IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 13.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Свет: „Оркла“ ја купува „Хелт анд спортс нутришн груп“

04.12.2017

Норвешкиот прехранбен производител „Оркла" најави аквизиција со шведската компанија „Хелт анд спортс нутришн груп" (ХСНГ).

Како што соопштуваат од компанијата, „Оркла" планира да инвестира во е-продавниците на ХСНГ – Gymgrossisten и Bodystore. Првата ги таргетира спортистите и активните спортски ентузијасти, а втората нуди производи за луѓето со повисока свест за здравјето и за благосостојбата. Двете интернет-страници заедно имаат околу 24 милиони посетители годишно, што ја прави ХСНГ најголемата е-компанија за здрава и спортска исхрана во Скандинавскиот Регион.

ХСНГ, во која работат 170 луѓе, досега беше во сопственост на „Клиро груп". Седиштето на компанијата е во Стокхолм, а во Тролхетан, компанијата има логистички центар на околу 12.700 квадратни метри.

„Оркла" има своја програма за здравје, одвоена во посебен оддел – „Оркла кер", во чиешто портфолио има диететски производи, спортска исхрана и производи за одржување на тежината.

Целта на „Оркла" е зајакнување на фокусот на дигиталниот маркетинг и на продажбата, а со оваа аквизиција, веруваме дека ќе им се приближиме на поголем број активни потрошувачи, изјави Стиг Еберт Нилсен, извршен потпретседател и директор на „Оркла кер".

Од компанијата соопштуваат дека ХСНГ ќе работи како посебна единица во одделот „Оркла кер". Вредноста на договорот изнесува 36,6 милиони евра, без долгови.


Назад
 
 
 
 
back to top