IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 21.04.2018 || „Млин и пекара Љубаче“ со нова инвестиција  |  Natur Premium пристигнува на македонскиот пазар  |  „Монделез“ вложува 90 милиони евра во „фабрика на иднината“  |  „Рамстор“ го отвори 25.маркет  |  „Хенкел“ отвори нова фабрика Somat во Крушевац  |  „Сан Пелегрино“ со приход од 895 милиони евра  |  „Карфур“ ги отвори првите пунктови испорака за пешаци  |  „Персу“ ги повика локалните производители да соработуваат  |  „Кимберли Кларк“ ќе го проширува капацитетот во Алабама  |  „Витамин“ на саемот во Мостар  |  Владимир Косијер нов генерален директор на „Пивара Скопје“  |  „Амазон“ е во преговори со авио-превозникот „Азул“  |  „Домаќа трговина“ со ново место за пазарење  |  Клучно одобрување на „Бајер“ за „Монсанто“  |  „Витаминка“ го рестартира производството на Брилијант  |  Во Сплит отворен првиот супермаркет „Шпар гурмет“  |  Розовиот Kit Kat пристигнува и во Европа  |  „Млекарнa Целеиа“ забележа пораст од 9%  |  „Ошан“ лансира нов формат во Украина  |  „Мирана“ ја купи „Аронија здрава храна“  |   ||
   

Ирска: „Лидл“ ја намалува употребата на пластична амбалажа за трговските брендови

16.03.2018

„Лидл" – Ирска извести за новите цели за намалување на употребата на пластика при изработката на амбалажа за своите приватни трговски марки, како дел од поширооката стратегија за одржливост на работењето.

До 2022 година, дисконтниот синџир планира да ја намали употребата на пластична амбалажа за 20%, а до 2025 година, во план е стопроцентна употреба на рециклирана амбалажа, за која 50% од суровините ќе потекнуваат од рециклиран материјал.

„Лидл" се обврза и дека ќе ги исфрли микрозрната од козметичките производи и од средствата за одржување на домот од своите приватни трговски марки.

Џон Пол Скали, извршен директор на „Лидл" за Ирска и за Северна Ирска, изјави дека трговецот поставил амбициозни планови за намалување на пластичниот отпад. Во тој контекст, за да ги намали количествата амбалажа, „Лидл" го проширува и изборот на непакувано овошје и зеленчук. Понудата од „слободно овочје и зеленчук" ќе сочинува околу 25% од вкупната понуда на свежи производи во тој оддел.

Извор: www.esmmagazine.com  


Назад
 

 
 
 
back to top