IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 21.08.2018 || АХВ има список од 30 можни производители на ГМО ориз  |  Акцизите за цигари и алкохол нема да се плаќаат однапред  |  „Хенкел“ оствари добри резултати во вториот квартал годинава  |  ДИС отвори два маркета во Параќин  |  Законот за петокраката може да го забрани Heineken  |  „Констелејшн брендс“ вложува 5 милијарди долари во марихуана  |  Скопско ги враќа маалските дружби во Карпош  |  Нов начин на пакување на бананите  |  Наскоро ќе се знае судбината на „Равница“  |  Во Србија храната се купува на одложено  |  „Унилевер“ има нов логистички партнер  |  Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче  |  „Шпар“ ќе отвори уште 80 објекти  |  Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |   ||
   

Хрватска: Намалена нето-добивката на „Подравка“ во 2017 година

05.03.2018
Групацијата „Подравка" во 2017 година оствари нето-добивка од околу 7,2 милиони евра, дури 70,2% помалку во споредба со 2016 година, кога изнесуваше 24,4 милиони евра.
На движењето на приходите од продажбата во најголем дел влијаеше: немањето програма за дезинвестирање на пијалаци како во минатите години, остварувањето на еднократната продажба на стокови резерви во Министерството за стопанство во 2016 година и идентификување на неконзистентноста во третманот на евидентирање на приходите на пазарот во Русија. Без наведените влијанија, „Подравка" можеше да оствари пораст од 1,2 отсто во споредба со една година претходно.

Кога станува збор за реализација на приходите од продажбата на странските пазари, од компанијата особено го истакнуваат порастот од 9,4% во Источна Европа.

Бруто-добивката на групацијата во наведениот период изнесува 199,4 милиони евра, додека остварената нето-добивка 7,3 милиони евра. Профитабилноста на „Подравка" е под влијание на одлуките што во 2017 година имаа негативно влијание на профитабилноста, но беа предуслов за создавање на одржлив и профитабилен пораст на работењето, стои во соопштението на компанијата.

Приходите во сегментот прехрана изнесуваа околу 436 милиони евра. Во сегментот фармација забалежан е пораст од 6,4% во споредба со 2016 година - 116,6 милиони евра.

На наведениот пораст најмногу влијаеше порастот од продажбата на сопствените брендови од 6,9%.



Назад
 
 
 
 
back to top