IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 20.05.2018 || Едукативен и инспиративен ден за паметење  |  Утре се одржува 4. FMCG Summit Скопје 2018  |  „Игло“ ја зголеми продажбата за 15%  |  Ванилата поскапа од среброто  |  Нова инвестиција на „Даути комерц“  |  Потрошувачите ги избраа производите на годината  |  „Хенкел“ останува посветен на продолжување на порастот  |  Цените на индустриските производи пониски на месечно, повисоки на годишно ниво  |  Решенија за поефикасно и поефективно работење  |  Преработувачите очекуваат поголема конкурентност на домашниот пазар  |  „Монделез“ го презема „Тејтс бејк шоп“  |  „Нестле“ ќе го продава кафето на „Старбакс“  |  Плаќање со мобилен телефон во „Меркатор“   |  Се укинуваат временските ограничувања за продажба на алкохол  |  Потрошувачката на пиво е најголема во последните пет години  |  „Подравка“ со најдобри резултати во историјата  |  Суперлативи од „Вајн адвокејт“ за три вина на „Стоби“  |  „Виталиа“ ќе вработува ученици по нивното матурирање   |  „Меркатор“ забележа загуба од 181 милион евра  |  „Лидл“ им ги зголеми платите на вработените  |   ||
   

Хрватска: Намалена нето-добивката на „Подравка“ во 2017 година

05.03.2018
Групацијата „Подравка" во 2017 година оствари нето-добивка од околу 7,2 милиони евра, дури 70,2% помалку во споредба со 2016 година, кога изнесуваше 24,4 милиони евра.
На движењето на приходите од продажбата во најголем дел влијаеше: немањето програма за дезинвестирање на пијалаци како во минатите години, остварувањето на еднократната продажба на стокови резерви во Министерството за стопанство во 2016 година и идентификување на неконзистентноста во третманот на евидентирање на приходите на пазарот во Русија. Без наведените влијанија, „Подравка" можеше да оствари пораст од 1,2 отсто во споредба со една година претходно.

Кога станува збор за реализација на приходите од продажбата на странските пазари, од компанијата особено го истакнуваат порастот од 9,4% во Источна Европа.

Бруто-добивката на групацијата во наведениот период изнесува 199,4 милиони евра, додека остварената нето-добивка 7,3 милиони евра. Профитабилноста на „Подравка" е под влијание на одлуките што во 2017 година имаа негативно влијание на профитабилноста, но беа предуслов за создавање на одржлив и профитабилен пораст на работењето, стои во соопштението на компанијата.

Приходите во сегментот прехрана изнесуваа околу 436 милиони евра. Во сегментот фармација забалежан е пораст од 6,4% во споредба со 2016 година - 116,6 милиони евра.

На наведениот пораст најмногу влијаеше порастот од продажбата на сопствените брендови од 6,9%.



Назад
 

 
 
 
back to top