IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 17.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Словенија: Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД

09.10.2018
Словенечката компанија „Перутнина Птуј" ќе се обиде да направи пробив на американскиот пазар со тоа што ќе почне да ги продава саламите Poli на таканаречените етно пазари на источниот брег на САД. 

Со овој бренд ги следиме луѓето кои ја познаваат нашата пилешка салама од поранешна Југославија, а сега живеат во странство. Со американскиот партнер веќе потпишавме договор за локално производство и дистрибуција, изјави Давид Вишењак, извршен директор за трговија во „Перутнина Птуј". 

Poli, Argeta I Vegeta се најсилните брендови на етничките пазари во оние делови на САД и Европа каде живеат емигранти од поранешна Југославија. 





Назад
 
 
 
 
back to top