IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 13.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Македонија: Многу производители, а малку органска храна во маркетите

14.03.2018

И покрај 500 регистрирани производители на органска храна во Македонија, домашните органски производи се сè уште малку застапени во супермаркетите.

 

Ова беше констатирано на средбата на претставници на производителите на органска храна, на граѓанските здруженија и од трговските синџири „Веро", „Тинекс" и „Рамстор",што се одржа деновиве во Стопанската комора на Македонија.

Според Организацијата на потрошувачите, трговските синџири покажуваат сè поголем интерес за пласман на органски производи, пред сè, поттикнати од зголемениот интерес за нив, особено од помладата популација.

За поголемо присуство на органската храна од домашно производство на полиците во супермаркетите, беше констатирано дека треба да се зголеми контролата на пазарот и се потребни гаранции дека тоа што се продава ги задоволува стандардите и правилата за производство на органска храна.

Меѓу причините, беа посочени и немањето  откупни центри, малите произведени количини и непостојаноста на изгледот и квалитетот на свежите производи.


Назад
 
 
 
 
back to top