IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 21.04.2018 || „Млин и пекара Љубаче“ со нова инвестиција  |  Natur Premium пристигнува на македонскиот пазар  |  „Монделез“ вложува 90 милиони евра во „фабрика на иднината“  |  „Рамстор“ го отвори 25.маркет  |  „Хенкел“ отвори нова фабрика Somat во Крушевац  |  „Сан Пелегрино“ со приход од 895 милиони евра  |  „Карфур“ ги отвори првите пунктови испорака за пешаци  |  „Персу“ ги повика локалните производители да соработуваат  |  „Кимберли Кларк“ ќе го проширува капацитетот во Алабама  |  „Витамин“ на саемот во Мостар  |  Владимир Косијер нов генерален директор на „Пивара Скопје“  |  „Амазон“ е во преговори со авио-превозникот „Азул“  |  „Домаќа трговина“ со ново место за пазарење  |  Клучно одобрување на „Бајер“ за „Монсанто“  |  „Витаминка“ го рестартира производството на Брилијант  |  Во Сплит отворен првиот супермаркет „Шпар гурмет“  |  Розовиот Kit Kat пристигнува и во Европа  |  „Млекарнa Целеиа“ забележа пораст од 9%  |  „Ошан“ лансира нов формат во Украина  |  „Мирана“ ја купи „Аронија здрава храна“  |   ||
   

Велика Британија: „Милер“ вложува во производи без лактоза

10.04.2018

Со новата линија Müller Corner, која е наменета за луѓето што се интолерантни на лактоза, млечната компанија „Милер" направи влез во категоријата јогурти без лактоза.

Новиот јогурт со два вкуса – јагода и црвена цреша, ќе биде достапен во супермаркетите во Велика Британија од следниот месец.

Од „Милер" велат дека развојот е воден од визијата и препознавањето на потенцијалот за пораст на категоријата производи без лактоза за повеќе од 250 милиони евра до 2020 година. Освен тоа, од компанијата соопштија и дека количеството на шеќер во јогуртите на британскиот пазар е намалено за 13,5% од 2015 година.

Минатиот септември, „Милер" го најави тригодишниот план за вложување на 100 милиони фунти (околу 115 милиони евра) во бизнисот во Велика Британија за проширување на брендираните производи и за лансирање на нови линии приватни трговски марки.

Извор: www.esmmagazine.com  


Назад
 

 
 
 
back to top