Билла" во Хрватска.

На австрискиот пазар, групацијата ја зголемила продажбата за 4,6%, на 6,7 милијарди евра. Во истиот период, на пазарите во Италија, Унгарија, Словенија и во Хрватска, бил остварен пораст од 10%, на 5,36 милијарди евра.

Во развојот на продажната мрежа во текот на минатата година групацијата вложила 650 милиони евра, со што во портфолиото на „Шпар" сега има 175 хипермаркети Interspar, и 2.689 супермаркети Spar и Eurospar, 210 спортски продавници Hervis и 29 трговски центри.

Во истиот период е забележан пораст на приватните трговски марки на „Шпар" за 7,4%. Така, органскиот бренд Spar Natur пораснал за 20%, а Spar Premium за 29%.

„Шпар" - Австрија, ќерка-фирма во состав на холандската групација, годинава планира да вложи 700 милиони евра, за развој на нови дистрибутивни центри во италија и за понатамошно проширување на меѓународните пазари.


Назад
 
 
 
 
back to top