IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 17.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Македонија: „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди

13.06.2018

Производите на „Млекара Здравје" освоија 5 златни ѕвезди за квалитет и вкус од Меѓународниот институт за вкус и квалитет (iTQi).

Млекарницата го доби престижното признание „Superior Taste Award" со вкупно 5 златни ѕвезди, и тоа: 1 за мешаното сирење, 2 за јогуртот со 2,8% млечни масти и 2 за мешаниот кашкавал, соопштуваат од компанијата.

Меѓународниот институт за вкус и квалитет, со седиште во Брисел, е светска организација посветена на оценување на вкусот и квалитетот на прехранбените производи и пијалаци. Специјално избрани судии од 15 најпрестижни европски кулинарски и сомелиерски асоцијации ги оцениле производите на „Млекара Здравје" како исклучително квалитетни, со одличен вкус, кој остава силен впечаток кај потрошувачите. Производите се оценувале според категоријата, потеклото, нивото на квалитет и вкус, како и според диференцијација во однос на конкурентите. Притоа, секој тестиран производ, бил оценет според пет главни сензорни критериуми (прв впечаток, визија, мирис, текстура, вкус, вкус по проба).

Да се добие вакво признание на најпрестижниот кулинарски натпревар во светот е исклучително признание за „Млекара Здравје". Тоа е потврда дека и во земјава може да создадеме врвни млечни производи, кои ќе бидат конкурентни на светскиот пазар. Ова е признание за целиот тим на млекарницата, кој несебично, макотрпно и континуирано инвестира во сите сегменти од работењето, истакна Кристина Камчева-Стојческа, управител на компанијата.


Назад
 

 
 
 
back to top