IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 24.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

Србија: „Нестле“ го продаде Cipiripi

07.05.2018
Како дел континуираната ревизија на портфолиото, „Нестле" во Србија најави потпишување на договор за продажба на локалниот кондиторски бренд Cipiripi на компанијата „Параќинка".

Како што е најавено, трансакцијата, која вклучува чоколадни табли и кремови Cipiripi, ќе биде објавена кон крајот на вториот квартал од 2018 година, по завршувањето на вообичаените одобрувања и завршни услови.

Од компанијата порачуваат дека трансакцијата нема да влијае на работните места во компанијата „Нестле адриатик".

Cipiripi има долга и богата историја, со повеќе од 27 години присуство во Србија и е синоним за убави спомени од детството. Во „Параќинка", која е членка на дистрибуциската групација „Силбо", пронајдовме исклучителен дом за нашиот кондиторски бренд, кој ќе напредува и понатаму. Истовремено, ова ѝ овозможува на компанијата „Нестле" повеќе да се фокусира на кондиторскиот асортиман на своите познати брендови Kit Kat, Lion, Smarties и After Eight кај кои планираме иден силен пораст, рече Јана Михајлова, регионален директор на „Нестле" за пазарите во Југоисточна Европа.

„Нестле" е посветена во работењето во Србија, каде е присутна веќе 25 години, има фабрика во Сурчин и вработува 547 луѓе. Компанијата бара можности да го подобрува работењето, да го оцени своето портфолио и да создаде вредност во заедницата каде што работи, истакнаа од компанијата.



Назад
 
 
 
 
back to top