IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 23.07.2018 || „Луксол“ повторно работи  |  Трговски vs А-брендови  |  „Волмарт“ се повлекува од јапонскиот пазар  |   Нови бензиски пумпи на КТЦ  |  Добивката на „Плантаже“ изнесува 2,4 милиони евра  |  „Ошан“ воведе гласовен четбот за вино и храна  |  Нова франшизна продавница „Шпар партнер“  |  Специјално пиво по повод средбата Трамп-Путин  |  Доделени првите грантови за домашни компании  |  „Карлсберг“ отвора нова пиварница  |  Кинези ќе градат индустриски парк за овошје и зеленчук  |  Нов ИнфоЛогистички центар во Љубљана  |  „Велпро“ ќе ги поддржува малите трговци  |  Белград стана побогат за уште еден dm  |  Резултатите на „Пепсико“ се подобри од очекуваните  |  Кратошија меѓу најдобрите вина на британскиот пазар   |  „Интермарше“ за постари лица  |  Повисоки трошоци за живот и малопродажни цени во јуни  |  „Бимилк“ подари ново место за спорт и рекреација  |  „Унилевер“ го купи бугарскиот бренд сладоледи Denny  |   ||
   

Ирска: „Лидл“ ја намалува употребата на пластична амбалажа за трговските брендови

16.03.2018

„Лидл" – Ирска извести за новите цели за намалување на употребата на пластика при изработката на амбалажа за своите приватни трговски марки, како дел од поширооката стратегија за одржливост на работењето.

До 2022 година, дисконтниот синџир планира да ја намали употребата на пластична амбалажа за 20%, а до 2025 година, во план е стопроцентна употреба на рециклирана амбалажа, за која 50% од суровините ќе потекнуваат од рециклиран материјал.

„Лидл" се обврза и дека ќе ги исфрли микрозрната од козметичките производи и од средствата за одржување на домот од своите приватни трговски марки.

Џон Пол Скали, извршен директор на „Лидл" за Ирска и за Северна Ирска, изјави дека трговецот поставил амбициозни планови за намалување на пластичниот отпад. Во тој контекст, за да ги намали количествата амбалажа, „Лидл" го проширува и изборот на непакувано овошје и зеленчук. Понудата од „слободно овочје и зеленчук" ќе сочинува околу 25% од вкупната понуда на свежи производи во тој оддел.

Извор: www.esmmagazine.com  


Назад
 
 
 
 
back to top