IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 13.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Романија: „Карфур“ ја претстави новата апликација за нарачка на храна

14.03.2018

Како дел од актуелната дигитална стратегија, „Карфур" – Романија претстави две технолошки иновации.

Француската компанија, која на романскиот пазар е присутна со 318 објекти, стана првиот малопродажен трговец во таа балканска земја што лансирал апликација за нарачување на храна.

Новата мобилна апликација Gurmandio им овозможува на потрошувачите од градовите Јаш, Сучава, Ботошани, Пјатра Њамц, Галац и Таргу Жиу да ги нарачуваат своите омилени јадења, кои ќе им бидат бесплатно доставени. И досега, одделите за готова храна во локалните хипермаркети „Карфур" располагаа со широка понуда на јадења од локалните ресторани.

Новата опција ќе биде воведена во текот на следните месеци.

Уште една дигитална иновација, која исто е прва на романскиот пазар, е и Lumea Carrefour, четбот на „Месинџер" на „Фејсбук" за интеракција меѓу потрошувачите и компанијата во реално време.

Извор: www.esmmagazine.com


Назад
 
 
 
 
back to top