IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 23.07.2018 || „Луксол“ повторно работи  |  Трговски vs А-брендови  |  „Волмарт“ се повлекува од јапонскиот пазар  |   Нови бензиски пумпи на КТЦ  |  Добивката на „Плантаже“ изнесува 2,4 милиони евра  |  „Ошан“ воведе гласовен четбот за вино и храна  |  Нова франшизна продавница „Шпар партнер“  |  Специјално пиво по повод средбата Трамп-Путин  |  Доделени првите грантови за домашни компании  |  „Карлсберг“ отвора нова пиварница  |  Кинези ќе градат индустриски парк за овошје и зеленчук  |  Нов ИнфоЛогистички центар во Љубљана  |  „Велпро“ ќе ги поддржува малите трговци  |  Белград стана побогат за уште еден dm  |  Резултатите на „Пепсико“ се подобри од очекуваните  |  Кратошија меѓу најдобрите вина на британскиот пазар   |  „Интермарше“ за постари лица  |  Повисоки трошоци за живот и малопродажни цени во јуни  |  „Бимилк“ подари ново место за спорт и рекреација  |  „Унилевер“ го купи бугарскиот бренд сладоледи Denny  |   ||
   

Србија: „Нестле“ го продаде Cipiripi

07.05.2018
Како дел континуираната ревизија на портфолиото, „Нестле" во Србија најави потпишување на договор за продажба на локалниот кондиторски бренд Cipiripi на компанијата „Параќинка".

Како што е најавено, трансакцијата, која вклучува чоколадни табли и кремови Cipiripi, ќе биде објавена кон крајот на вториот квартал од 2018 година, по завршувањето на вообичаените одобрувања и завршни услови.

Од компанијата порачуваат дека трансакцијата нема да влијае на работните места во компанијата „Нестле адриатик".

Cipiripi има долга и богата историја, со повеќе од 27 години присуство во Србија и е синоним за убави спомени од детството. Во „Параќинка", која е членка на дистрибуциската групација „Силбо", пронајдовме исклучителен дом за нашиот кондиторски бренд, кој ќе напредува и понатаму. Истовремено, ова ѝ овозможува на компанијата „Нестле" повеќе да се фокусира на кондиторскиот асортиман на своите познати брендови Kit Kat, Lion, Smarties и After Eight кај кои планираме иден силен пораст, рече Јана Михајлова, регионален директор на „Нестле" за пазарите во Југоисточна Европа.

„Нестле" е посветена во работењето во Србија, каде е присутна веќе 25 години, има фабрика во Сурчин и вработува 547 луѓе. Компанијата бара можности да го подобрува работењето, да го оцени своето портфолио и да создаде вредност во заедницата каде што работи, истакнаа од компанијата.



Назад
 
 
 
 
back to top