IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 20.05.2018 || Едукативен и инспиративен ден за паметење  |  Утре се одржува 4. FMCG Summit Скопје 2018  |  „Игло“ ја зголеми продажбата за 15%  |  Ванилата поскапа од среброто  |  Нова инвестиција на „Даути комерц“  |  Потрошувачите ги избраа производите на годината  |  „Хенкел“ останува посветен на продолжување на порастот  |  Цените на индустриските производи пониски на месечно, повисоки на годишно ниво  |  Решенија за поефикасно и поефективно работење  |  Преработувачите очекуваат поголема конкурентност на домашниот пазар  |  „Монделез“ го презема „Тејтс бејк шоп“  |  „Нестле“ ќе го продава кафето на „Старбакс“  |  Плаќање со мобилен телефон во „Меркатор“   |  Се укинуваат временските ограничувања за продажба на алкохол  |  Потрошувачката на пиво е најголема во последните пет години  |  „Подравка“ со најдобри резултати во историјата  |  Суперлативи од „Вајн адвокејт“ за три вина на „Стоби“  |  „Виталиа“ ќе вработува ученици по нивното матурирање   |  „Меркатор“ забележа загуба од 181 милион евра  |  „Лидл“ им ги зголеми платите на вработените  |   ||
   

Македонија: „Макпрогрес“ со големи инвестиции и иновации

07.03.2018
„Макпрогрес" свечено го пушти во употреба новиот погон за производство, преработка и пакување на брендот Фантазија. Од погонот во кој се инвестирани 650.000 евра ќе излегуваат полуготови миксови за слатки и солени колачи, кулинарски декорации и додатоци, како и зачини. 
На свечената манифестација во Виница, на која присуствуваа бројни соработници на „Макпрогрес", беа откриени и деталите од процесот на интеграција на работењето на прилепската „Дониа", која „Макпрогрес" ја купи пред пет месеци. 

Освен редизајнирање и унапредување на пакувањата, се работело и на усовршување на рецептурите на производите на „Дониа", преку заменување на вештачките состојки со природни, додавање поголем процент ореви и развој на нови производи. Традиционалниот крушевско-прилепски локум на „Дониа", според зборовите на извршниот директор на „Макпрогрес", Глигор Цветанов, е производ за кој постои голем интерес и со кој планираат освојување на многу регионални и светски пазари. 

Дел од производите на „Дониа" блиски на портфолиото на брендот Винчини, како едноставните бисквити, мешавините од колачи, гурабиите, ваниличките, на пазарот ќе продолжат да се пласираат во нови дизајни и под брендот Винчини. 

Сепак, најголемата новина што беше претставена од „Макпрогрес" е новиот бренд Фантазија, кој на пазарот носи иновативни производи, кои се во чекор со брзиот животен стил и нудат решение за постојаниот недостаток од време. Главните производи на Фантазија се готовите смеси за благи и солени колачи, палачинки и вафли, на чии рецептури се работело околу две години.  Во рамки на оваа линија имаме нешто што е новитет и наша иновација, на која особено сум горд – никаде во светот нема вакви миксови за солени мафини. Првпат „Макпрогрес" ја претставува Фантазија со три солени производи – солен мафин со семиња, со вкус на пица и солени крекери со овес и овесни снегулки, изјави Цветанов.

Со овие чекори „Макпрогрес" ја зацврстува својата позиција на пазарот и ги зголемува своите извозни капацитети, кои и досега успеваа да ги задоволат барањата за извоз во над 55 држави во светот. Како што велат од компанијата, нивна цел е до 2020 година двојно да го зголемат својот производствен капацитет во однос на 2014 година.



Назад
 

 
 
 
back to top