IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 20.05.2018 || Едукативен и инспиративен ден за паметење  |  Утре се одржува 4. FMCG Summit Скопје 2018  |  „Игло“ ја зголеми продажбата за 15%  |  Ванилата поскапа од среброто  |  Нова инвестиција на „Даути комерц“  |  Потрошувачите ги избраа производите на годината  |  „Хенкел“ останува посветен на продолжување на порастот  |  Цените на индустриските производи пониски на месечно, повисоки на годишно ниво  |  Решенија за поефикасно и поефективно работење  |  Преработувачите очекуваат поголема конкурентност на домашниот пазар  |  „Монделез“ го презема „Тејтс бејк шоп“  |  „Нестле“ ќе го продава кафето на „Старбакс“  |  Плаќање со мобилен телефон во „Меркатор“   |  Се укинуваат временските ограничувања за продажба на алкохол  |  Потрошувачката на пиво е најголема во последните пет години  |  „Подравка“ со најдобри резултати во историјата  |  Суперлативи од „Вајн адвокејт“ за три вина на „Стоби“  |  „Виталиа“ ќе вработува ученици по нивното матурирање   |  „Меркатор“ забележа загуба од 181 милион евра  |  „Лидл“ им ги зголеми платите на вработените  |   ||
   

Јапонија: „Кока-кола” ќе произведува алкохолен пијалак

08.03.2018

Компанијата „Кока-кола" првпат во своето 130-годишно постоење ќе почне со производство на алкохолен пијалак, кој ќе биде наменет за јапонскиот пазар.

Безалкохолниот гигант во моментов експериментира со производство на популарниот јапонски вид на алкохол во лименка чу-хај, кој се состои од ароматизирана газирана вода измешана со локалниот алкохолен пијалак шочу. Пијакакот содржи од 3% до 8% алкохол, што го прави популарен кај младите потрошувачи и кај жените, кои го користат како алтернатива за пивото.

Хорхе Гардуњо, директор на „Кока-кола" – Јапонија, изјави дека сè уште ја истражуваат можноста за производство на алкохолниот пијалак и дека чу-хај е насоката кон која би се движеле. Притоа, за почеток пијалакот ќе биде лансиран само во Јапонија, примарно поради тоа што се работи за пијалак направен според вкусот на локалните жители, но и за да се тестира пазарот и да се почувствува интересот на потрошувачите.


Назад
 

 
 
 
back to top