IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 21.09.2017 || Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |  „Кока-кола ХБЦ“ и „Пивара Скопје“ – лидери по четврти пат  |  Пазарџиите ќе можат да го регулираат работниот однос  |  Прв салон за жилавка   |  Златен медал за Jufka  |  „Амазон“ ќе отвора второ седиште во Северна Америка  |  Картичките ги „јадат“ продавничките  |  Gorki List ќе ги освојува САД  |  „Рибола“ прослави 25 години  |   ||
   

Македонија: „Кока-кола ХБЦ“ и „Пивара Скопје“ – лидери по четврти пат

12.09.2017

„Пивара Скопје" и другите членки на групацијата „Кока-кола ХБЦ", и годинава го освоија првото место во светската индустрија за пијалаци, според остварените резултати и заложбите за одржливост и заштита на животната средина.

Во годинешното глобално рангирање според индексот на одржливост „Дау Џонс" (The Dow Jones Sustainability Indices – DJSI), „Кока-кола ХБЦ" повторно освои најмногу поени – 90, што е за 38 поени повеќе од просекот на другите компании од светската индустрија за пијалаци. Резултатот, четврта година последователно, им го донесе на македонската пиварница и на другите компании во составот на групацијата статусот – глобални лидери во одржливост.

Да се биде дел од групација, која четврти пат по ред е прогласена за глобален лидер според резултатите и заложбите за одржливост, е огромно признание за сите вработени во „Пивара Скопје", но и за сите наши партнери, соработници, купувачи и потрошувачи. Сите тие имаат свој удел во остварувањето на досегашниот успех и заедно треба да бидеме горди на него. Истовремено, лидерството во оваа област значи и дополнителен мотив и инспирација во наредниот период да работиме уште посилно и подинамично за постигнување на долгорочните цели за одржливост, со што дополнително ќе придонесеме за социо-економскот развој на целата заедница, изјави Јован Радосављевиќ, генерален директор на „Пивара Скопје".

Во текот на минатата година, пиварницата реализирала и неколку дополнителни проекти, како што се: имплементирање современи методи во производството (во согласност со новиот стандард ИСО 50001), кои се однесуваат на зголемување на топлинската ефикасност, понатамошно вградување на системи за рециклирање на водата што се користи во процесот на производството, како и редукција на тежината на пластичната (ПЕТ) амбалажа.

Дополнително, компаниите во составот на „Кока-кола ХБЦ", меѓу кои и „Пивара Скопје", минатата година инвестирале вкупно 7,3 милиони евра за различни еколошки проекти, обуки за стекнување вештини кај младите, проекти за едукација на децата за заштита на здравјето и безбедноста во училишните средини, како и за развој на повисока свест за потребата од селекција и рециклирање на отпадот.

Од конкретните резултати што компаниите во составот на „Кока-кола ХБЦ" ги постигнеле минатата година за одржлив развој, се издвојуваат: дополнително намалување за 6% на јаглеродните емииси во атмосферата, остварена дополнителна заштеда на вода од 3% годишно или вкупна заштеда од 30% во однос на 2010 година, како и дополнителна заштеда на енергија од 5% годишно, се наведува во соопштението на групацијата.


Назад
 

        
 
 
 
back to top