IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 15.10.2018 || „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |  „Цедевита“ доби концесија за вода   |   ||
   

Јапонија: „Кока-кола” ќе произведува алкохолен пијалак

08.03.2018

Компанијата „Кока-кола" првпат во своето 130-годишно постоење ќе почне со производство на алкохолен пијалак, кој ќе биде наменет за јапонскиот пазар.

Безалкохолниот гигант во моментов експериментира со производство на популарниот јапонски вид на алкохол во лименка чу-хај, кој се состои од ароматизирана газирана вода измешана со локалниот алкохолен пијалак шочу. Пијакакот содржи од 3% до 8% алкохол, што го прави популарен кај младите потрошувачи и кај жените, кои го користат како алтернатива за пивото.

Хорхе Гардуњо, директор на „Кока-кола" – Јапонија, изјави дека сè уште ја истражуваат можноста за производство на алкохолниот пијалак и дека чу-хај е насоката кон која би се движеле. Притоа, за почеток пијалакот ќе биде лансиран само во Јапонија, примарно поради тоа што се работи за пијалак направен според вкусот на локалните жители, но и за да се тестира пазарот и да се почувствува интересот на потрошувачите.


Назад
 

 
 
 
back to top