IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 24.06.2018 || „Крафт-Хајнц“ го продава Complan?  |  Отворена е 100. „Бипа“  |  „Кока-кола“ го проширува погонот во Унгарија  |  „Прилепска пиварница“ донира за Центрите за аутизам  |  „Збербанк“ ќе биде сопственик на 39,2% од „Агрокор“  |  „НТ Болеро“ отвори погон за преработка на овошје во Топола  |  „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта  |  Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |   ||
   

Свет: „Нестле“ ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња

17.11.2017

Швајцарскиот прехранбен гигант „Нестле" објави дека ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња, за да ги подобри своите резултати.

Оваа одлука е донесена пет месеци откако извршниот директор Марк Шнајдер ја наведе категоријата како еден од приоритетите за пораст во иднина.

Од „Нестле" соопштуваат дека бизнисот со храна за бебиња, кој е основан пред повеќе од 150 години, од 1 јануари следната година ќе биде повеќе регионално управуван, отколку глобално. Притоа, ќе биде создадена „стратешка деловна единица" за одржување на глобалната стратегија, која ќе управува со иновациите, управувањето со квалитетот, усогласеноста и со глобалниот капацитет за производство. Менаџерите на бизнисот со храна за бебиња ќе бидат наведени посебно за трите региони (Европа, Америка и Азија) и ќе имаат за цел да ја имплементираат стратегијата на локалните пазари.

Пофлексибилната и поефикасна структура ќе ѝ овозможи на компанијата да реагира побрзо на промените на навиките на локалните потрошувачи, како и на развојните регулативи. Со новата организација, веруваме дека бизнисот ќе има забрзан органски пораст и подобри перформанси, соопштуваат од „Нестле".

Според „Фајненшал тајмс", овој потег е стратегија на компанијата, за подобро да се натпреварува со локалните конкуренти и со стартап-компаниите.


Назад
 
 
 
 
back to top