IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 23.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

Италија: Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра

16.02.2018

Вкупните приходи од пазарот на вода во шишиња во Италија минатата година достигнале вредност од 2,8 милијарди евра, што претставува пораст за 1% во однос на 2016 година.

Според податоците на компанијата „Бевиталиа", на италијанскиот пазар работат 135 полнилници за вода, кои пласираат 255 брендови. Вкупното производство во 2017 година достигнало до 14 милијарди литри (скок од 13,8 милијарди литри во 2016 година), од кои 12,65 милијарди биле испиени во Италија, а остатокот биле извезени.

Со извоз во вредност од 480 милиони евра, Италија е вториот по големина извозник на вода, по Франција, чија извозна вредност изнесува 600 милиони евра. Извозниот лидер е познат по брендовите Evian на „Данон" и Perrier на „Нестле".

Природната минерална вода претставува 68% од вкупната пакувана вода што се консумира во Италија, додека 18% се газирана вода. Најголемиот дел од продажбата (69%) бил остварен во хипермаркетите, супермаркетите и во дисконтите, по кои следуваат каналот хорека (21%) и традиционалните продавници (10%). Во однос на пакувањето, водата се полни во ПЕТ-амбалажа (81%), стаклени шишиња (17%) и во други видови (2%).

Лидери на пазарот

Осумте водечки производители – „Санпелегрино Нестле вотерс", „Сан Бенедето", „Фонти ди Винадио", „Норда", „Лете", „Ферареле", „Ко.Џе.Ди" и „Спумадор", го држат мнозинскиот дел од пазарниот удел (73,5%), со вкупно количество од 10,29 милијарди литри годишно.

Групацијата „Санпелегрино" ја потврди лидерската позиција со остварениот приход од 895 милиони евра и со пазарен удел од 18,6%. Во текот на последните неколку години, компанијата ја заокружи стратегијата на регионално дезинвестирање на работењето, ставајќи го фокусот на националните и на меѓународните брендови, како што се San Pellegrino, Acqua Panna, Levissima и Nestlé Vera.

„Сан Бенедето" се наоѓа на второто место, со приход од 592 милиони и со пазарен удел од 17,1%. Полнилниците продолжуваат со територијално проширување и досега компанијата поседува шест производствени погони за брендовите San Benedetto, Guizza, Acqua di Nepi, Cutolo Rionero, Pura da Roccia и Antica Fonte da Salute.

Приходот на третата по големина компанија – „Фонти ди Винадио", која воедно е и најбрзорастечка, минатата година досстигнал до 300 милиони евра.

Според Асоцијацијата на индустријата за минерална вода „Минераква", просечната годишна потрошувачка на пакувана вода во Италија изнесува 20 литри по жител, што отвора голем простор за понатамошен пораст.

Извор: www.esmmagazine.com

Назад
 

 
 
 
back to top