IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 23.06.2018 || „Крафт-Хајнц“ го продава Complan?  |  Отворена е 100. „Бипа“  |  „Кока-кола“ го проширува погонот во Унгарија  |  „Прилепска пиварница“ донира за Центрите за аутизам  |  „Збербанк“ ќе биде сопственик на 39,2% од „Агрокор“  |  „НТ Болеро“ отвори погон за преработка на овошје во Топола  |  „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта  |  Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |   ||
   

Велика Британија: „Монделез“ ја проширува програмата „Коко лајф“

04.09.2017

„Монделез интернационал" најави дека ја проширува програмата за одржливост „Коко лајф" преку новото партнерство меѓу брендот Cadbury и фондацијата „Фертрејд".

Сите чоколада Cadbury во Велика Британија и во Ирска од мај следната година ќе бидат опфатени со програмата за производство од одржливи извори, односно ќе се произведуваат од какао од одржливи ресурси.

До 2019 година, чоколадата Cadbury ќе бидат брендирани со Cocoa Life, односно повеќе нема да го имаат знакот Fairtrade. Со фондацијата „Фертрејд" брендот ќе соработува на изработка на нови програми за подобрување на иднината на земјоделските заедници.


Назад
 
 
 
 
back to top