IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 21.08.2018 || АХВ има список од 30 можни производители на ГМО ориз  |  Акцизите за цигари и алкохол нема да се плаќаат однапред  |  „Хенкел“ оствари добри резултати во вториот квартал годинава  |  ДИС отвори два маркета во Параќин  |  Законот за петокраката може да го забрани Heineken  |  „Констелејшн брендс“ вложува 5 милијарди долари во марихуана  |  Скопско ги враќа маалските дружби во Карпош  |  Нов начин на пакување на бананите  |  Наскоро ќе се знае судбината на „Равница“  |  Во Србија храната се купува на одложено  |  „Унилевер“ има нов логистички партнер  |  Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче  |  „Шпар“ ќе отвори уште 80 објекти  |  Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |   ||
   

Јапонија: „Кока-кола” ќе произведува алкохолен пијалак

08.03.2018

Компанијата „Кока-кола" првпат во своето 130-годишно постоење ќе почне со производство на алкохолен пијалак, кој ќе биде наменет за јапонскиот пазар.

Безалкохолниот гигант во моментов експериментира со производство на популарниот јапонски вид на алкохол во лименка чу-хај, кој се состои од ароматизирана газирана вода измешана со локалниот алкохолен пијалак шочу. Пијакакот содржи од 3% до 8% алкохол, што го прави популарен кај младите потрошувачи и кај жените, кои го користат како алтернатива за пивото.

Хорхе Гардуњо, директор на „Кока-кола" – Јапонија, изјави дека сè уште ја истражуваат можноста за производство на алкохолниот пијалак и дека чу-хај е насоката кон која би се движеле. Притоа, за почеток пијалакот ќе биде лансиран само во Јапонија, примарно поради тоа што се работи за пијалак направен според вкусот на локалните жители, но и за да се тестира пазарот и да се почувствува интересот на потрошувачите.


Назад
 

 
 
 
back to top