IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 21.08.2018 || АХВ има список од 30 можни производители на ГМО ориз  |  Акцизите за цигари и алкохол нема да се плаќаат однапред  |  „Хенкел“ оствари добри резултати во вториот квартал годинава  |  ДИС отвори два маркета во Параќин  |  Законот за петокраката може да го забрани Heineken  |  „Констелејшн брендс“ вложува 5 милијарди долари во марихуана  |  Скопско ги враќа маалските дружби во Карпош  |  Нов начин на пакување на бананите  |  Наскоро ќе се знае судбината на „Равница“  |  Во Србија храната се купува на одложено  |  „Унилевер“ има нов логистички партнер  |  Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче  |  „Шпар“ ќе отвори уште 80 објекти  |  Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |   ||
   

Велика Британија: „Милер“ вложува во производи без лактоза

10.04.2018

Со новата линија Müller Corner, која е наменета за луѓето што се интолерантни на лактоза, млечната компанија „Милер" направи влез во категоријата јогурти без лактоза.

Новиот јогурт со два вкуса – јагода и црвена цреша, ќе биде достапен во супермаркетите во Велика Британија од следниот месец.

Од „Милер" велат дека развојот е воден од визијата и препознавањето на потенцијалот за пораст на категоријата производи без лактоза за повеќе од 250 милиони евра до 2020 година. Освен тоа, од компанијата соопштија и дека количеството на шеќер во јогуртите на британскиот пазар е намалено за 13,5% од 2015 година.

Минатиот септември, „Милер" го најави тригодишниот план за вложување на 100 милиони фунти (околу 115 милиони евра) во бизнисот во Велика Британија за проширување на брендираните производи и за лансирање на нови линии приватни трговски марки.

Извор: www.esmmagazine.com  


Назад
 
 
 
 
back to top