IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 17.01.2018 || „Маркс & Спенсер“ го продаде бизнисот во Хонг Конг  |  „Лакталис“ повлекува 12 милиони пакувања млеко за бебиња  |  „Атлантик група“ ја презема дистрибуцијата на „Марс“  |  Пазарџиите ќе работат со лиценци  |  „Агрокор“ ја демантира продажбата на маркетите „Конзум“  |  „Нестле“ го продава кондиторскиот сегмент  |  „Кауфланд“ ќе отвори 15 супермаркети во Молдавија  |  „Волмарт“ ја зголемува платата на работниците  |  „Скопски пазар“ излегува од бизнисот со маркети  |  Тина Пухало Грладиновиќ нов директор на „К пивовари“  |  Нови инвестиции и зголемена добивка на „Витаминка“ во 2018  |  Работењето на „Агрокор“ бележи позитивни резултати  |  Diet Coke со 4 нови вкусови и со поинаков изглед  |  „Млинотест“ наскоро со нова фабрика  |  „Карлсберг БХ“ официјален дистрибутер на пивото Erdinger   |  „Молсон корс“ го купува „Аспал“  |  Пораст на продажните цени на индустриските производи во ноември  |  Зголемени трошоците за живот и малопродажните цени на годишно ниво  |  „Лидл“ станува урбан  |  „Колид с тим“ ексклузивен увозник и дистрибутер на „Беље“  |   ||
   

Свет: „Оркла“ ја купува „Хелт анд спортс нутришн груп“

04.12.2017

Норвешкиот прехранбен производител „Оркла" најави аквизиција со шведската компанија „Хелт анд спортс нутришн груп" (ХСНГ).

Како што соопштуваат од компанијата, „Оркла" планира да инвестира во е-продавниците на ХСНГ – Gymgrossisten и Bodystore. Првата ги таргетира спортистите и активните спортски ентузијасти, а втората нуди производи за луѓето со повисока свест за здравјето и за благосостојбата. Двете интернет-страници заедно имаат околу 24 милиони посетители годишно, што ја прави ХСНГ најголемата е-компанија за здрава и спортска исхрана во Скандинавскиот Регион.

ХСНГ, во која работат 170 луѓе, досега беше во сопственост на „Клиро груп". Седиштето на компанијата е во Стокхолм, а во Тролхетан, компанијата има логистички центар на околу 12.700 квадратни метри.

„Оркла" има своја програма за здравје, одвоена во посебен оддел – „Оркла кер", во чиешто портфолио има диететски производи, спортска исхрана и производи за одржување на тежината.

Целта на „Оркла" е зајакнување на фокусот на дигиталниот маркетинг и на продажбата, а со оваа аквизиција, веруваме дека ќе им се приближиме на поголем број активни потрошувачи, изјави Стиг Еберт Нилсен, извршен потпретседател и директор на „Оркла кер".

Од компанијата соопштуваат дека ХСНГ ќе работи како посебна единица во одделот „Оркла кер". Вредноста на договорот изнесува 36,6 милиони евра, без долгови.


Назад
 

 
 
 
back to top