IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 25.02.2018 || „Маџид ал Футам“ отвора уште 100 објекти „Карфур“  |  „Диа“ оствари бруто-продажба во износ од 10 милијарди евра  |  Рамљак поднесе неотповиклива оставка  |  Пораст на „Шпар“ од 6,5% по проширувањето  |  За 40-от роденден, Стоби Флипс во вселената  |  Успешно спроведена докапитализација на „Бадел 1862“  |  „Нектар“ закупи најголемо земјиште во Владичин Хан  |  „Фереро“ ќе лансира сладолед Kinder, кој ќе го произведува „Унилевер“  |  dm најави партнерство со „Деметер“  |  „Универекспорт“ ја демантираше поврзаноста со лажната наградна игра  |  „Рекит Бенкисер“ најавува финансиско заздравување  |  Наскоро лабораторија за контрола на квалитетот на карловачките вина  |  „Алди норд“ и „Алди зид“ ќе соработуваат во натпреварот со „Лидл“  |  Турци заинтересирани за изградба на најголемата кланица  |  „Амазон“ отвора неколку дистрибутивни центри  |  Американците се „жедни“ за Corona  |   „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |   ||
   

Македонија: Отворен е „Гранап“ во Аеродром

11.09.2017

Новиот маркет „Гранап", лоциран на улицата Вангел Тодоровски бр. 5, спроти поликлиника „Јане Сандански" во скопската населба Аеродром, беше отворен последната сабота од август.

Седмиот по ред „Гранап" зафаќа вкупна површина од 200 квадратни метри. Во асортиманот на новиот објект, кој го сочинуваат повеќе од 6.000 различни производи, застапени се сите категории производи како и во преходните маркети на трговецот. Бројот на вработени гранапчии е 12, а потрошувачите може да се услужуваат на две наплатни каси.

Комерцијалниот менаџер Дијана Цанeвска, вели дека ретро-моментот  во „Гранап" ги погодува чувствата на луѓето поврзани со минатото и со годините на детството: Тоа е времето кога не постоеја драгстори и молови, туку гранапи – симпатични мали продавничиња, во кои се наоѓаа основните производи за дома: брашно, шеќер, сол, јуфки, маргарин и прашок за перење, вели таа и додава: Идејата на „Гранап" е враќање на малата продавица во секојдневието на нашите луѓе и местото, каде што ќе се потроши помалку време за купување, а ќе се заврши работа. Го отворивме седмиот „Гранап", сакајќи да ја доближиме неговата приказна и до жителите на овој дел од градот, кои ги очекуваме на маалска дружба.

Отворањето на маркетот беше посветено на најмалите – присутните дечиња се забавуваа заедно со Златно славејче, се запознаваа со чудесните животни на Војо, боеја во боенките „Гранап" и уживаа во многу други забавни активности.


Назад
 

 
 
 
back to top