IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 23.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

Романија: „Карфур“ ја претстави новата апликација за нарачка на храна

14.03.2018

Како дел од актуелната дигитална стратегија, „Карфур" – Романија претстави две технолошки иновации.

Француската компанија, која на романскиот пазар е присутна со 318 објекти, стана првиот малопродажен трговец во таа балканска земја што лансирал апликација за нарачување на храна.

Новата мобилна апликација Gurmandio им овозможува на потрошувачите од градовите Јаш, Сучава, Ботошани, Пјатра Њамц, Галац и Таргу Жиу да ги нарачуваат своите омилени јадења, кои ќе им бидат бесплатно доставени. И досега, одделите за готова храна во локалните хипермаркети „Карфур" располагаа со широка понуда на јадења од локалните ресторани.

Новата опција ќе биде воведена во текот на следните месеци.

Уште една дигитална иновација, која исто е прва на романскиот пазар, е и Lumea Carrefour, четбот на „Месинџер" на „Фејсбук" за интеракција меѓу потрошувачите и компанијата во реално време.

Извор: www.esmmagazine.com


Назад
 
 
 
 
back to top