IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 23.07.2018 || „Луксол“ повторно работи  |  Трговски vs А-брендови  |  „Волмарт“ се повлекува од јапонскиот пазар  |   Нови бензиски пумпи на КТЦ  |  Добивката на „Плантаже“ изнесува 2,4 милиони евра  |  „Ошан“ воведе гласовен четбот за вино и храна  |  Нова франшизна продавница „Шпар партнер“  |  Специјално пиво по повод средбата Трамп-Путин  |  Доделени првите грантови за домашни компании  |  „Карлсберг“ отвора нова пиварница  |  Кинези ќе градат индустриски парк за овошје и зеленчук  |  Нов ИнфоЛогистички центар во Љубљана  |  „Велпро“ ќе ги поддржува малите трговци  |  Белград стана побогат за уште еден dm  |  Резултатите на „Пепсико“ се подобри од очекуваните  |  Кратошија меѓу најдобрите вина на британскиот пазар   |  „Интермарше“ за постари лица  |  Повисоки трошоци за живот и малопродажни цени во јуни  |  „Бимилк“ подари ново место за спорт и рекреација  |  „Унилевер“ го купи бугарскиот бренд сладоледи Denny  |   ||
   

САД: „Костко“ е подобар од другите дисконтери

15.03.2018

По анализата на финансиските резултати, „Костко" потврди дека е еден од најсилните дисконтни синџири во малопродажбата, но од компанијата велат дека постои оправдана загриженост за иднината на работењето.

Споредбените резултати од продажбата, кои се клучен показател за работењето, ги надминале прогнозите на аналитичарите во последниот фискален квартал и донеле приход и заработка повеќе од проекциите на „Вол стрит". Сепак, вредноста на акциите се намалила за 1%, што е знак дека инвеститорите бараат уверливи резултати, особено поради разочарувачките бројки што ги остварија „Волмарт", „Таргет" и „Долар три".

Иако „Костко" во најголем дел останал имун на пазарните освојувачки походи од „Амазон", „Вол стрит" сепак го поставува прашањето колку долго ќе трае таа предност. Засега, работењето на трговецот е стабилно и бележи пораст од месец во месец. „Костко" ја прошири понудата преку интернет и воведе нови опции за достава, со цел да покаже дека може да ја поддржи и е-трговијата.

Одлуката на „Волмарт" да затвори 63 продавници „Семс клаб",би можела да му донесе на „Костко" дополнителни приходи во износ од 1,8 милијарди долари.

Извор: www.esmmagazine.com


Назад
 
 
 
 
back to top