IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 15.10.2018 || „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |  „Цедевита“ доби концесија за вода   |   ||
   

Велика Британија: „Милер“ вложува во производи без лактоза

10.04.2018

Со новата линија Müller Corner, која е наменета за луѓето што се интолерантни на лактоза, млечната компанија „Милер" направи влез во категоријата јогурти без лактоза.

Новиот јогурт со два вкуса – јагода и црвена цреша, ќе биде достапен во супермаркетите во Велика Британија од следниот месец.

Од „Милер" велат дека развојот е воден од визијата и препознавањето на потенцијалот за пораст на категоријата производи без лактоза за повеќе од 250 милиони евра до 2020 година. Освен тоа, од компанијата соопштија и дека количеството на шеќер во јогуртите на британскиот пазар е намалено за 13,5% од 2015 година.

Минатиот септември, „Милер" го најави тригодишниот план за вложување на 100 милиони фунти (околу 115 милиони евра) во бизнисот во Велика Британија за проширување на брендираните производи и за лансирање на нови линии приватни трговски марки.

Извор: www.esmmagazine.com  


Назад
 
 
 
 
back to top