IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 17.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Велика Британија: „Номад фудс“ ја презема „Ент Бесис“

07.06.2018

Прехранбената компанија „Номад фудс" во понеделникот објави дека склучила договор за преземање на британскиот производител на пакувана храна „Ент Бесис" од „Вилијам Џексон & сан" за 240 милиони евра.

Аквизицијата на „Ент Бесис", компанија позната по своите јоркшир пудинзи и смрзнати компири, ќе ја зајакне позицијата на „Номад фудс" во Обединетото Кралство, која на британскиот пазар е присутна со смрзнатите производи Birds Eye и со брендот пици Goodfella's.

Ѝ посакуваме добредојде на „Ент Бесис" во „Номад фудс". Познатите брендови на „Ент Бесис", позитивните вредности и силните квалификации одлично се вклопуваат во нашето постојно портфолио, коментира Стефан Десхимакер, главен извршен директор на „Номад фудс".

Тој додава дека со втората аквизиција годинава, по преземањето на сопственикот на Goodfella's – „Грин ајл фудс" во април, „Номад фудс" е чекор поблиску до целта да ја трансформира категоријата смрзната храна и да изгради портфолио со најдобри брендови во категоријата: „Ент Бесис" значително го проширува нашето присуство со брендот компири, една од најголемите категории во смрзнатата храна, додавајќи уште една димензија на нашето растечко портфолио во Обединетото Кралство.


Назад
 
 
 
 
back to top