IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 23.11.2017 || Просечната нето-плата во септември – 23.229 денари  |  Голем пораст за приватните трговски марки на „Теско“  |  Амазон оди „во шопинг“  |  „Попова кула“ со добивка од 4,8 милиони денари  |  Задолжителна квота за жени во управувањето со компаниите  |  „Дониа“ наградена со јубилејно признание  |  „Алибаба“ со нова инвестиција од 2,9 милијарди долари   |  Почнува втората потрага по „Добри брендови“  |  „Хол фудс“ со поголеми снижувања за премиум членовите на „Амазон“  |  „Тиквеш“ го претстави годинашното младо вино  |  Argeta веќе се произведува и во САД  |  Поповолна економска состојба во преработувачката индустрија во октомври   |  Зголемен прометот во индустријата во септември  |  Деловни средби за нови партнерства  |  Унапредување на трговските односи меѓу двете земји  |  „Нестле“ ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња  |  „Нимрод“ е втор снабдувач со дивеч во Европа  |  Крањските колбаси собраа 1.200 посетители  |  „Кооп“ воведува свинско без антибиотици  |  Месото најскапо во Швајцарија  |   ||
   

Велика Британија: „Монделез“ ја проширува програмата „Коко лајф“

04.09.2017

„Монделез интернационал" најави дека ја проширува програмата за одржливост „Коко лајф" преку новото партнерство меѓу брендот Cadbury и фондацијата „Фертрејд".

Сите чоколада Cadbury во Велика Британија и во Ирска од мај следната година ќе бидат опфатени со програмата за производство од одржливи извори, односно ќе се произведуваат од какао од одржливи ресурси.

До 2019 година, чоколадата Cadbury ќе бидат брендирани со Cocoa Life, односно повеќе нема да го имаат знакот Fairtrade. Со фондацијата „Фертрејд" брендот ќе соработува на изработка на нови програми за подобрување на иднината на земјоделските заедници.


Назад
 

 
 
 
back to top