IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 23.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

Хрватска: „Подравка“ со најдобри резултати во историјата

09.05.2018
Резултатите од неревидираниот извештај, за периодот од јануари до март 2018, предизвикаа големо задоволство кај Надзорниот одбор на групацијата затоа што, како што истакнаа, станува збор за најдобрите постигнати резултати во историјата на „Подравка".
Нето-добивката на групацијата „Подравка" за првото тримесечје изнесува околу 9,4 милиони евра, што претставува значителен пораст во споредба со истиот период минатата година кога се остварени 2,4 милиона евра.

Порастот на продажбата на асортиманот со контрола на оперативните трошоци резултира со двоцифрен пораст на профитабилноста на сите нивоа во работењето.
Приходите од продажбата изнесуваат 133,6 милиони евра, што претставува зголемување за 8,3% во споредба со истиот период минатата година. На порастот на приходите од продажбата во најголема мера влијаеше сегментот прехрана, каде што се остварени 106,7 милиони евра, што претставува пораст од 9,2%.

Во поглед на реализираните приходи по региони, најголем пораст е забележан во Централна Европа, и тоа за 15,9%, потоа во Источна Европа - 14,9%. Во Јадранскиот Регион, како еден од најзначајните за групацијата, забележан е пораст од 6,3%.

Фокусот на менаџментот за 2018 година останува ист: органски пораст, намалување на задолженоста и подобрување на интерната ефикасност.



Назад
 
 
 
 
back to top