IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 23.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

Македонија: Основан е Клуб на извозници

07.12.2017

Конститутивната седница на Клубот на извозници при Стопанската комора на Македонија се одржа во вторникот.

Клубот ќе функционира како посебна форма на организирање и работење при Комората, чиишто приоритети ќе бидат насочени на помагање на членовите во надворешно-трговското работење. Целта ќе биде развивање на трговските контакти и насочување на извозно-увозните можности за повисоки облици на соработка и надминување на проблемите, кои во моментот се пречка за зголемувањето на извозот на домашните компании.

Нецаринските бариери, различните прописи, неусогласените законодавни системи, недоволното знаење за критериумите на извозните пазари, продажни канали, логистика и услови за испорачување, недостатокот од маркетиншки и продажни вештини, се само дел од предизвиците со кои компаниите-членки на Стопанската комора се соочуваат кога извезуваат во соседните пазари.

На конститутивната седница се усвои Програмата за работа, која ќе биде насочена на развивање и унапредување на соработката со надлежните институции во земјата и во странство, продлабочување на меѓународните активности преку промоција на извозно ориентираните компании, како и едукативни настани, преку кои ќе се споделуваат искуства и знаења од домашни и странски експерти за зголемување на конкурентноста на македонските компании на странските пазари.

Истовремено, сите други форми на организирање и на работење, што во моментот функционираат во рамките на Комората, чијшто предмет на работење опфаќа активности за унапредување на соработката со одредени земји/подрачја, ќе се присоединат кон Клубот на извозници.

За претседател на Клубот, со мандат од две години, е избран Глигор Цветанов, извршен директор на „Макпрогрес", а Горан Антевски од компанијата „Раде Кончар – ТЕП" е избран за потпретседател.


Назад
 
 
 
 
back to top