IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 25.02.2018 || „Маџид ал Футам“ отвора уште 100 објекти „Карфур“  |  „Диа“ оствари бруто-продажба во износ од 10 милијарди евра  |  Рамљак поднесе неотповиклива оставка  |  Пораст на „Шпар“ од 6,5% по проширувањето  |  За 40-от роденден, Стоби Флипс во вселената  |  Успешно спроведена докапитализација на „Бадел 1862“  |  „Нектар“ закупи најголемо земјиште во Владичин Хан  |  „Фереро“ ќе лансира сладолед Kinder, кој ќе го произведува „Унилевер“  |  dm најави партнерство со „Деметер“  |  „Универекспорт“ ја демантираше поврзаноста со лажната наградна игра  |  „Рекит Бенкисер“ најавува финансиско заздравување  |  Наскоро лабораторија за контрола на квалитетот на карловачките вина  |  „Алди норд“ и „Алди зид“ ќе соработуваат во натпреварот со „Лидл“  |  Турци заинтересирани за изградба на најголемата кланица  |  „Амазон“ отвора неколку дистрибутивни центри  |  Американците се „жедни“ за Corona  |   „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |   ||
   

Велика Британија: „Монделез“ ја проширува програмата „Коко лајф“

04.09.2017

„Монделез интернационал" најави дека ја проширува програмата за одржливост „Коко лајф" преку новото партнерство меѓу брендот Cadbury и фондацијата „Фертрејд".

Сите чоколада Cadbury во Велика Британија и во Ирска од мај следната година ќе бидат опфатени со програмата за производство од одржливи извори, односно ќе се произведуваат од какао од одржливи ресурси.

До 2019 година, чоколадата Cadbury ќе бидат брендирани со Cocoa Life, односно повеќе нема да го имаат знакот Fairtrade. Со фондацијата „Фертрејд" брендот ќе соработува на изработка на нови програми за подобрување на иднината на земјоделските заедници.


Назад
 

 
 
 
back to top