IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 17.01.2018 || „Маркс & Спенсер“ го продаде бизнисот во Хонг Конг  |  „Лакталис“ повлекува 12 милиони пакувања млеко за бебиња  |  „Атлантик група“ ја презема дистрибуцијата на „Марс“  |  Пазарџиите ќе работат со лиценци  |  „Агрокор“ ја демантира продажбата на маркетите „Конзум“  |  „Нестле“ го продава кондиторскиот сегмент  |  „Кауфланд“ ќе отвори 15 супермаркети во Молдавија  |  „Волмарт“ ја зголемува платата на работниците  |  „Скопски пазар“ излегува од бизнисот со маркети  |  Тина Пухало Грладиновиќ нов директор на „К пивовари“  |  Нови инвестиции и зголемена добивка на „Витаминка“ во 2018  |  Работењето на „Агрокор“ бележи позитивни резултати  |  Diet Coke со 4 нови вкусови и со поинаков изглед  |  „Млинотест“ наскоро со нова фабрика  |  „Карлсберг БХ“ официјален дистрибутер на пивото Erdinger   |  „Молсон корс“ го купува „Аспал“  |  Пораст на продажните цени на индустриските производи во ноември  |  Зголемени трошоците за живот и малопродажните цени на годишно ниво  |  „Лидл“ станува урбан  |  „Колид с тим“ ексклузивен увозник и дистрибутер на „Беље“  |   ||
   

Македонија: Основан е Клуб на извозници

07.12.2017

Конститутивната седница на Клубот на извозници при Стопанската комора на Македонија се одржа во вторникот.

Клубот ќе функционира како посебна форма на организирање и работење при Комората, чиишто приоритети ќе бидат насочени на помагање на членовите во надворешно-трговското работење. Целта ќе биде развивање на трговските контакти и насочување на извозно-увозните можности за повисоки облици на соработка и надминување на проблемите, кои во моментот се пречка за зголемувањето на извозот на домашните компании.

Нецаринските бариери, различните прописи, неусогласените законодавни системи, недоволното знаење за критериумите на извозните пазари, продажни канали, логистика и услови за испорачување, недостатокот од маркетиншки и продажни вештини, се само дел од предизвиците со кои компаниите-членки на Стопанската комора се соочуваат кога извезуваат во соседните пазари.

На конститутивната седница се усвои Програмата за работа, која ќе биде насочена на развивање и унапредување на соработката со надлежните институции во земјата и во странство, продлабочување на меѓународните активности преку промоција на извозно ориентираните компании, како и едукативни настани, преку кои ќе се споделуваат искуства и знаења од домашни и странски експерти за зголемување на конкурентноста на македонските компании на странските пазари.

Истовремено, сите други форми на организирање и на работење, што во моментот функционираат во рамките на Комората, чијшто предмет на работење опфаќа активности за унапредување на соработката со одредени земји/подрачја, ќе се присоединат кон Клубот на извозници.

За претседател на Клубот, со мандат од две години, е избран Глигор Цветанов, извршен директор на „Макпрогрес", а Горан Антевски од компанијата „Раде Кончар – ТЕП" е избран за потпретседател.


Назад
 

 
 
 
back to top